Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 13.03.2006.

Who Wants To Live Forever

ne znam, od te se pjesme uvijek naježim..... i biti, svtvar je u tome što je freddy mercury (pjevač) mrtav...umro je od aids-a... ne znam, svaki put akd vidim neku sliku, čujem snimku ili bilo što, gdje se nalazi neka mrtva osoba....čini mi se toliko apstraktnim... slike prošli vremena... naježim se i kad vidim neku sliku na kojoj su osobe u svojo recimo 12. godini života, a sada im je več 45, ne znam to nikako ne mogu shvatiti.... ljudi stare, umiru...to mi je tako žalosno... nije ni čudo što mi je najdraža bajka ona o petar panu.... nikada ne odrasti, zauvijek ostati mlad... ne znam, nekako mi se čini da još, na neki način, vjerujem u bajke... ponašam se kao malo djete, vjerujući da će na kraju dobro uvijek pobijediti, sve će biti ok.. nažalost to nije baš uvijek tako... ne znam odakle mi to, ali imam neki svoj slogan, nešto tipa "sutra će biti bolje....ako je sada toliko loše, ne može biti gore, svemu mora doći kraj, ništa ne traje vječno..." u biti, to je neko kao moje geslo, dakle, dosta optimistilno,iako to možda i ne bi nitko pomislio o meni...kakva sam uvijek neka u crnom..... stara mi govori da ja nisam "stvorena" za to da stalno nosim crninu...kaže da sam previše vedra osoba za takve stvari....ne znam.... vedra sam dok sam u nekom društvu, čim me ostave samu sa sobom zapadam u toliku depru da to nije normalno...zamislim se nad nekim svojim stvarima i rijetko kad dolazim do nekih normalnih zaključaka...to me dovodi do ludila....

no, toliko o tome...

xoxo


There's no time for us
There's no place for us
What is this thing that builds our dreams yet slips away
from us

Who wants to live forever
Who wants to live forever....?

There's no chance for us
It's all decided for us
This world has only one sweet moment set aside for us

Who wants to live forever
Who wants to live forever?

Who dares to love forever?
When love must die

But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever
Who wants to live forever?
Forever is our today

Who waits forever anyway?


Image Hosted by ImageShack.us
- 10:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>