srijeda, 29.03.2006.

...

Trenutno sam nomalan...i dijelom jucerasnjeg dana sam bio normalan, a onda odjednom osjetim lose misli koje mi polako padaju na pamet; zle, lazne misli...Osjecam vrucinu u tijelu i krvi pa onda opet "hladnokrvnost". Smrznuti valovi udaraju o moje vruce tijelo, pogadjajuci prvo glavu; mozak- centar, a onda se koncentricnim krugovima sire po mom tijelu, sve do nogu dok zemlja napokon ne primi te valove. Osjecam se bespomocno, ali se borim...uzalud...Najednom se nadjem u potpuno novom, irealnom, nestvarnom svijetu...Tko su ovi ljudi? Sto hoce od mene? Ah, prepoznajem ih, vidio sam ih i jucer- prijatelji su. Razgovaram s njima...Oni me poznaju i znaju moje probleme, pomazu mi. Upravo kad se s njima uputim u razgovor, dolaze oni...neprijatelji..Zasto? Ne opet! Molim vas, idite!, opet sve uzalud...borimo se..dobro pobjedjuje nad zlim, vrti mi se u glavi...Ali ja sam zao, ja gubim...Najednom predjem na stranu mojih, sada bivsih neprijatelja...Ubijamo protivnike...Kad je sve gotovo, shvatim da sam krivo postupio, ubio sam svoje prijatelje- padam u ocaj...Neprijatelji nestaju..vracam se u stvarnost. Pored mene stoji moja supruga- uplasena, skukuljena u kutu sobe. Krenem prema njoj, ona krici...Sto joj je? Opet sam ocajan...Pogledam je malo bolje, lice joj je u krvi...Sto sam to napravio? O, Boze, nisam htio! Zena potrci pored mene i vidjevsi da sam opet normalan, zaustavi se na vratima i okrene, pogleda me duboko u oci...nasmije se teskim osmijehom, no priblizi se sigurnim, najsigurnijim koracima do mene...stojim nepomican...supruga se baci u moje krilo! Oprosti mi, oprosti zeno..-govorim po ko zna koji put, ispocetka...svjestan da cu sutra ponoviti isto...


rad iz psihologije: shizofrenija; ocjena: izvrstan (5) -ne odlican, nego izvrstan :)

<< Arhiva >>

Copyright © ...bozanska psihijatrija... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
..ovo je moj blog..meni je dobar..ti misli sto hoces..

Myspace layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts


UVREDE...(nemojte ovo shvatit preosobno..) :)

• Jel ti to faca ili ti se vrat ispovracao?
• Mogu li pozajmiti tvoje lice na par dana, dok mi je dupe na odmoru?
• Da te prihvatim takvu kakva jesi ili da te volim?
• Trebala bi tuziti svoj mozak zbog veleizdaje.
• Otkud ti ovde!? Ko je ostavio otvoren kavez!!?
• Nikada necu zaboraviti trenutak kad smo se sreli, mada se i dalje trudim.
• Sad sam u frci, mogu li te ignorirati neki drugi put?
• Prosjecni ljudi zive i napreduju. Ti... samo zivis.
• Oprosti, ali izgleda da si me pomijesao sa nekim koga je briga za to sto pricas.
• Kada je Bog bacao inteligenciju na zemlju, ti si nosio kisobran.
• Ispricat cu ti vic od koga otpadaju sise.... a, oprosti, izgleda da si ga vec cula.
• Vanzemaljci su ocigledno zaboravili da ti izvade sondu iz dupeta.
• Nisam tvoj tip - ne mogu da se napusavam.
• Upravo pokusavam zamisliti kakav bi bio sa karakterom.
• Dobro, dobro, povlacim rijec. NeJebi se.

saint patrick's day



st patrick's