dnevnik male debeljuce

subota, 05.01.2008.

DAN 2

Hvala vam svima koji ste navratili u moj mali kutak. Lijepo je kad vidiš da nisi sam u problemu, i da postoji netko tko te može razumjet ili dati ti neki savjet. Hvala Vam na tome. Nego, da, istina, možda eto previše kalorija dnevno unosim, i same ste mi to komentirale. TO JE ČINJENICA. Da nije tako, nebih natukla toliko kila. Ali nadam se da razumijete da sada ne mogu ODMAH tijelo tako šokirati, da izdržim npr cijeli dan na vodi jer mi je još uvijek želudac relativno raširen, ipak 73 kg nisu mala stvar, to je teže meni, nego recimo Vama koje ste navikle na manji unos hrane. Postepeno ću smanjivati unos. Samo se nadam da ću imati snage i neću pokleknuti.

Evo, danas je već malo bolje.
Ne doručkujem nikada.
Ručala sam pola šnice koju je mama pekla na ulju i vodi. I jedan kuhani krumpir. Jednostavno sam morala nešto pojesti, a i mama bi mi se popela na vrh glave da vidi da izbjegavam hranu. Zato nabodem malo radi reda. Zanima me, kako se Vi nosite sa svojom obitelji? I kako objasniti da jednostavno ne želiš jesti, a da se bližnji ne brinu za tvoje zdravlje???
Glad me opet uhvatila predvečer, pa sam pojela jednu svježu mrkvu.

Pila sam puno tekućine. E da, popila sam i kavu. S jednom tableticom natrena.
Zanima me taj natren? Jel to zbilja kao nije kalorično ili ....?
Hvala Vam svima, čitam i Vaše blogove, zanimljivi su...
najviše mi se sviđaju postovi o čeličenju samokontrole thumbupthumbup

Pozdrav svima i do čitanja :)

05.01.2008. u 20:07 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Body data :

SPOL: ž
Godine: 19

Visina : 169 cm
Trenutna težina : 73 kg
Ciljana težina : 60 kg

Početak dijete : 4.01.'08.god
Kraj dijete : 1.06.'08.god
_____________


PRVI CILJ : 70 kg - Uspješan!!! thumbup
DRUGI CILJ : 67 kg
TREĆI CILJ : 64 kg
ČETVRTI CILJ : 60 kg

Napredak:

4.1. '08. početak 73
6. 1. '08. = *****72.kg.
12. 1. '08 =*****70kg
18. 1. '08 = *****
_____________

CILJ: Smršaviti 13 kg!


Strava i užas

NE GLEDAJTE; DA VAM NE POZLI !!!!
Evo ovdje sam stavila slike koje će mi dati motivaciju.
Da to JESU moje slike. Slikala sam se napuhnutog trbuha, da stvar izgleda još odvratnije i gore.
MAST; MAST; MAST.
Da, recite mi da sam odvratna. Znam to i sama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je meni lijepo:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I varijacije na temu...