kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

žnj...Tu sam se skrasila.I nitko me ne može izbaciti.Osim kad bi netko organizirao masovnu invaziju točkica na mene i moj blog,toga bih se bojala.Ne volim točkice.Ne volim trotočje,dvotočje,četverotočje.Ipak ih koristim.Nekad su neizbježne.Kao nadomjestak onom zamuckivanju.i razmišljanju u pauzama.ne.ne u razmišljanju.Ja ne razmišljam.Ne volim razmišljati.Ja zaključujem.I zaključavam.I zatvaram slučaj.I otvaram ga ponovno.Kad zaželim.Rađam se iz pepela(uuu..što je prljavo)pa se istuširam.I pojedem jabuku.Ne,ja nikad ne jedem jabuke.Ali ih volim.Volim njihov miris.Ne znam zašto sam zaključila da je bitno da u opisu bloga već znate da volim miris jabuka i sve povezano s voćem.ajde,možda zamislite aromu istih dok čitate ostatak.To bi bilo lijepo.Čudna je stvar.Taj blog.Možeš ljudima dosta toga dočarati.Vizualni šokovi(kao kad naiđeš na one drečavo roze ili cendravo žute blogove),bolovi u očima od istog,zvukovno naricanje(rihanna pjesmice i štekanje loše skinutog videa s youtubea),tjeskoba i očaj(nakon tek pročitanih srcedrapajućih postova o...nekom glupom dečku i još glupljoj curi koja ga je ostavila)pucanje živaca(kad vidiš da netko na blogu piše o sebi,sebi i sebi i o svojim i samo svojim enormno velikim problemima koje on nikako ne može riješiti a ni moj pas se ne bi pretrgo zbog takvih stvari ni svojim lijevim uhom.)te navale još kojekakvih emotivnih plima...dakle,sve osim mirisssaaa...oh,da.uz veliku blizinu električne energije.Nemojte ni slučajno piti coca colu nad tipkovnicom.Ostalo može.Samo ne coca colu.i nemojte ni slučajno piti isto dok ste na mom blogu.Još da budem odgovorna za kakve strujne udare

Image Hosted by ImageShack.us




parampapaaaam!!!!!

nešto o meni:
(nećemo ić u detalje, sačuvajmo privatnost..)
volim-čokoladu,sladoled,glazbu,more
(ovisno o vremenu),zimu,kišu,snijeg,poledicu,
jabuke,sojino mlijeko od čokolade,svog psa,13. trepavicu na lijevom oku,broj 8,miris i sadržaj dobrih starih knjiga,spavati i biti budna,letargiju,klavir,crne tipke i zadnju bijelu tipku slijeva,trošenje grafita olovke na papiru,opeth i therion,sepulturu i panteru,misfitse i toy dollse,boje(osim roze),crno bijele filmove,zvuk groma i timpana,vino,pun mjesec,bajkerske motore,cuclati led,jesti limun,sumrak,edwarda,preverta,sjediti u kazalištu u mraku,bubnjeve,zavjese,prazne sobe,mirisne štapiće,bogomoljke,ploče,jazz,
saksofon,miris pokošene trave,svoj rodni grad,svoju buduću bivšu sobu.


ne volim-blic fotića,ljude koji mrze ljude,ljude koji mrze pse,bolesnu urednost,mačke,predrasude,
uklapanje,odlaziti na dosadne koncerte,povučenost,brzi govor,violinu jer cvili,ljeto,kalendare satove ili bilo koje orjentire vremena,moje slike za koje ne znam,struju i utičnice,svjetlost munje-dosadna je i predvidiva,euforiju,film vrisak,loše komedije,pivu,18. u mjesecu,kad se ne vide zvjezde,nemaštovitost,stare fotoalbume,razglednice i pisma,narodnjake,sport,lopte i slično,cedevitu-gadi mi se,kad mi donesu otvorenu bocu u kafiću,čiste patike,sponzoruše,insomniju,zoru,
emesen(iako ga imam),kemijske u boji i bez boje i one koje ne rade,pekare,miris mcdonaldsa,prljavu kosu,jogurt,slovo g(asocira me na golubove-gugu...jooj)

..............................!

šnita
roby
geisha
dula
dora
paola
dule
slimpy

nisu krila za debila
lana
moris
the eye

petak, 31.08.2007.

nikako



u dvaestčetvrt i jednoj
visok
mrsav,na granici pothranjenosti
karijera u krizi
beskrajno dosadan
sipa jeftine fraze

u dvaestčetvrt i jednoj...ne mozes biti u dvaestčetvrt i jednoj.To ne postoji.

opet isti
mozda i nisu isti
za razliku od svojih prethodnika,oni griju zlice
pronasli su put ka sreci
BINGO!
i to je taj pogodak!Ravno u venu.
i nestanu.Ali ostave tragove za sobom.Mozda su iskoristivi...a?

napokon je zahladilo.
magično

Image Hosted by ImageShack.us