DEVA JE ŽEDNA kupi joj pivo

utorak, 20.06.2006.

Insekt u mojim ocima.......

Zasto?Cemu?
nerazumijem
odjednom su svi postali...nesto za cega jednostavno nemem rijeci...
ludi?ma ne.to je preblaga rijec...
i to sve zbog 24 idiota koja sat i pol trce za loptom ko neki manijaci
a jos veci ludaci oko njih navijaju i urlicu
sjede pred televizorima kao hipnotizirani
za to vrijeme ulice su puste
........?!?..............
stvarno nerazumijem
vjerojatno ih nikada i necu razumijeti
sto li ljudi vide u tome?
donekle razumijem muskarce
ali kada baka na ulici u dresu i s zastavicom u ruci pocne vikati "ole,ole!hrvatska!" onda se stvarno malo zapitas kuda ide ovaj svijet

zaista...
nerazumijem..

zelim da nestanu.
komarci.
i nogomet.i sve ostali insekti.
sjecate se pjesme "vrapci,vrapci i komerci lete svud oko nas"?
ta pjesma je vesela.
pitam se zasto?trebala bi biti tuzna
zar zaista postoje ljudi koji su sretni kada su komarci svud oko njih?!
SICK!!!
Image Hosted by ImageShack.us

pokraj drave prolaze ćike sa auticem iz kojeg izlazi puno bijelog dima.
on bi trebao uciniti cudesnu stvar da nestanu svi insekti.
kada vidjeh ga ja smjesak se pojavi na licu mom
pomislih:napokon je dosao kraj
ali sreca nije dugo trajala
dim je krenuo na drugu stranu
oko mene su i dalje ostali insekti i nisu me pustali na miru
digla sam se.uzela pivo i otisla.

nevolim insekte....

INSEKT


Noc pliva u casi vode na usnulome stolu u kutu sobe.
Tesko disem i trazim po sebi onoga sto mi na grudima sjedi.

Insekt u mojim ocima
Slijepi putnik mojim snovima.

Cudan glas mi klizi s usana, vlastiti me jezik ogovara.
Tesko disem i trazim po sebi onoga sto mi na grudima sjedi.

Insekt u mojim ocima
Slijepi putnik mojim snovima

P.S.ukoliko niste culi u cetvrtak svi u novi studentski u 21h..gospodin urban zvani damba i njegova četvorka ce nas uveseliti koncerticem.....=))

20.06.2006. u 22:52 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv