Skijanje i ostalo..=)..Tam - USTA SU MALA ALI GUTAJU BRDA! - Blog.hr

USTA SU MALA ALI GUTAJU BRDA!

nedjelja, 27.01.2008.

Skijanje i ostalo..=)..Tam

Iako je prošlo..pa ono..dosta vremena od skijanja, a u školi vlada sve napetija atmosfera...=)..Ja nemam šta radit...malo mi je dosadno..pa ću napisat postić..=)...mali report ili šta već sa skijanja..=)...
Mjesto radnje:Campitello; Val di Fassa..=)..
Vrijeme radnje: 05.-12.01.2008.
Kratak sadržaj: ..i tako su se mlade nade grada Rijeke (haha) uputile na duuug (zahvaljujući barba Dubravku..=)..)..put u Italiju s ciljem da se što bolje zabave, provedu, i naskijaju naravno..=)..Bilo je tu svega..imali smo malih problema sa signorom da sopra e signorom da sotto..=)..).haha, bilo je ..bolesnih i malo manje bolesnih.. gladnih i malo manje gladnih,pijanih i malo manje pijanih, živčanih i malo manje živčanih, lijenih...i Najljenijih..hahah, hiperaktivnih..itd .ugl..8 osoba..7 dana..1 apartman..(isuse bože..dobro sam ja to izdržala)..=)=)..NO..dobro..bilo nam je super sve u svemu....mi bi nazad..ali eto..kako se kaže..sve što je lijepo kratko traje..=)...
Likovi: Dora K.,Dora P.,Mia,Tara, Sara & ja...te naša 2 momka..(jadni oni s nama =)..)..Borna & Viktor.=)
Sporedni likovi: par sušačana i riječana..=)..haha..
Zaključak: SKIJANJE NAJVEĆE...U ŽIVOTU...=)=)..ahahahha...neee...=)...pa eto malo pikčrsa..=)....




*pusa svima..boook..=)..*

27.01.2008. u 20:37 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Music Codes