bez duse...bez snova

petak, 05.06.2009.

nastavak mojih sranja....

nakon sto sam prosetala i smirila se(uz to se i smrznula)razmisljala sam malo o nekim cudnim dogadjanjima....
ja kao da sam prognozer...cijeli sam dan osjecala da ce se nesto lose desiti...i je....nazalost....
presmjesno....kao u nekom trulom filmu....kada god me uhvati taj neki cudan feeling,nekoj osobi koju sam poznavala ili nesto tako se nesto ruzno desi....u najgorem slucaju umre....
zasto je to tako,nemam pojma....
i to me zabrinjava....ali dosta o tome...
kada sam se malo oraspolozila,slusala sam neke stvari,neke pjesme koje su mi drage,ali ne pripadaju u moju najdrazu vrstu glazbe...
evo jedne:

vrijeme ljubavi

tko te šalje da me probudiš
tko te šalje da me podsjetiš
što je bilo više nije,vrijeme prolazi
što da radim kada želim da zaboravim

jezik zmije,u ruci jabuka
čije grijehe čovjek ispašta
ajde reci svoje ime,Kazna ili Nagrada
dio križa koji nosim tebi pripada

ako si od crnog vraga,
što je tako,tako slatko
ako si od samog boga,
zašto traje tako kratko...
zašto prolazi vrijeme ljubavi?

tko te šalje da me probudiš
tko te šalje da me podjetiš
što je bilo više nije,vrijme prolazi
što da radim kada želim da zaboravim....

i jos jedna.....

celicne zavjese

kući se obično vračam kasno
negdje u zoru poslije noćne smjene
skidam se onda i ljubim
tijelo svoje vjerne zene

onog tipa u krevetu našem
nikad ja zaboraviti neću
sigurno sam trebao
da mu pozelim sreću

ujutro ti si spavala
mladića svog pozivala u san
a ja ti nozem,mila moja
presjek'o grkljan

čelične zavjese u mom manastiru
počivala u miru,počivala u miru...

.........xD........






- 02:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.