< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By: IvisHa(za Karmen)

Opis bloga

Moglo bi se reć...da je ovo blog jedne sasvim obične ali isto tako i posebne djevojke :)...na njemu ćete čitati sve o njenom životu,prijateljima,onome što voli....i svemu što joj padne napamet....
i zamolila bi vas....da joj neostavljate suvišne komentare....
....welcome....

11-SixPack-Olovke ...

meni jako draga pisma...












Ukratko o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo izvanzemaljsko stvorenje san vam nazalost jaroflheadbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pogled govori sve....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ah vidite nisan ja normalnabelj

Image Hosted by ImageShack.us

i ovo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ja kao emo....xd bljakec eek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....sretansretansretan....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...novi fiz :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...prugice :):)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je moe oko baš je lipo lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..Ernica moa i ja :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

brco bujas i ja..:)

Image Hosted by ImageShack.us

hippie....anja i ja naravno xd

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo moj zeko i ja =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dea....i ja .... nut

Image Hosted by ImageShack.us

Da,to sam ja....

IME:

-Karmen..al bas ga i nekoristim...

PREZIME:

-neznam

ZOVU ME:

-miš,seko,čubi,mača...

RODENA:

-24.10. skorpion dead

VOLIM:

-jednog dečka :(tuzantuzan

-moju najmlađu seku kiss

-prijatelje i moju ekipu..

-"Mog" bebu :(

-glazbu

-punk

-moju gitaru

-cokoladu njami

-ššššumi bombone

-izlaske

-subotu navečer

-biljar

-stolni nogomet

-nogomet

-zivotinje....

-ruže :)

-lito

-snjeg

-spavati

-crtati

-pisati pričice

-čitati knjige

-plišane igračke =)

-pozitivne osobe

-sunce

-pruge

-prugaste čarape

-donje rublje hihi

-beđeve

-narukvice

-motore

-papati

-Skejtanje i skejtere

-Death skateboards

-Richie Jacksona

-zgodne muške hihi

-punkere =)

-PLESATIIIIIII

-kompjuter

-slikavati se

-radit gluposti

-zabranjene stvari

-matematiku

-svoj život

-i još puuuno toga...belj



NEVOLIN:

-skolunono

-pozere eek

-bube mad

-dosadu

-samoću

-biti tužna

-svađati se

-laži

-dvoličnost grrr

-neke zimske dane

-neurednost

-bolnice,doktore

-ljude koji se*u po meni
a ne poznaju me

-umisljeneheadbang

-sminkere xD

-pokvarene ljude

-glupe komentare

-neke osobe nono..


MRZIN:

-nikoga wink...

SLUŠAM:

-Punk najviše

-ac/dc

-the doors

-azru

-hladno pivo

-children of bodom

-đubrivo

-metallicu

-Satan Panonski

-debelog precjednika

-gužvu u 16-ercu

-riblju čorbu

-ramones

-six pack

-FNC diverzant

-mikrofoniju

-nulu

-parafe

-Abergaz

-pase

-termite

-panteru

-anti-flag

-misfitse

-The Sex Pistols

-The Exploited

-frakuru mozga

i sve što mi se svidi


PISME KOE VOLIM

-farmersko srce

- okorjelo đubre

-ilija

-blizu sunca

-mrtav pijan

-volim te budalo mala

-balada sa grane

-farmersko srce

-ne trazim puno

-sve je u kurcu

-pitala si me

-this love

-one

-lutka s naslovne strane.....


MOJ MSN:

-gLupaCha.me@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us

Sve to sam ja...



