Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 02.03.2006.

1 dl krvi manje_pt. 2

danas opet nisam bila na prva dva sata...počinjem se polako privikavati na ovo ne-ilaženje u školu.... još si ja mislim ukutro kako bih radije još jednom na vađenje krvi nego na ovo drugo, kad ono, pojavimse ja tamo, spremna na sve, a ženska meni opet vadi krv!! hehe, sad mi je srce opet na mjestu; ovoga su puta vadili dvije one fiole.... kako je to super, sam te bocnu, tebi krv poteče u onu mali fiolu i to je to.... a kako li je samo prelijepa, ta krv... a kad mi poslije toga mal utrne ruka.... to mi se sviđa... stvarno sam bolesna :) ne znam što mi je...pa nisam vald postala mazohist... mislim ne boli to vađenje krvi ništa, nimalo, samo poslije toga ostaje neki feeling...to je tako dobro...ne znam zašto je dobro, al je :) inače nisam baš nešto oduševljena bolnicama i takvim stvarima, al to vađenje krvi mi se sviđa, mogla bi ja to češće....hahaha... kod kuće se počet rezuckati :) al dobro, toliko daleko ipak ne idem... sad me baš zanima koji će biti rezultati svih ovih mojih pretraga... sutra idem po nalaze u zzz, u ponedjeljak u bolnicu, a za krv, ono što su mi prvo vadili po to bih trebala 1.4. (haha, dan luda), ali pošto mislim da taj vrag ne radi subotom, idem u ponedjeljak... a što je najbolje od svega? sve je to prijepodne, dok bih ja trebala biti u školi :) *evil laugh* hahaha... više vremena provodim po bolnicama nego u školi, ovo više nije normalno.... samo tratim moje dragocjeno vrijeme po svim tim prljavim kućerinama.....................................

u biti, danas sam sretna zbog tog vađenja krvi, a nisam bila ni na mađarskom :)
kad sam se pojavila u školi, rekli su mi da sam bijela kao duh, hah, to me još više razvedrilo, iako ne vjerujem da sam od nedostatka te dvije kapi krvi mogla toliko problijediti..... no sviđa mi se i to... danas mi je onako super dan, ne može ga ništa pokvariti, zasad...

inače, stara mi je održala propovijed o tome, koliko sam ja bolesna, kako jako kašljem, bla bla bla, da ne idem na koncert jer ću opet dobiti napadaj kašlja, morat će me vozit na hitnu, jer ću tam umrijeti od tog silnog dima.... i da VRATIM ULAZNICU!!! pa mislim stavno, otkad sam čula da dolaze, pa ne pričam ni o čemu drugom samo o prijevozu (što je problem jer sam iz bilja), tim bendovima, ulaznici...dakle več skoro mjesec dana!! i sad ona meni kaže da vratim ulaznicu dok još mogu ili da ju prodam, da mogu dobit pare natrag... pa zar je ona mjesec dana sjedila na ušima?
no, sve ću ja to sredit, ponijet ću si čaj, tablete, maramice... sve što mi treba, a frendici sam več sve objasnila, tako da me može "spasiti" (kada se jako zakašljem, tj. dobijem napadaj, ne mogu pričati jedno vrijeme, cure mi suze, kao da sam se rasplakala....to zna potrajati)...

ah, jedva čekam............. sam se nadam da neću baš toliko jako rikavati na koncertu, jer kad mi dođe...paaa, ljudi misle da se gušim ili tako nešto...

toliko za danas o tome....

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us

# - 15:41 - just say something (2) - # uuuuuuuu..na listi sam najčešće čitanih...hehe...mislim ono...kak se moš tak ulizivat?(isuse bože pogled)...he he...danas je bio lijep dan...da...dobre su mi one pjesme gore i naravno da te čitam...od riječi do riječi(sam kaj preskočim par redova,onak...ono...)hehe.ja sam konačno i službeno proglašena ludom i oram iduchi tjedan psihijatru... (đzepa 02.03.2006. 20:12)
# vidi se da imaš dobar ukus za citanje cim sam i ja na listi. stvarno si vrijedna, ja pisem najčešće jedan post na dan... ma dosta je to. uglavnom svaka ti čast. e da. nisam uspjela stavit sliku sve sam našla ali kaže da nemože nać moj blog. ipak fala na pomoći opet ću probat sutra. idemo u grad sutra? :o) (marta 02.03.2006. 20:41)
- 15:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>