We are the nobody,we wanna be somebody

subota, 24.12.2005.

Bad(nje) jutro

U juto negdje oko 7:00 tata me probudio(boga pitaj zasto),sva ljuta pitala sam ga sto hoce,a on je rekao:"Brat ti je u prizemlju,hoce se i grati a,boji se biti sam,ajde Emma idi pazit na njega."Misli sa je njima zar oni ne znaju moje radno vrijeme spavanja(od boga pitaj koliko kasno u noci do 12:00 ili 13:00 u podne)!!!!!Ali pustite sad to(sad je kasno,vec sam budna),nego zelim pitati kome ovo izgleda kao Badnje jutro(dan),mislim nema snjega,mama sva nazivcirana sprema kucu i zanovjeta kome stigne,tata negdje otiso(jedan manje ha-ha),brat tu ispija moje zivce,svirajuci bez veze po gitari,sestra spava(jos jedna budala manje),mislim i to mi je Badnje jutro.
P.SZelim se zahvaliti curi(ona zna na koga trenutno mislim),koja mi je pomogla stavljati slike na blog.
HVALA!!!
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>