surovi pankovi online!

nedjelja, 18.12.2005.

"hocemo jos! hocemo jos! hocemo jos! hoc... ma idi u picku materinu"

eto fin bio izlet te druzenje s man zero (i jedenje veggie hrane koja se nije svidjala nikome osim meni i elvisu, ali su svi uredno prozdirali), ali valjalo se istu vecer vratiti tako da lilihip i njegov neuroticni puh nisu dugo razgledavali grad, a nama ostalima nije palo na pamet da izlazimo na zimu...
pozdrav raji iz prvog reda koji ne priznaju slovenske vlasti, a i svim ljudima koji su platili upad (26 komada) a najvise mojim glasnicama koje su otisle na godisnji.

narantxa.

tamdadamdadam. evo i mene da vam dadnem link na fotkice drage nam detles.
man zero su od cakovcana bili opisani kao psychobilly, a ja sam pak dobio usporedbe sa kurtom. ljudi bilo malo, al su bili jaako srdacni.
u bekstejdzu smo pomno listali ilustrirane 'svjetske seksualne rekorde'. jeste li znali da je kleopatra bila najpoznatija anticka sisačica?
doduse, ipak nista ne moze potuchi igru nenasilja i čončiku.
nase razdragano druzenje mozete vidjeti na ovim krasnim fotkicama. pusica.

lilihip.
- 11:45 - komentiraj! (8) - isprintaj! - #

<< Arhiva >>