subota, 31.05.2008.

Tajna

Svi su poludili oko tajne.Ta knjiga samopomoci,koja nam porucuje da događaje privlacimo svojim mislima navela me na razmisljanje.Nije da pretjerano vjerujem u tako nesto.Postavim li pregled svog zivota po kosturu te knjige ja sam debela jer mislim da sam debela,jer mislim da cu se udebljati,jer mislim da cu zauvijek biti debela.Sto znaci da pozitivni stavom "sigurna sam da uopce nisam debela,a ida jesam nije vazno jer cu za mjesec dana biti laka kao perce" mozemo lako smrsaviti,kako nalaze knjiga.Bih li sada trebala lezeci u krevetu prije spavanja kajanje zbog pretjeranih kalc zamijeniti mastanjem o sebi u maloj crnoj haljini s 43 kg?Pomaze li doista pozitivan stav ako se uz to pridrzavas i dijete?Nadam se da da jer sam toliko ocajna da cu rado vijerovati u sve Tajne svijeta ako mi kazu da mogu mrsaviti misleci.


11:58 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.