Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

srijeda, 01.03.2006.

s 1/2 dl krvi manje i nešto više vate u grlu od željenog...

dobro nije baš toliko strašno, a ni vata mi nije ostala u grlu, to sam samo tak rekla, da bude dramatičnije :)
dakle, danas sam opet bila u pohodu na bolnicu, zzz i dom zdravlja... ovo mi izgleda prerarsta u neku naviku, pa nijt to više normlano, kao neka stara baba samo obilazim te proklete zdrastvene ustanove... jedna mi stvar nije jasna u vezi s tim, kako te bolnice, kao užasno čiste? pa čišće je kod mene u dvorišu nego tamo po svim tim ustanovama...
u biti, vadili su mi krv...kako li je to samo lijepo, ta crvena...ovo mi je inače bio prvi put da sam išla vaditi krv, kaže meni doka, kako se ono zoveš cita? grrrrr jest da bi se to tako trebalo izgovarati na njemačkom, ali pošto je to prokelto mađarsko ime izgovara se Z-I-T-A... i nemoš ženski objasnit, ni da si bog... to me tako živcira, ovdje u hrvatskoj svi misle da mi je to prokleti nadimak, a da se u biti zovem nekako drukčije, nešto u stilu "zrinka"...brrrrr, bljak.... imam jedno ime, ali zrinka je još jadnije... inače je to ima u mađarskoj dosta često, mislim zita, ne zrinka....a kad bolje razmislim, maybe sam i dobro prošla.. ne zovem se recimo, marija ili antonija, takvih ima na tisuće (sorry ak sam nekog uvrijedila), a zita u cijelom osijeku ima samo 3, koliko ja znam...ne brojeći pekinezere koji se tak zovu (grrrr)...
no dobro, danas sam dobre volje! nisam bila u školi jer sam se dosta dugo zadržala na svim tim pretragama, pa danas "opravdano markiram" ;) kontam da svi markiraju! danas, dok sam prolazila gradom, vidjela sam cijelu delegaciju, najvjerojatnije iz dizajnerske (to je uvijek tako očito, tko sve ide u tu školu), idu, zaputili se oni nekamo.. a kasnije sam ipak skontala da ne idu markirat, nego najvjerojatnije u onu neku galeriju, muzej, što li je to tamo...
inače rijetko kad izostajem iz školi, u prošlom polugodištu nisam nedostajala ni jedan jedini sat, e a sad ovo.... ne znam kakva mi je to bolest, stalno visim kod doke, to mi več počinje ići na živce...pa nije normalno toliko ići kod doktora i na kojekakve pretrage! no barem ne moram u školi... ne znam što mi je sada u posljednje doba, kada ispadnem iz te neke rutine, više mi se ni ne da ići u školi, a ovo stalno odlaženje doktorima, pa to me dobrano izbacilo iz uobičajene kolotečine: beđenje u 5:30, u 6:45 krenuti na bus, 7:30 naći se s frendicom na kolodvoru, 8:00 počinje nastava, traje do 13:40 ili 14:40, a katkad sam u školi čak i do 16:00, busem kuć, stignem kući u 15, 16 ili 18 sati, pisanje bloga oko sat-sat i po vremena, zujanje okolo naokolo, nešt mal učit, 23 sati spavanje.... to je moj život preko školske godine, čak i subotom, samo što sam onda u gradu tek do 11:25................. sretna sam kad ne moram više u školu i na taj nei tečaj snimanja bolesni................
no, toliko zasad o tome........

xoxoxo

Image Hosted by ImageShack.us

# - 12:59 - just say something (7) - # something...I like this picture... :) (dark water 01.03.2006. 15:51)
# Znaš mađarski wow,ok pozz (ever dream 01.03.2006. 16:52)
# hmm.... zita.... sviđa mi se ime.... puno bolje neg moje...... i sviđa mi se ova slika..... (...kiwi girl... 01.03.2006. 17:25)
# Szia!Ha holnap jössz suliba, tudd, hogy irunk németből a szavakból! Szerintem tök jó a neved, jobb mint az enyém, én szeretem a nevem, de mit tegyek, én is voltam már Andrej, Andre, Andras, de sehol se tudják a horvátok kimondani a nevemet! Igy van ez! Amugy ma nem történt semmi különös, mert nem is voltunk én meg a Jéka az órákon. Gyógyulj meg! (Endre 01.03.2006. 17:43)
# ah, es mivel ti ketten nem voltaok oran, mindjart oda a mulatsag? ;) haza se vittem azt a konyvet, remelem...nincs kedvem tanulni... az eti bent volt? tegnap eleg nyeszlettul nezett ki.... vettek tolem vert!! hurra!! meg mindig kicsit sajog a karom, de nem baj, erzem, faj, imadom ;) endre endre endre mi a baj a nevvel? MIKOR CSINALSZ MAGADNAK IS BLOGOT??????? xoxo (vermilion 01.03.2006. 17:53)
# ZzZaaaaaaaakooooooooon bloooooooooooog...=)))Slika je bas fora...i ove druge...=))) (metalka007 01.03.2006. 18:38)
# ej našao sam pjesmu od Evansenca s nazivom whisper. malo sam svratio ti na blog, valjda se ne ljutiš...primadona (navjestitelj 01.03.2006. 19:27)
- 12:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>