Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

nedjelja, 12.03.2006.

2006.

za ovu godinu sam donijela nekoliko stvari, od kojih su nekoliko, koje vam modu reći, neke ne (jer su ipak previše privatne).... dakle, odlučila sam malo popraviti ocjene, više čitati, naučiti svirati neku instrument, odlaziti na koncerte, napraviti web stranicu, nastaviti s pisanjem članak za Pont, stalno obogaćivati svoju zbirku CD-ova te postati pravi sručnjak na području glazbe, uspostaviti pravu malu knjižnicu, skupiti pare za neki malo jači mp3 player, završiti svoju knjigu, malo srediti nered u svojoj sobi, maknut se van iz kuće, fotografirati...itd....

dakle, što sam od tgo sve uspjela? pa s ocjenama baš i nisam, pošto su po novijem malo krenule nizbrdo, za čitanje jednostavno nemam vremena (kad se samo sjetim da sam u osnovnoj svaki tjeda pročitala knjige od 200 strana i više...)... što se tiče instrumenta, dobila sam gitaru, novu novcatu, koja trenutno skuplja prašinu kraj linije, pošto još nisam našla instrukcije :( al nučit ću ju svirati, još ove godine, pa makar crkla.. ono o koncertima...paa, dosad sam bila na jednom ove godine, i sve to samo zbog toga što tu crkavam svaki dan....mislim da ću u svoju listu želja uvrstiti i ubojstvo one proklete doktorice....več 2 mjeseca kašljem, a ona ništ, samo mi propisuje neke tablete, daje neke uputnice...grrr... jučer sam mogla na koncert, mogla sam da, no več postaje nevjerojatno kakve zvukove izdajem kad kašeljm..(nešto između "nemam zraka" i "zapela mi riblja kost u grlu"), pa nisam htjela da me opet svi čudno gledaju ili da zovu hitnu...
napravila sam web stranicu!! hehe, to mi je postignuće, sam takvo :) (ak vam nije jasno, ja ovo smatram web stranicom)... moj najveći ponos, moja ljubav, ah...obožavam ovaj blog... a najsretnija sam kad me netko komentira.... u stanju sam ga pogledai čak i u 6 ujutro dok mi se cijedi čaj, sam da vidim jesam li dobila koji novi komentar, hehe baš sam bolesna........
no, sad dolazi opet nešto negativno... prvi broj mog voljenog školskog časopisa (kojem sam glavna urednica, zasad), izašao je prošle školske godine, oko 12. mjeseca... otad je prošlo više od godine, i nitko ništa ne mrda, svi se ulijenili! imam zasad 4 predana članka, a rok je bio još u prosincu.... to me deprimira, nitko ništa ne mrda....
obogaćivanje moje zbirke CD-ova mi je onak, tak-tak, baš sam ih danas spremala, imam ih oko 200 :) sad se radi na kupnji nekakvog stalka, jer ovo tako više ne može, hehe.... a što se tiče toga da kao postanem neki stručnjak u glazbi (jer će mi to kasnije trebati, ako uspijem u svom naumu da postanem novinarka...), zasad nije baš dobro prošao... možda je tome razlog što se baš ne krećem u nekom "metalskom" društvu, večina njih ili od mene dobiva sve CD-ove ili jednostavno ne sluša takvu vrstu glazbe....
što se tiće moje male knjižnice....pa zasad imam toliko novih stripova i kniga, da ih em nemam gdje staviti i em ne stignem ni sve pročitati...dakle, kontam da ću s time zasad malo prestati i skoncenrirati se na MP3 player... moj san je u biti iPod, ali to mi je iapak pre skupo (4000 kn), pa sam sada vidjela neke od Sony-a, ako nađem neki kapaciteta 1G, možda, iako bi bilo bolje da je više :) kontam da će za to skupiti pare preko ljeta, pošto tada skoro svaki tjedan idem sa straim u vinograde (stalno moramo angažirati neke radnike, kojima po principu plaćamo 100kn na dan, a moja je baka smislila pametnu filozofiju, da "radije plaćaju meni nego tim radnicima", pa tako i ja idem u vinograde, iako onda moram raditi kao svatko, nema iznimke, no ipak se islpati, za jedan dan 100 kn :) ......), mislim, nije da mi to roditelji ne mogu kupiti, mogu i sve to, ali ne znam, sretnija sam kad znam da sam to nešto ja kupila, ili barem dala večinu novaca, nego da mi to netko drugi kupuje....mislim da tako mogu više cjeniti svoje stvari.....štedim pare, hehe (recimo, od mojih 20-tak original Cd-ova, oni su mi kupili tek 3)....
da ne pričam o knjizi, koja stagnira na 20. stranici...i ne mrda :(
eh, a što se tiče nereda...pa recimo, danas sam spremila stol, no samo površinu tj. dasku...i za to mi je trebalo skoro više od sat vremena, pa sam sada odlučila da svaki vikend spremam drugi dio...več strepim od trenutka kada će stići red na one moje ogromen police (ima ih dvije, obje su od poda do plafona)...brrrr...
a što se tiče fotografiranja....da mogu, da imam neki normalan fotoaparat, koji ne bi bio opet pokvaren kao inače, mislim da bih svaki dan fotografirala...obožavam to... jednom mi je, kada sam prvi put došla na taj neki sat foto-video tečaja, taj profa tutnio neki fotić u ruke...u biti, nisam imala pojma za kojeg vraga služe svi ti silni gumbi, no fotoaparat je bio predivan... u biti, kaže on meni da odem fotkat, kako bi on vidio kako meni ide fotografiranje, da li ću uspjet složiti nešt normalno.... odem ja slikat, neka mi ženska (zajedno smo na tečaju) bila kao model, pa sam joj rekla da stane kod onog kipa na trgu (bili smo u tvrđi), tada su tamo bile još neke cijevi, skele, što li više.... u biti uslika ja nju, napravim cijeli serijal, i još sam tam neke stvari fotografirala, tipa crkva, top, obala drave.... odnesemo mi fotić do profe i sad on to kao gleda, i pita tko je to fotografirao, rekoh mu da sam ja... on mene pita jesam li ja išla na neki tečaj prije ovoga, kažem mu da nisam, na to on: "pa kako si onda uspjela pogoditi zlatni rez?" (mislim da je to, ili tako nešto), a ja mu odgovorim: "što sam pogodila? što je to?" i onda on meni sve to objasni, bla bla, i kaže kako su slike dobre, iako ima nekih tehničkih grešaka.... ne znam , ne vjerujem da sam neki talent za fotografiranje, pogotovo kad vidim sve te slike na netu, pa kraj toga su moje smeće... iako, možda da malo više slikam, ne znam.......

zašto vam dosađujem s ovim glupostima?

pa odgovor je vrlo jednostavan:
-ocjene su mu krenule nizbrdo, i to ne valja, nemam vremena ni za što, jer cijele dane visim na netu... inače učim poslije 18 sati, to mi je uvijek odgovaralo (moje "učenje" traje do oko 21-22 sati), no sad otkad me muči ova neka bolest, jednostavno se ne mogu skoncentrirat, jer poslije 18 kašljem ko nespašena...
u biti, stvar je u tome što, otkad imam blog, prva stvar kad dođem kući bude to ta uključim kompjuter....
po mom novom planu, odsad ću prvo napraviti svoje obveze za sutra, čitati, a tek se onda prihvatiti kompjutera.... zašto vam to pričam? pa zato što će to najvjerojatnije rezultirati smanjenjem broja postova, tj. možda neću baš svaki dan pisati novi :(
toliko od mene za danas....

xoxo

- 15:34 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>