Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

srijeda, 08.03.2006.

4. 3. - Bastion

još ne mogu staviti slike....sad ih moram još i smanjiti :(
abnormalno.....
u biti, čim obavim to sa smanjivanjem, odmah, u tom trenu ću is zalijepiti ovamo :)
tek su mi danas došle u ruke, zahvaljujući Aleti, koja je tijekom cijelog koncerta snimala, fotografirala....... (sad kad ovo vidi pa me ubije što ju spominjem na blogu, hehe) u biti, ženska je zaista cool, iako sam ju, sad ukupno s današnjim, srela po 3. put :)

u biti....

koncert je bio O-D-L-I-Č-A-N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kontam da smo se mi svi stvorili tamo na vrijeme, a koncert je počeo tek s 1 vremena kašnjenja....što mene inače sada užasno živcira, o razlozima ću kasnije.....

počeo je defian, s nekakvim melodic death metalom, što i nije bilo toliko loše.... kad smo upali tamo u bastion, pa to je bilo nešto nevjerojatno (barem za mene koja sam bila tamo pšo 1. put)..... te zidine, taj dim (haha, samo sam čekala kad će mi pluća riknut), ta publika.... svi u crnom, svi neki darkeri, metalcni, gothičari.....nevjerojatno... to mi je stvarno bilo možda najnevjerojatnije u cijeloj priči... vidjeti sve te likove na okupu.... o.k., kontam da ovo možda zvuči banalno, ali to mi je stvarno bilo nešto fenomenalno; vidjeti sve te ljude kako čekaju pred bastionom.... baš smo prava subkultura, kao što rekoh, to mi je odlično... što nismo taki neki uobičajeni, nego, kada recimo grupa darkerskog naroda prođe ulicom; neki ih se ljudi faktički boje...to mi je tako super, hehe....

no, vratimo se koncertu....

defiant prošao, svi sretni i zadovoljni, došao red na phantasmagoriu.... e pa mislila sam da ću ih ubit!! kojeg vraga oni imaju ugađat te svoje proklete instrumente toliko dugo? i onda još oni to uštimavaju pol sata!!! no, počeli oni svirat....e pa kontam da ni pola pjesama koje su tamo odsvirali nisu bile njihove....recimo, među ostalim su obradili i "white wedding" od murderdollsa, ha? kakve to ima veze s njima? u biti, to mi je bilo malo čudno, al neka, barem su ju dosta dobro obradili....
bila je jedna stvar koja me užasno živcirala.... a to je ono neko prokleto svjetlo!! pa nisam skoro pa ništ vidjela od toga...a tek onaj dim.... u biti, dim mi još nije bio toliki problem, više ta prokleta lampa.... pa mislila sam da ću ju otkinuti sa zida....tak mi je išla na živce, al kontam da nije samo meni..... u biti, nisam baš previše vidjela od phantasmagorie, jer sam večinom gledala u pod ili morala zatvoriti oči.....

stigli smo do fathera....oni su mi također bili odlični! čula sam par pjesama od njih, i mogu reći da su slušljivi i u audio, tj. snimljenom formatu (album).....
a ona lampa...pa izgleda da nisu mogli prestati s njom... u biti, kontam da su fatheri odsvirali "machinu" i još tam neke pjesme, najvjerojatnije s njihovog albuma.... to mi je bilo nešto fenomenalno....

no onda, došao je i taj crni sat..... 1.........i došao prijevoz po nas, i mi ošli kući........i nismo vidjeli charon.....buhuhuhuhu..................................pogledala sam slike, vidjela snimke s tog koncerta, ali to ipak nije to.....
no, ja sam ipak optimistično malo shitance, pa ću ih, kad-tad vidjeti *evil laugh* hahahahahaha

a što se tiče društva, i to mi je bilo fenomenalno...iako sam opet bila baby sitterica (u sad će me ubit...) malom narodu koji se nakljukao absinta ;) zlobna sam, znam, moram malo :)

toliko zasad o tome......

xoxoxo

- 17:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>