Skate 4 lifethumbup

Image Hosted by ImageShack.us

ZERO

Image Hosted by ImageShack.us

FALLEN

Image Hosted by ImageShack.us

MYSTERY

Image Hosted by ImageShack.us

Skate girl...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Richie Jackson...dok je bia mlađi thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Malo je pozerska....al ko j*be...heheh

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo mi je veoma poznato...rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pre kjut....fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Corey Duffel...sretansretansretan





sljikice...wink

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us















Prijatelji i meni jako važne osobe...wink

Mario(pegla),super je,
takvog momka možete samo poželiti,obožavam
ga,ima dobre živce :),i da s njim vam nikako nemore bit dosadno
uvik valja neke svoje baze,koje je teško shvatiti hehhe,a mislin
ipak je skejteryes...nazalost volim ja njega punoo,
čak i previše tuzan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moj best frend beba...ajme kako ja njega
obožavan,uvik je uz mene,
sve ćini za me,vjećno ću mu biti zahvalna,
stvarno ga voli,da njega nema,život bi mi bio
drukćiji...uvik me spašava...thumbupkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivanica...moa prva cura :))) hehe
preslatka je kao bomboncic,ima jipu dugu kosu,
ona je moa mala samara koju ja stvarno jako volim,
super je osoba,pomogla mi je puno puta,
i znan kad mi je tesko da mogu racunat
na nju,da ce uvik bit uz mene sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo van je moja seka Bjunica koju
jako lolin,do nebaa i
uvik se trudi pomoči mi..i super je osoba,
nekad me zna jako iživcirati,ali to je...
normalno...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lipotica Anja...to je najsavrshenija
cura na svitu...jako je dobra osoba
i prijateljica...ko god je pozna voli ju...
predobra je...u svemu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo bi bio Para dobar lik,
dosta čudan,i voli pametovati,
ali ipak,volim ja njega....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

heh..ovo je buja..zakon lik..
i isto super osoba..i jako dobar
prijatelj..(iza psa se nalazi)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivisha hehhe srica moa :D,lik je legenda kakve nema,
stvarno je prepredobar yes,
obozava nirvanu :)) i tako...
za njega nemogu nista lose reci :)thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja sekica franka....legenda moja...nema joj ravne...hehehhe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moe dvi lipotice....ena i erna...
erna je moa pametnica...koju jakooo volin...
a ena s njon se uvik smijete...napaljenusha...
predobra je :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Iva...jedna od najlipsih zenskih koje poznaen,
izgledom je stvarno savrsena,
luda je i opaljena,to se cjeni =),
ženska je super,jos nisan nasla nit jednu
manu kod nje :D...predraga mi je <3
Image Hosted by ImageShack.us


Moj zeko....to vam je jedna preslatka plavuša hehe,
stvarno je odlićan prijatelj,možete se pouzdat u njega,
i uvik me pokušava zaštitit kad napravim neku glupost,
vojim ja njega....smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nora...sljatkica moa koa ima vejike
ljipe oci yes...ja bi nju nazvala jednim
velikim hodajucim srcem,tj. ona to i je :D
predobra je,ona nebi ni mlava zgazila hh
...triba joj dignit spomenik :D...thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Braco frane.... mali punker...hihhihi prije je bia ovćica sad više nie šmrc...ugl. lik je
zakon....cili je lud....thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo van je moj braco brico....srića moja,predobar je,iako me ćesto
voli zajebavati,šta mene naljuti,al nemogu se ljutit na njega hehhe,
ka je cili dobrica....i ima ljipu kosicu,uz to i super piva pjeva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Machy pikolo....hhh ili ti ga kapy...
ludak teski...presuper je :D:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ETO,...IMA IH JOŠ DOSTA,
AL NEMAM NJIHOVE SLIKE no








DEBELI pRECJEDNIK - FArMerSKO SRCE

Moje srce ne zna dalje kucati
ako ne živiš ti
ono ce prestati
ti nisi sam, nisi sama
mi smo uvijek uz tebe
krv je naša tvoje boje,
samo tebe volim, volim te...

i sve me vode uvijek vode prema tebi
i znam da nikad, nikada ,to nece prestati
i sanjam da si još uvijek s nama
da jurišamo kroz noc
i još nocas imamo snage ulice su s nama
idemo...!!!

i zato dižem ruke, jer ne želim se predati
moje su šake stisnute, zubi stisnuti
i bijelu zastavu ne poznam
moje srce pali je
moje srce koje živi, koje živi samo
za tebe...!!!

znam da sam opet zacaran
i da gubim sve, ali imam tebe
volim te i ne bojim se
a sad idemo
jer ja znam da smo zajedno
000 0000 000 0000 0000
ja znam da smo zajedno...



