Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 24.01.2006.

Hell-o!

Dakle, evo mene opet...nitko mi nije otvorio blog... :( to me deprimira
otkad sam jučer ugasila komp i pošla "učiti" ne mogu prestat misliti na ovaj prokleti blog, stalno mi se vrte neke tamo teme po lgevi, ne mogu prestat misliti na to...inače bi treuntno trebala sjediti na dodatnoj iz informatike, no koga briga... ovo mi je sad bed što mi nitko ne čita blog, no kada bolje razmislim, koga bi to uopće zanimalo što ja tu pisuckam? možda će jednoga dana zanimati, no ne vjerujem da će to biti uskoro... vidjela sam neki odličan blog, nešto što sluša na ime "knjiški moljac" , a sada kontam kako je ovo što ja tu izvodim zaparavo very pathetic, da se tako izrazim...

o meni treba znati kako idem u jednu, hm, dosta čudnu srednju, pa tako ne primjer, moramo rješavati zadatke za kojekakva natjecanja i slušati kojekakve koncerte u povodu Mozartovog rođenja (može biti da je i smrt, nisam sigurna...)... dakle, da pričam nešto o tome: prije par dana smo pisali tam neki test, što je išlo pod nazivom "natjecanje iz biologije, kemije, ekologije i vjeronauka", no, vjeronauk je srećom izostao, pa je ostalo samo to troje...no tu još nije gotova priča, treba se znati da meni ta 3 predmeta ne znače beš previše osim pjesmice koju se treba naučiti kako bi popravili prosjek, to je za mene biologija, a i kemija, dok je fizika več sasvim druga priča...no stvar je u tome da smo frendica i ja postigli najviše bodova u cijelom razredu, no što je još veća fora, taj test aka natjecanje smo pisali pod matemanikom, a pošto nam je profesor iz matematike razrednik, pa možete si milsiti- "okrugli stol"... i sad ja imam nešto kao grižnju savjesti, jer priznajem, starno nisam toliko pametna da napišem toliko dobar test...i sad oni mene žele slati na gradsko? zato što ja najbolje znam hrvatski, pa mislim stvarno...znam da ne zaslužujem to, a inače su ti predmeni možda jedni od onih koji me uopće ne zanimaju... ovo više nije normalno, a i inače sam toliko lijena, ne vjerujem da bih ikad uspjela naučiti to sve gradivo...i'm just a luzer, nothing more, nothing less

dalje, da se dotaknem i glazbe, što sam u biti i kao obečala...danas je u našoj školi bio nešto kao koncert, kao što rekoh, za neku Mozartovu obljetnicu... stvar je u tome što se meni to sviđa, koliko god današnja "mladež" (ta mi riječ ide na živce) pljuvala po tome... to je toliko lijepo i skladno i sve, jendostavno savršeno, dok ovo današnje, pa ne znam, nekako je i to dobro, to su ipak današnji Mozarti, no nekako mi je ipak čudno što ono što su sve nekako izmijenili, skratili i prije svega, prodali... mislim da to nipošto nije o.k., jer kao što znam, Mozart je umro kao potpuni siromah...
nema više onih koji su slavni stoljećima, nema više pravih legendi...za to kao i još puno mnogih stvari, imam svoju teoriju:

dakle, prije u doba antike i srednjeg vijeka, jednostavno je bilo manje ljudi, ne znam da li nas je bilo milijardu...i pošto je bilo manje ljudi, manje ih se bavilo pisanjem ili več čime god...jednostavno je bilo manje ljudi koji bi osjetili potrebu za pisanjem iliti skladanjem, tako jednostavno...a i inače je komunikacija bila slabija, pa su do dalekih krajeva stigli samo oni najbolji, koji su očuvani do danas, i to je to... a danas nas ima skoro možda i više od 6 milijarde, jendostavno ima više ljudi, komunikacija je bolja...danas svaki petnaestogodišnjak može imati bend, može svirati gitaru ili što več, može sve...ima više talentiranih ljudi, a ima više i onih pseudo talentiranih koji misli da nešto znaju, a u biti nemaju pojma ni o čemu (just like me)....

to je to zasad o školi....
- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>