Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo Je blog sa svime i svačim a među tim svačim i o Tokio Hotelu
Moj e-mail je : debillana@net.hr

Linkovi



Free Website Counter
Free Website Counter


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja čitam :

moja sisterka
viki
girl666
toxica
cackava
tokiohotellina
just-me martina
BiLL'$ DArK aNg3L
amytokio hotel
jedan od anti-fanova , cajkuša
crazy
bena 2
bena 1
curica
BiLLova
L@ur@ @n@
bloodprinces
R*E*N*A*T*O*
čaknut@
b€rhL@v@ m@L@ b€sht!J@
besplatni predlošci
tokiohotelašica
...::fallen angel::...
*Ivona*
vrag_s_licem_andjela
..::pop-fan::..
Numb
mikrovalka
maya
LiTTle gIrL
Iw@ncHYcC@
KATHY
črnka
Jeja
agent CIA
andrea
iva i bill


Uz gore navedene čitan ja još najmanje mali miljun blogova ali budući da sad nemam vrimena stavljat linkove uskoro če ih bit .






Znači , tako dakle , dragi i poštovani narode hrvatski koji čita moje gluposti , sve Vas srdačno pozdravljam . wavewavewavePa da vam malo napišem o svom životu posljednjih par dana . Znači , ovako . Moj vam je svaki dan gotovo jednak . Budući da mi je škola popodne , ja vam se ustajem ujutro u 8 , redovno i tada lipo ja upalin moju televiziju . Tada malo , uglavnom do 9 gledam televiziju . I onda krećem u akciju prikupljanja znanja koja traje do jedan manje 10 , kad iden u babe na ručak . U međuvremenu dok učim napravim koju veću ili manju pauzu tijekom koje visim na internetu . Kao sad . Npr . utorak sam napravila blog mojoj prijateljici čiji blog možete posjetiti ak kliknete OVDJE . Iskreno govoreći sramim se što su moje oči vidjele to . A još više zato šta sam ja osobno morala pista protiv Tokio hotela i bila za cajke . Fala ti Bože bude li dovoljno pametnih ljudi svi će taj blog ogadit ponajprije jer podsjeća na one ''savršene'' . I tako da se vratim mome životu . Znači nakon škole , mama me vozi na trening jer još nisan izvadila pokaznu . E to je jedino pozitivno ovih dana . Ekipa na treningu mi je legendarana . Svi se cilo vrime zezamo . Ma genijalno je . Prekjučer je jednoj bia rođendan i ka sad kaže ona evo ''malo'' bombona . Ka ja dala ruku a ona ona mi natrpala dvi šake bombona . I onda , naravno doma dođen mrtva crknuta pa lipo jedva dočekan da taknem krevet e onda u sekundu zaspem . To mi je nalipši dio dana . Prije noći ali nema veze . Znači za danas moran učit onu retardiranu povijest , psihički zdravu informatiku , debilnu biologiju , iz likovnoga lipit neka sranja o vrstama umjetnosti , zemljopis malo ponovit i vjeronauk , fala ti Bože nema ništa za učit . Kad smo već kod vjeronauka , moja legendaran sisterka , ma nema je nigdi na svitu , koja kao što če te uskoro zaključit ima malo previše slobodnog vremena ; znači izmislila je znate kako se krstite kad se idete molit i kažete u ime Oca i Sina i Duha Svetog , Amen , e ona lipo kaže u ime Gustava , Georga , Toma i Billa Svetog , Tokio Hotel . Ovo je pravi dokaz šta škola čini od ljudi . . . nutzujonut Pa eto sad kad sam iscrpila svoju inspiraciju za pisanje još jednom sve vas skupa ma kolko god da vas ima pozdravljam . POSEBAN POZDRAV IDE SVIM MOJIN TOKIO HOTELAŠIMA KAO I TOKIO HOTELU SAMOM . Pa eto živili mi ljudi . pppppppppppppooooooooooooooozzzzzzzzzzzzzz wave:wavewave

- 07:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<>