FNC DIVERZANT - BLIZU SUNCA


Želim nestati s tišinom
Pobjeći od crne tame
Živjeti sa nekim smislom
Dočekat' bolje dane
Dosta mi je ovog svijeta
Dosta mi je ovih ljudi
Kao da im ne pripadam
Pa da mi neki od njih sudi
Zaboraviti sve želim
Uništit' tu bjesnoću
Koja živi sad u meni
Koja javlja mi se noću
Želim opet biti čovjek
Da sam svoj i da sam ne'ko
Blizu sunca moram doći
Al tol'ko je daleko
Život moj polako puca
Želim biti blizu sunca
Da me voli, da me grije
Da mi bude kao prije
Blizu sunca moram doći
Hoću to, al' dal' cu moći
Borit ću se sa srcem svim
Da sa suncem se zavolim


Okorjelo đubre - đubrivo

Osjećaja nemam, srce mi je nalik stijeni
Na licu mi vidiš osmijeh podli, pokvareni
Moja je osobnost kao kanta za smeće
Gnjida kao ja rijetko gdje se sreće

[2x]
Ja sam okorjelo đubre

Od mene nema veće prodane duše
Ja se uvijek okrećem onako kako vjetar puše
Prije će klokan postati kobra
Nego se naći u meni iti malo dobra

[2x]
Ja sam okorjelo đubre

Đubre ja sam, pokvaren sam, pravi sam gad
Ne volim miris, obožavam smrad



SIX PACK - POSLEDNJA KAP


Jednom kad potrčim kroz ogledala
Ne želim da vidim nikog koga znam
ni jedan vetar neće moći da me pronadje.
Svu svoju ljubav, ponos i nadanja
daću na poklon pticama da makar one
odlete tamo gde ja ne stignem.
Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"
Skriven od noćnih patrola, stajao sam tako,
vi ste, umrljani krvlju, kamuflirani blatom
svi se smejali tudjem porazu.
Trulih zuba pobeda -
bitno je da neko aplaudura
ma šta je laž - samo kriva istina!
Nema ničeg što može da zaboli
kao kad pukne blam,
a ti tvrdiš sasvim sam da si nedužan
Metak u čelo? To ne bih bio ja!




Mikrofonija - nemoj za mnom


Prijatelji su mi svi govorili nemoraš sada gluposti raditi
Zašto šutiš zašto ne govoriš s tim nećeš ništa postići
Svi su mi već postali dosadni
treba mi nešto da me ukroti
I nije mi bitno s kim si sada ti
Samo te molim nemoj plakati

Nemoj za mnom nikad žaliti
Nemoj za mnom svoje bistre suze liti
Nemoj za mnom nikad plakati
Jer ja sam mogao tvoj biti /x1

Još se uvijek nekad prisjetim
Pokušavam da zaboravim
Kako su ljudi zli i okrutni
Uvijek su tu da bi naudili

Mogu mi svi laži govoriti
Ništa me to neće boljeti
I baš me briga kako ću živjeti
Samo te molim nemoj plakati

Nemoj za mnom nikad žaliti
Nemoj za mnom svoje bistre suze liti
Nemoj za mnom nikad plakati
Jer ja sam mogao tvoj biti /x1



Sex Pistols - ANARCHY IN THE UK


Right! NOW! ha ha ha ha ha

I am an anti-christ
I am an anarchist
Don't know what I want but
I know how to get it
I wanna destroy the passer by cos I

I wanna BE anarchy!
No dogs body!

