Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo Je blog sa svime i svačim a među tim svačim i o Tokio Hotelu
Moj e-mail je : debillana@net.hr

Linkovi



Free Website Counter
Free Website Counter


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja čitam :

moja sisterka
viki
girl666
toxica
cackava
tokiohotellina
just-me martina
BiLL'$ DArK aNg3L
amytokio hotel
jedan od anti-fanova , cajkuša
crazy
bena 2
bena 1
curica
BiLLova
L@ur@ @n@
bloodprinces
R*E*N*A*T*O*
čaknut@
b€rhL@v@ m@L@ b€sht!J@
besplatni predlošci
tokiohotelašica
...::fallen angel::...
*Ivona*
vrag_s_licem_andjela
..::pop-fan::..
Numb
mikrovalka
maya
LiTTle gIrL
Iw@ncHYcC@
KATHY
črnka
Jeja
agent CIA
andrea
iva i bill


Uz gore navedene čitan ja još najmanje mali miljun blogova ali budući da sad nemam vrimena stavljat linkove uskoro če ih bit .






Vesela vijest . Evo me opet ! ! !
Ajme sad san se uživila u stavljanje pisama pa ču van doli stavit još jednu . Meni je baš genijalna . I tako narode šta mi ima kod vas . Kod mene sve po starom . Ka ono ovi če mi tjedan bit težak , sutra iman kontrolni iz latinskoga i ispituje gramatiku a također iman i kontrolni iz engleskoga a budući da imamo dva sata odnosno blok-sat , ona če guba ispitivat cili drugi sat . I tako danas ka mi došli u školu i dobro imali mi prva dva sata kad dolazi obavijest nema nastavnice iz povijesti . A ono cili razred se razbaca od sriče . Znači cili odmor i 4 sat smo proveli u gradu di smo se svi izgubili i nikako se nismo mogli spojit u jednu grupu al koga brige . I došli mi ka nazad u školu na dava sata informatike sine upilalo me . Nisan mogla posli disat . U onoj je učionici užasno , prozori se nikad ne otvaraju , imaju rešetke i prozori su zamračeni , ma ne bi da si u zatvoru . Uglavnom neznan šta da više pišen pa eto ajte pppppppppppppppooooooooooooooooooooooooooooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdrav wavewavewavewavewave

- 15:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<>