dnevnik male debeljuce

ponedjeljak, 07.01.2008.

DAN 4

Kako Vi svakodnevno vodite Vaše bilježnice, tako ja dnevnik vodim ovdje, on line. Malo pregledavajući Vaše blogove, iz svakog po malo, uzela sam nešto što me ohrabruje. Naime, na komad papira malim fontom sprintala sam si jedan tekst, i pročitam ga nekoliko puta u danu.
On mi daje snage da ne pokleknem.
Ili barem, ako pokleknem, da odaberem nešto zdravo.

Ovo je taj tekst koji sam si isprintala na komadić papira, i za mene je kao 10 Božjih zapovjedi... :

Budi lijepa, budi mršavija, budi zadovoljna svojim izgledom!
Kad padneš u napast, pročitaj ovo! :
___________________________________
Da li sada zaista hoces jesti?
Cijeli dan nejedeš skoro ništa i sada ovo?
Da cijeli dan truda unistis zbog malo okusa?
Pogledaj sve druge zgodne cure oko sebe.
Mislis da one jedu toliko kao ti? Zelis li izgledati kao one?
Onda sada nemoj jesti...
Ako sada budes jela, bit ce ti zao cim progutas sve.
Imat ces onaj odvratan osjecaj u zeludcu, osjecat ces se debelo!
A taj osjecaj ce trajati cijeli dan, dok ne odes na spavanje.
Pomisli samo na cinjenicu koliko se gadno i osjecas poslije jela.
Pogledaj svoj trbuh. Poslje jela ce biti jos deblji.
I na tvojim kukovima ce se taloziti mast.

Na tvojim kukovima, koji ce biti tako uski ako ne budes jela.
Mozes se ponositi sobom - ali samo ako izdrzis.
Da li stvarno sve to zelis unistiti? I to samo zbog jela?
Da li je jelo vrijedno toga?
Jel ti nije dosta što si čitav život debela? Što ti se mast preklapa sa svake strane? Što te po ljeti sram skinuti se pred ljudima? Što ti svaka majica knap stoji? Zar te nije stid toga? Promjeni to, trgni se! NEMOJ JESTI!
1. Kada te neki komad hrane namami ti reci : Neću te pojest kučko. Kaj fakat misliš da me ti te veličine možeš zajebat svojim zlim naumom?? Hoćeš da te pojedem? e neću. baš neću. mrzim te. nećeš me nadjačati.
2. Uzmi vode i pijuckaj vodu kad te ulovi kriza.
3. Kada zaista posegneš za nekim zabranjenim voćem, samo uzmi komadić, prožvači ga i ispljuni onda. Okus je kao da si ga pojela, a u biti nisi!
4. Ako jedeš sa roditeljima, onda:
- prije jela napij se puno vode
- ne jedi kruh
- zadnji zalogaj neka bude velik pa se žvaćući dignite od stola i PLJUNITE GA
5. Prođite pored fast food restorana ne obraćajući pažnju, DIGNITE GLAVU, i recite si KOJI SMRAD
6. Nikada ne budite žedni, uvijek imajte bočicu vode sa sobom, voda je saveznica mršavljenja
7. ne soliti hranu (sol stvara vezivna tkiva i salo se ne razgrađuje, a i ne zasoljena hrana je bljutavija pa nemate apetita kad ju jedete)
8. ne jesti iza 5, kažu ne iza 6 ali...ipak
9. naravno izbjegavajte slatko..čipseve, čokolade, sve vrste grickalica.
10. prije svakog jela popiti puno vode tako da ako dođete u napast za žderanjem nemate mjesta
12. Zašto smršaviti:
a) odjeća ti bolje stoji
b) bolje izgledaš na fotkama
c) neću da mi prodavačica u dućanu za neke hlače veli: "a nije li to tebi premalo?"
d) dosta mi je da sam čitav život bucka
13. Ako si gladna, isperi usta kaladontom
14. Zatrpajte se nekim obvezama kako bi Vam misli bile dalje od hrane
15. Nikada ne reci „ Ah, sada sam zbrljala, sutra ću krenuti ozbiljno”
16. Ne važi se svaki dan. Ako vidiš da nema pomaka, pasti će ti volja i doći ćeš u napast. Vjeruj u sebe.
A moment on your lips, forever on your hips
Pogledaj svoj trbuh. Poslje jela ce biti jos deblji !!!
I na tvojim kukovima ce se taloziti mast!!!
NAJVAŽNIJE:
Neočekuj velike ciljeve u kratkom vremenu. Salo si nakupljala godinama, neće ono nestati preko noći. Dani brzo prolaze, a ti si svakim novim danom sve bliže cilju! NE OČAJAVAJ. NE POSUSTAJ. TI TO MOŽEŠ!!!


___
Ajmo sad dnevnik današnjeg dana.
Ručala sam 2 konzerve tune u salamuri. Jedna mi je bila premalo. k vragu.
Večerala sam dvije jabuke.
Što se tiče tekućine, pila sam čaja i vode...
__
Ne znam... Vi koje me pratite.. pišem svaki dan...s ovim jelovnikom... Što mislite, ima li nade za mene??

Sutra ću probati s mjesečevom.. tko zna.. možda izdržim....

Edit:

Vaga pokazuje 71 i nešto sitno. Oko 50ak grama.

07.01.2008. u 18:58 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Body data :

SPOL: ž
Godine: 19

Visina : 169 cm
Trenutna težina : 73 kg
Ciljana težina : 60 kg

Početak dijete : 4.01.'08.god
Kraj dijete : 1.06.'08.god
_____________


PRVI CILJ : 70 kg - Uspješan!!! thumbup
DRUGI CILJ : 67 kg
TREĆI CILJ : 64 kg
ČETVRTI CILJ : 60 kg

Napredak:

4.1. '08. početak 73
6. 1. '08. = *****72.kg.
12. 1. '08 =*****70kg
18. 1. '08 = *****
_____________

CILJ: Smršaviti 13 kg!


Strava i užas

NE GLEDAJTE; DA VAM NE POZLI !!!!
Evo ovdje sam stavila slike koje će mi dati motivaciju.
Da to JESU moje slike. Slikala sam se napuhnutog trbuha, da stvar izgleda još odvratnije i gore.
MAST; MAST; MAST.
Da, recite mi da sam odvratna. Znam to i sama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je meni lijepo:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I varijacije na temu...