Anarchy for the U.K it's coming sometime and maybe
I give a wrong time stop a traffic line
your future dream is a shopping scheme cos I

I wanna BE anarchy!
In the city

How many ways to get what you want
I use the best I use the rest
I use the N.M.E I use anarchy cos I

I wanna BE anarchy!
THE ONLY WAY TO BE!

Is this the M.P.L.A
Or is this the U.D.A
Or is this the I.R.A
I thought it was the U.K or just
another country
another council tenancy

I wanna be an anarchist
Know what I mean
And I wanna be anarchist!
Get PISSED DESTROY !



Hladno pivo - pitala si me


Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime
zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvališ kolegicama s posla?

Ma nema šanse, nema tih para
da mi ikad budeš dio repertoara
pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
da si sva'ko, tek tako, na brzinu, puni tišinu...

Mislim da bih razbio gitaru
da čujem da te fućkaju na pisuaru
da me jednog dana gledaš poniženo
iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem ne izrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Zar da radio voditelj, kreštava glasa,
preko naše rime traži vlasnike pasa?
Da se ceraka, kao, dobra je zeka,
u svaki jebeni single ubaciti jingle? ...

Ništa nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava ...

Bitno da nešto svira za žedna uha,
da nikog ne dira, dok pere il' kuha,
da narodu skrati onih osam sati,
i da ljepo stane među dvije reklame...

Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj da kažem ne izrecivo,
nikad se neće naći na nekom CD-u,
imati naslov, cijenu i barcode...

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime?
Zašto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim,
pa da se time hvališ kolegicama s posla?



Pantera - this love


If ever words were spoken
Painful and untrue
I said I loved but I lied
In my life
All I wanted
Was the keeping
Of someone like you
As it turns out
Deeper within me
Love was twisted and pointed at you

Never ending pain, quickly ending life --

(Chorus)

You keep this love, thing, child, toy
You keep this love, fist, scar, break
You keep this love

I'd been the tempting one
Stole her from herself
This gift in pain
Her pain was life
And sometimes I feel so sorry
I regret this the hurting of you
But you make me so unhappy
I'd take my life and leave love with you
I'd kill myself for you, I'd kill you for myself --
(Chorus)
No more head trips



SIXPACK - NE TRAZIM PUNO


Ljubav je kučka koja laje na ceo svet
prvo te dobro išamara pa ti pokloni cvet
i, prećen pogledom braće - svojih drugova
ti se smeješ...
Ljubav je tobogan sa koga nema silaska
moj stari kaže: "To je reka bez povratka."
kao, sedneš na splav... i provališ
kako te guta okean
Koliko puta poželim da sam kamena hrid
i priče zalutalih brodova
samo pustim da prođu kraj mene
a eho ugasim, kao zid
Daj mi snage
ovo ludo srce vodi me u pakao
drži me čvrsto dok noću grebem zidove,
stavi na grudi ako budem plakao
Daj mi snage da pobedim sebe
stavi na grudi ako budem plakao
budi kraj mene, samo, jedno mi obećaj
da nećeš plakati i ti
...ne tražim puno ?
Moćni su lanci kojim' sam sebe vezao u čvor
svake noći tvojih uzdaha me doziva hor
da se vratim i shvatim
da sam samo tvoj
ja više nikad neću biti svoj.



