Slikice

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket












Green day

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billie Joe Amstrong

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tre Cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Nes kratko o meni!

Zovem se:Anamarija
Dolazim iz:Njivica
Rodena sam:30.04.1993.
Po horoskopu sam:Bik
Bavim se:jahanjem i stolnim tenisom

Blogovi koje posjecujem!

Marina
Antonija
Ana
Mateja
Čupavica
Maja
Nicky
Moj i Lurin blog
Bruno
TizI@n@...JuSt mE!

Pjesme!











Linkovi

petak, 04.05.2007.

Sta bi ja sad trebala staviti tu kao neki naslov??

Ko bi reko da cu ja tako brzo napisati novi post?Nitko,sta ne!?Jooojjj ovaj tjedan je bio superrr jer smo imali produzeni vikend tocnije nismo isli u skolu u ponedjeljak i utorak.U srijedu je bio neki dan skole pa su bile samo predstave...A u cetvrtak su nam dosli talijani.Upoznala sam se sa svojim penfrendicama Irene i Sarom,i tako.Jucer smo isli na Cres,ou jea.Samo padala je kisa pa je bilo uzasno.Prvo smo se svadali za mjesto tocnije ja sam se svadala.Kad smo dosli na Cres prvo smo se penjali do 'restorana' malo smo se odmorili i krenuli u neki ja mislim da se zove teš ili tako nesto,ma nema veze ugl. je bilo dosadno,ali je bilo kratko trajalo,onda smo otisli u neku crkvu,ali isto boring.Kako ljudi vi neki ne kuzite da to sta vi meljete da nas to nis ne zanima.I posto smo bili gladni idemo mi natrag u taj jebeni 'restoran'.EE hrana ne da je bila uzasna nego grozna,to je bilo nesto najgroznije sta sam ikad probala.Mislim da smo trebali traziti knjigu zalbe,ako je uopce imaju.
1.Krumpir je imao okus po pljesni pa ga nisam ni jela.
2.Dali su nam kecap kojem je rok istekao prosli mjesec,al ja sam na svu srecu jela majonezu,ufff.
3.Wc je sav neki skucen,a da ne pricam o higijeni nema ni papira.
4.Sve je preskupo,ledeni caj,ni pola litre coca-cole kostaju 15kn,a neki sladoled koji je debel ko dva prsta kostaju 8 kn.Mislim malo puno su pretjerali.A da vam kazem taj vam restoran ne daje ni racun, ja mislim da to sve govori.
No dobro poslje rucka smo isli gledat bjeloglave supove,ali na zalost smo vidjeli samo jednog i imali smo neka predavanja o njima,ali glavno da smo ga vidjeli.No posto je padala kisa pola nas je doslo doma s bazenima u tenisicama,a ja sam kao za desert stala u ogromnu lokvu koju kao fol nisam vidjela,bas lijepo.I na kraju dana smo trebali ici u neki discko u koji ja nisam isla jer mi ovaj nes sere.Ma nek se goni u tri ***** materine!
OOooo malo sam produzila s postom,hehe sorryte zbog toga.

Evo par slikica koje sam uspjela poslikat:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo vam je nekakva crkva u Belom na Cresu (nis posebno)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ovo sam vam ja slikala nes s broda (bas bezveze)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo vam je taj bjeloglavi sup!



| kOmENtArI (188) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.