Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 07.03.2006.

grrrrrrrrrrrrrr...............

kontam da ću dobiti slom živaca.................. pa ovo nije normalno!!! o.k., da im je pao sistem ili koji vrag, ali meni se izbrisalo mali milijun posotva!!!!!!!! nestalo mi je sve što sam pisala poslije 20. 2. 20006.
sad ću se odmah objesit.....pokušavam vratiti postove i tak to, no to mi sad izgleda toliko jadno.......... komentare mogu potrpati samo u postove, a to izgleda zaista patetično....ko da sam ih ja napisala na stavila u post......... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
no dobro, sad sam več stigla donekle, nadam se da ću još ovaj tjedan završiti s vraćanjem postova...... taman sad kad bih imala pisati konačno o nečem normalnom, sad mi se dogodi ovo.... a kad sam jučer imala vremena na pretek, e onda nije ništ radilo..... pa ovo je abnormalno.... nadam se da su ostali imali više sreće od mene....... no koliko čujem na csoves-u su nestali komentari..... pa baš me zanima što će još kod mene nestati :( moj mozak je več otišao, reako: "nema ovdje nade, idem ja na neko normalnije mjesto".... pa ajde idem i ja tamo, haha

ovo me sad dovodi do ludila.......... kontam da ću sve te svoje postove odsad pisati u wordu, pa ću samo copy-paste, jer ovo mi se više ne čini sigurnim mjestom za moje shitove............

no, toliko zasad o tome, idem se ja baciti na vraćanje onoga što je još ostalo od vampirechambera-a..........

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>