subota, 28.04.2007.

Dugo nisam piso post pa jedan moram

Evo i ja se javljam jedva nakon 55god.(šala:))pišem ga jer mi se neda zapravo nisam ga dugo pisonaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
ovaj post ču pisat o neznam nečem oču kad ga več pišem joj da mali predah od škole bar nešto onda opet pakao joj ko u zatvoru da bar znanje dođe prirodnosmijehsmijehsmijehal moramo se borit za njega glupost. jedva čekam nedjelju znam da je to sutra al jedva čekam zbog zakon brače to mi je najbolja serija i još nešto ovaj post neče bit ni kratak ni dugačak al još nešto ima da mi ostavljate komentare mamu vam samo nek ja dođem sutra i vidim nula komentara onda ču vas sve....headbangheadbangheadbangsamo još da vas podsjetim na nešto
KOMENTIRAJTE MI burninmadburninmadburninmadburninmad
Obangbangbangbangbangbangbangbangbangbang
Mpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
Enutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut
Ngreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy
Tmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
Azijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev
Rroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Ideaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead
jeste li se podsijetili il vam treba još nešto valjda netreba e sam probajte da se ne pridržavate ovog onda če bit svaštawinkwinkwinkwinkwinkwinkaha i ja znam bit opasan još ču nekog pozdravit i to bi bilo to ne ipak neču neda mi se ovo bi bilo sve debilismijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Pozzz
O-ooooooooo glupani
Z
Z
Z
Z
Z
Z













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.