D diplizi - balada sa grane


Puhao je lagan vjetrić
Ja nisam mogao odoliti
Da se ne popnem na taj borić
Od previše želje da nešto vidim
Ja nisam pazio
Di ja to sidim

Što se promjenilo
od toga dana
Kad pod menom je pukla grana
Šiška te pogodila
Tik! posrid čela
Ja znao sam da tu
stajat nisi smjela

Dugo sam se smijao
----falitekst----
Ja znao sam da si prava
----falitekst----


Ljubav stvara bol
Ljubav stvara rane
Nisam ja od jučer
Ja sam pao s grane

Ljubav stvara bol
Ljubav stvara rane
Nisam ja od jučer
Ja sam pao s grane

Skinuo sam jaketu
i omotao ti glavu
krv je bila crvena i
bila je vruća
a bez te jakete ja sam
dobio upalu pluća

Ljubav stvara bol
Ljubav stvara rane
Nisam ja od jučer
Ja sam pao s grane

Ljubav stvara bol
Ljubav stvara rane
Nisam ja od jučer
Ja se zoven Brane



Six Pack - Ovde je kraj

"Ovde je kraj", rece ona "Ja odlazim.
Mislim, cemu zavaravanje
kad ti više nisi ti.
Sad ceš imati vremena pa razmisli
da li si dobio ili gubiš."

A tog je dana bila je lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo kao kroz nju,
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
nece biti iste kao pre,
sa sobom odnela je vagon srece,
tone smeha, punu sobu ljubavi...
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo.

"Ovde je kraj, ja odlazim"-
reci koje nikad necu moci da zaboravim
cesto sebe uhvatim da maštarim,
gledam svoj omiljeni film.

A tog je dana bila lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo, kao kroz nju
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
nece biti iste kao pre,
sa sobom odnela je
kantu srece, punu sobu ljubavi
Bilo je jasno kao dan
da je samnom gotovo



SIX PACK - OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



Johnny Cash - Hurt

I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here

what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way



THE END-The doors


This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again

Can you picture what will be
So limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
In a...desperate land

Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah

There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby

Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold

The west is the best
The west is the best
Get here, and we'll do the rest

The blue bus is callin' us
The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us

The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...and he looked inside
Father, yes son, I want to kill you
Mother...I want to...fuck you

C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
C'mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock
On a blue bus
Doin' a blue rock
C'mon, yeah

Kill, kill, kill, kill, kill, kill

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die

This is the end

Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 04.10.2007.

Novosti...lol

wavehello people heeh...belj
evo ka šta vidite ja se sitila napisat novi post yesyesyes
e pa ovaj put ću vas gnjavit sa punoooo gluposti belj....a šta možete hehhe bar će te imat šta za ćitat(ako van se da lol)ludlud....

eh vidite prvo ostala san jednako luda ka prije...tu se ništa nie prominilo nono
prvo moran spomenit da mi je ona osoba od subote oprostila i sad smo supać prijatelji yes i sad sam ja jako happy...weeeeeeeeeeeeee...
i poomirila sam se sa bebom tako da mi se život uvelike prolipša...iako to nie ka prije al jbg ša se može...bar prićam s njim (i to je nešto)sretan....ijako bi jakooooooooooo volila da je sve kao prije,jer fale mi razgovori s njim i sve šta je bilo prije a sad više ne rofl....i radi toga često plaćem kao neka tuka hehhe...al nema veze bar je ta osoba vrjedna mojih suza yesyesyes...
al doro neću sad poćet s nećim tužnim jer sam veoma happy belj...

moran se pofalit da san se popravila u školi tako da sam jako zadovoljna sa sebom...yesyesyes...danas sam čak dobila 5 iz vjeronauka,ša je za mene veliko ćudo...jer inaće mrzim taj predmet lolnut...
i eto...još moran reč da jedva ćekan subotu weeeeeeeeeeeeee...ide se u crtaonu i jedva čekam da vidim svoju ženu hihi i moje sekice yes

i ljudovi moji nadan se da vas nisan puno izgnjavila hihihi zubo...al i da jesan nema veze...i to neko mora bang
neznan više šta bi vam rekla uglavnom ja sam vam stvarno sritna onda znate da je sve dobro hehhehe...
ljubim vas sve....a najveća pufa mom braci brici kiss,tomyu kiss,mojim sekicama kiss,i mom slatkom medvjediću kiss....wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo smo vam ja i moja bjunica

- 20:11 - Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.