debelo svinjče

utorak, 21.07.2009.

Vruće je na moru, al' bar ima zraka....

..........kako glup naslov, al ne znam što drugo našvrljati

Lito nam se vratilo...uo uo uooo...Lito nam se vratilo...fuj!
Nisam baš neki ljetni tip, al dobro...doći će i meni ta jesen!
Hvala Bogu, još radim, a na godišnji ću, barem mislim od 5.08. Naravno idem u Dalmaciju sa dečkom!

Mislim da sam ok! Barem sam tako zabrijala! Znam da sve ide iz glave iz tih naših divnih sivih stanica! Ako zabriješ da ti je sve u klincu i da si depresivan tako ćeš i biti jer ćeš sve činiti da postigneš taj osjećaj, htio ti to ili ne! A meni se to sad trenutno ne da! Naravno vrijedi i obrnuto! Još sam se i vagala jučer ujutro i imam 53.2kg...pomalo ali sigurno prema dole! Znam da će sada ići sve teže i sporije! Ali ovog puta idem do 50! Bar se nadam da ću to moći postići! Moram priznati da sam jučer malo zakenjala sa napolitankom kojom, ali mislim da ću dobiti stvari, pa mi je strašna želja za slatkim! Ali dobro danas ću se kazniti zbog toga i pročistiti! Bit će sve ok! I dalje pazim što jedem, odnosno što ne jedem! Pijem nes, jogurt i naravno vodu! A ako se desi, al baš desi, da si što pojedem od namirnica koje se žvaću to je voće i maneštrice od povrća ili sirovo povrće neko tj. salatice i tu i tamo dvopek! Znam trebala bi jesti ribe (nisam baš neki ljubitelj mesine), al to ću uvesti kad odlučim!

Bila sam na analizi kapljice krvi (išli smo mama, tata, brat i ja) i krvca mi je dosta dobra! Moram si malo pročistiti jetra (neki enzimi mi baš nisu nešto)! Mislim da sam si to malo zeznula sa L-carnitinom kojeg sam dosta često i dugo uzimala. Sad ga više ne uzimam tjedan i pol dana i pomalo sam luda, al dobro sve za zdravlje! Rekli su mi da trebam unositi više hrane za aktivnosti kojima se sve bavim jer da su mi stanice gladne! Hahahahah....a ja kao nisam...hahahaha

Šta da Vam još nadrobim ovdje...nemam pojma...uglavnom nadam se da ste mi Vi svi super i da Vam ide. Ako niste zabrijte u glavi da jeste (ok, ne baš super...prvo zabrijte da ste ok) i bit će tako! Treba se pokrenuti!
I da pliz držite mi fige da dođem do 52kg prvo...to mi je sada na žalost najbitnije i najveća želja...(jer sve ostalo mi je super)! Nadam se da hoću...ali to je nada...ali uz Vas....Pozdravljam



21.07.2009. u 09:51 • 14 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Želja za mršavošću tj. biti zadovoljna sobom!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

debelosvinjce@yahoo.com



free web counter

free web counter

STANJE I CILJEVI:

Visina: 160cm
20.05.2009. 60.4kg

1.cilj: 58.0kg (ne znam kad) eek
2.cilj: 55.9kg (04.06.) thumbup
3.cilj: 53.5kg (09.07.) sretan
4.cilj: 52kg
5.cilj: 50kg


JA TO MOGU, JA TO HOĆU, JA TO ŽELIM!!