We are the nobody,we wanna be somebody

nedjelja, 25.12.2005.

John5

Full Name: John Lowery
Date Of Birth: July 31, 1971
Place Of Birth: Grosse Point, Michigan
Marital Status: Married to Aria Giovanni
Offspring: One son and one daughter
Distinguishing Features: John has both arms completely sleeved in classical Japanese style tattoos, plus his upper chest

Moj naj gitarista je John5,koji je radio za Mansona,ali vise ne zato sto je ili otisao ili dobio otkaz,ne zna se.Gore vam je napisano nesto od osnovnog sto trebate znati o njemu(nije mi se dalo prevodit na eng.a mislim da ga vi znate).John5 je veliki obozavatelj gitara koji u svojoj zbirci ima preko osamdeset gitera,ukljucujuci i bas-gitare.

(ove sljedece recenice nasla sam na internetu,nisam ih ja pisala)
John 5 je bivši Marilyn Mansonov gitarista, a sada kada više nije sa njim izjavio je kako mu se sviđalo da radi sa Mansonom mada je to bilo kao usred fronta.

«Otkako sam se priključio bendu, bilo je kao u 'Full Metal Jacket'. Biti na pozornici sa Marilynom Mansonom bilo je kao na frontu. Nikada ne znaš kada će on poludeti i kada će početi da baca sranja na tebe.Mada Sviđao mi se svaki minut toga» kaže John 5.

Johnu takođe nije jasno zašto više nije u bendu – «možda,... samo možda to ima veze sa činjenicom da ja ne pijem i ne uzimam droge, a on uopšte nije takav. Možda je to bilo protiv mene. Ne znam. Nikada mi nije ništa rekao».

Manson je sada u studiju gde radi na novim pesama koje će biti uključene na kompilaciju najboljih pesama. Ta zbirka će predstaviti 10-godišnju Mansonovu karijeru, a osim klasika na albumu će biti prerada 'Personal Jeses' Depeche Mode, a očekuje se i da će sadržati DVD sa svim spotovima, sa još neviđenom necenzurisanom verziju spota '(s)AINT' Asije Argento.


Image Hosted by ImageShack.us
- 22:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>