Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 09.03.2006.

Učenica se pokušala ubiti zbog bloga

"Petnaestogodišnja učenica prvog razreda XVIII. gimnazije u Mesićevoj ulici nedavno je pokušala počiniti samoubojstvo nakon što je ravnateljica otkrila njezin blog u kojem je pisala o profesorima i učenicima te je cijeli sadržaj odlučila pokazati njezinim roditeljima.

Učenica je, naime, vodila svoj dnevnik na internetu u kojem je negativno pisala o određenim osobama, pa ju je ravnateljica škole nakon što je pročitala njezin blog odlučila sankcionirati opomenom pred isključenje.

Zaustavili je na vrijeme

Nakon što je sve došlo do ravnateljice, učenica je pozvana na razgovor gdje je ravnateljica rekla kako će o svemu obavijestiti njezine roditelje, na što je ona burno reagirala i otišla u WC pokušavši si prerezati žile, ali prema riječima nekih učenika, na vrijeme su je zaustavili.

Izbrisala komentare

- Ne mogu reći da je bilo baš tako, ali ne bih previše htjela govoriti o tom slučaju. Istina je da je učenica pisala svoj blog na internetu, što joj nitko ne brani, ali sporan je bio sadržaj tog bloga - rekla je Irena Vajdovčić, ravnateljica XVIII. gimnazije, te dodala kako je cijeli slučaj prijavila Gradskom uredu za obrazovanje.

Ravnateljica nije željela previše govoriti o slučaju, ali doznali smo kako je jedna učenica zbog prethodne svađe otišla ravnateljici i pokazala joj blog u kojem je djevojka pisala o njoj i njezinoj obitelji.

- Smatram da je vrlo glupo takvo nešto objavljivati na internetu, pogotovo kad se uzme u obzir da je pola škole znalo za taj blog - rekao je jedan od učenika XVIII. gimnazije. Učenica je sve prijašnje komentare izbrisala i ispričala se svima o kojima je pisala.
Opomena zbog bloga

Sličan primjer dogodio se u prosincu 2005. u Prvoj riječkoj gimnaziji. Učenik je pisao o svom kolegi iz razreda te na blogu objavio njegovu sliku. Tada je državni tajnik za srednje školstvo Želimir Janjić komentirao kako se učenika ne može kažnjavati zbog bloga, već je problem bilo to što je izvrijeđao svoje kolege.
"

pa dobro jesu ovi ljudi normalni?
bome nisu.........
dakle, da razjasnim, sadržaj blogova se ne može kažnjavati (u ovakvim slučajevima)!!! pa to je kao da mi netko uzme i čita dnevnik, pa me onda prijavi zbog, recimo, toga što ja serendam po svemu i svačemu okolo.....abnormalno.....
pa dobro što si ona ravnateljica misli? njezino jedino pravo je to da se može uvrijediti, ništa više.... jednostavno ju se ne tiče što ženska piše na netu! nema ju pravo kažnjavati!! to što netko "sere" po profama, to je sasvim normalna stvar, pogotov srednjoškolcima! pa dobro, zar ona misli da su sve profe anđelčići ili koji vrag? zar se ne sjeća kako je biti teenager i kad ti nastavnici idu na živce?
a onda još ova ode rezat žile....pa mislim stvarno.... mislim da bih ja rekla toj glupači u facu da je moje PRAVO da pišem što god hoću! nisam joj rekla u facu i nisam se njoj obračala, pa nema nikakvo pravo kažnjavati ono što uopće nije bilo namjenjeno za nju..... svatko ima pravo da iznese svoje mišljenje! ok, znam da se u školi to ipak ne smije, da sad odeš do profe pa mu kažeš da je pedofil ili tako nešto, ali ovo ipak nije bilo upućeno njima! ne znam što ta ravnateljica o sebi misli, pa zar ona nije svjesna toga da se recimo po odmorima priča o svemu i svačemu, tako i recimo o kretenskim profesorima!! i onda još ona neka metoda: "reći ću te mami"..... uuuuuuu, kako strašno......
100% podržavam žensku u tome što je pisala, jer ona ima pravo na to (iako joj nisam čitala blog), što god da napisala..... a ta neka xy ravnateljica je obična glupača i pravi se pametnom........
ne znam, za moj blog zna skoro cijela škola (nas 100-tinjak, haha), iako ne znam koliko ga čitaju, jer ne znam koliko razumiju iz cijele priče.....svi vide samo moje "morbidne slike"; hahaha....
a što se tiče roditelja, pa stoje mi iza leđa dok pišem postove (dobro, baš ne stoje, nego onako usput vide što radim....mislim, ne bi mogli ni ne primjetiti, hehe), dakle, znaju što radim, sve vide, mislim da ne čitaju (ne bi oni čitali moje gluposti.....), ali vide kakve slike stavljam, kakav mi je dizajn, sve znaju...... što bi moja stara imala čitati moj blog? pa to je kao da mi čita mailove ili tako nešto.... a u biti, mislim da se ne bi ni sjetili da mi čitaju blog, znaju da sam dobra curica :)
a za blog mi zna čak i pedagoginja (hehehehe), i nije me kaznila niti ništa takvo, samo mi stalno govori da bi trebala više učiti, a ne tu pisuckati..... a odakle pedagoginja zna za moj blog? pa ja sam joj rekla, ipak mi je mama, hehehe ;)

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>