subota, 17.02.2007.

valentinovo & vojska & kolektivna razvaljotka

Prilično dugo nisam pisao, ulijenio sam se... Ne znam odakle da počnem.. svašta se dogodilo....
Idemo kronološki... smijeh
Svi znate da je 14.2. bilo Valentinovo... svi su se nešto raspisali o ljubavi, životu, frendovima.... Gibbonijevom koncertu i sličnim pizdarijama... Mislim da je Valentinovo kao i Božić previše komercijalizirano... sve neke "ponude" kupi ovo kupi ono.... ma sere mi se od toga... gdje je nestao pravi smisao Valentinova? nema veze, neću više trabunjati.... samo, nekad je taj dan bio simbol ljubavi dvoje ljudi a ne dan za kupovinu......
Vojska, o ovome sam već pisao... i znate što mislim o vojsci.... 15.2 mi se bio sistematski pregled.... jao koja gnjavaža.... užas... zadržali me od 7 do 13 sati.. popizdio sam.... da stvar bude bolja, kažu vam da trebate doći natašte (bez da ste išta stavili u usta, ni kavu....) jer vam moraju vaditi krv... ja imam fobiju od igala.... možete misliti što ide dalje... bio sam blijed ko' zid.... sestra mi je donijela vodu i šećer... koji bed... dugo se nisam tako
osramotio... zbilja vrhunski... ali nisam bio jedini, jedan tip se srušio i prije nego su ga uboli ( ispružio se po podu koliko je dug i širok)....zujonutrofl

Jedva sam dočekao weekend.... dođem ja u petak nakon škole u rh... vidim svi se nešto dogovaraju... kao neka maturalna u villi.... i da ne duljim o tome jer mi 5 postova nebi bilo dovoljno da sve opišem tu su vam slike pa uživajte i pozz do idućeg puta.. smijehsmijehpartysmokinmahmah
p.s. ovo mi je 50 post na ovom blogu... tako da i ja slavim obljetnicu... pozz smijehsmijeh




- 16:38 - komentari (6) - print - valentinovo & vojska & kolektivna razvaljotka -

<< Arhiva >>