Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 07.03.2006.

HEUREKA!

dakle, nekako sam uspjela vratiti stare postove....ispostavilo se da mi je "nestao" samo 3. mjesec, a 2. mi je ostao u arhivi :)
dakle, moje djelo, moj ponos...ipak nisu uništeni!! sad sam opet happy :)
iako bih sad trebala učiti neku blesavu pjesmu na mađarskom, nešt o nekoj juliji...srednjovjekovno tj. renesansno smeće..... kako taj narod ne može skonati da nas to ne zanima? ali to mi je nešto nevjerojatno, iz mađarskog uvijek samo najljigavije smeće učimo napamet, to mi je nešt abnormalno.....dalje šutim, da ne dođe još kojoj profi do okila........

no, u biti, sad još idem malo štrebat o trihineli i dječjoj glisti, da se sutra ipak ne osramotim, a sutra pišem pošetni post, onak kak treba :)

xoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoox

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>