nedjelja, 18.02.2007.

ja ovo nemrem vjerovat

Danas kad sam bio vani sjebo sam si nogu bolje erčeno zglob. Al dan prije škole to je dobro al nije dobro
kaj boli jedva šepam. hahahabangbangbang. Samo da nejdem u školu jel mi je već na vrh glave. Igro sam košarku, dok sam puco na koš u skoku sjebo sam si nogu . Za to moraš bit reterdiran. Nemam vam kaj više za reč. pa zato bok.

K ...........................
O............................
M................................
E..............................
N................................
T................................
AJDE POZZZZZZZZZZZZZ
R...............................
I..............................

- 14:34 - komentari (23) - print - ja ovo nemrem vjerovat -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.