četvrtak, 15.02.2007.

Moj život

Znate ko sam ja. Idem j školu Dugave i u 6a. Da vidite kaj se događa u ovoj školi ludnica.Sve će te vidit u sljedečem pooooooooostu.zujozujozujozujozujozujozujogreedygreedygreedygreedy
Skim idem u razred. JOOOOOJ.wavewavewavewave Najviše volim dok se tuku cure. Sigurno več jednu znate. Moj blog je bio deathman prije ali sam zaboravio šifru kak da uđem u njega pa ga i nemogi izbrisat Oni koji su mi davali komentare znaju ko sam i znaju zbog čeg nisam mogo pisat novi post zato sam si napravio drugi blog. zujozujozujozujozujozujoludludludludludludludzujo
Napravit cu si novi post ali poslije.

- 13:31 - komentari (1) - print - Moj život -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.