DEVA JE ŽEDNA kupi joj pivo

srijeda, 05.07.2006.

mala disko beba plese i dira se po licu

beba
mala beba

jako me fascinira

Image Hosted by ImageShack.us
gleda te sramezljivo tim velikim i tuznim ocima
i boji se

beba se boji mraka
beba voli stavljati ruke u usta
i dirati se po licu
1,2,3,4,5,6,7..........

beba je cijeli zivot sama u svom svijetu
nitko nesmije unutra
ne
jer beba se boji

boji se ljudi
ne vjeruje im
ne
beba je tuzna
beba je sramezljiva

pitam se zasto?
pa budimo svi veseli
nosimo majice na cvjetice i tufnice stavimo lizalo u usta i spustajmo se niz tobogan
ali beba to nemoze
beba je posebna
jedna i jedina
beba,beba,beba

beba nosi naocale
cuje cudne zvukoe u glavi pa se boji spavati
plese u kolijevci
joj ta beba

volimo svi bebu
i
pazimo na nju da joj se sto nedogodi
bebe se predrage da ih se nevoli

...............................................
..................................................
I stop and I stare too much
Afraid that I care too much
And I hardly dare to touch
For fear that the spell may be broken
When I need a drug in me
And it brings out the thug in me
Feel something tugging me
Then I want the real thing not tokens

The sweetest perfection...

Things you'd expect to be
Having effect on me
Pass undectedly
But everyone knows what has got me
Takes me completely
Touches you sweetly
Reaches so deeply
I know that nothing can stop me
.....................................................
................................................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

05.07.2006. u 01:01 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv