GRAVEWORM - LOSING MY RELIGION (by R.E.M)

Oh life is bigger
Its bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up
That's me in the corner
That's me in the spot-light
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you crying
I thought that I heard you Scream
I think I thought I saw you Die
Every whisper of
Every waking moment I'm
Choosing my confessions
Trying to keep
An eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no I've said too much
I set it up
Consider this
Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip
That brought me to my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now I've said too much
I thought that I heard you Crying
I thought that I heard you Scream
I think I thought I saw you Die
But that was just a dream
That was just a dream
That's me in the corner
That's me in the spot-light
Losing my religion
Trying to keep up with you
But I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you Crying
I thought that I heard you Scream
I think I thought I saw you Die
But that was just a dream
Die Cry Why Die
That was just a dream
Just a dream
Just a dream
Dream


CRADLE OF FILTH - HALLOWED BY THE NAME
(Iron maiden Cover)


I'm waiting in my cold cell, when the bell begins to chime.
Reflecting on my past life and it doesn't have much time.
'Cause at 5 o'clock they take me to the Gallows pole,
The sands of time for me are running low.
Mother Fuckers!
Running low.

When the priest comes to read me the last rites,
I take a look through the bars at the last sights,
Of a world that has gone very wrong for me.

Can it be that there's some sort of error.
Hard to stop the surmounting terror.
Is it really the end, not some crazy dream.

Somebody please tell me that I'm dreaming,
It's not easy to stop from screaming,
The words escape me when I try to speak.
Tears they flow but why am I crying,
After all I'm not afraid of dying.
Don't I believe that there never is an end, no.

As the guards march me out to the courtyard,
Somebody cries from a cell "God be with you".
If there's a God then why has he let me go?

As I walk all my life drifts before me,
Though the end is near I'm not sorry.
Catch my soul, it's willing to fly away.

Mark my words believe my soul lives on.
Don't worry now that I have gone.
I've gone beyond to seek the truth.

So when you know that your time is close at hand.
Maybe then you'll begin to understand,
Life down here is just a strange illusion

Hallowed be thy name 2x



CRADLE OF FILTH - HER GHOST IN THE FOG


"The Moon, she hangs like a cruel portrait
soft winds whisper the bidding of trees
as this tragedy starts with a shattered glass heart
and the Midnightmare trampling of dreams
But on, no tears please
Fear and pain may accompany Death
But it is desire that shepherds it's certainty
as We shall see..."

She was divinity's creature
That kissed in cold mirrors
A Queen of Snos
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Dark liqoured eyes
An Arabian nightmare...

She shone on watercolours
Of my pondlife as pearl
Until those who couldn't have Her
Cut Her free of this World

That fateful Eve when...
The trees stank of sunset and camphor
Their lanterns chased phantoms and threw
An imquisitive glance, like the shadows they cast
On my love picking rue by the light of the moon

Putting reason to flight
Or to death as their way
They crept through woods mesmerized
By the taffeta Ley
Of Her hips that held sway
Over all they surveyed
Save a mist on the rise
(A deadly blessing to hide)
Her ghost in the fog

They raped left...
(Five men of God)
...Her ghost in the fog

Dawn discovered Her there
Beneath the Cedar's stare
Silk dress torn, Her raven hair
Flown to gown Her beauty bared
Was starred with frost, I knew Her lost
I wept 'til tears crept back to prayer

She'd sworn Me vows in fragrant blood
"Never to part
Lest jealous Heaven stole our hearts"

Then this I screamed:
"Come back to Me
I was born in love with thee
So why should fate stand inbetween?"

And as I drowned Her gentle curves
With dreams unsaid and final words
I espied a gleam trodden to earth
The Church bell tower key...

The village mourned her by the by
For She'd been a witch
their Men had longed to try
And I broke under Christ seeking guilty signs
My tortured soul on ice

A Queen of snow
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Trappistine eyes
An Arabian nightmare...

She was Ersulie possessed
Of a milky white skin
My porcelain Yin
A graceful Angel of Sin

And so for Her...
The breeze stank of sunset and camphor
My lantern chased Her phantom and blew
Their Chapel ablaze and all locked in to a pain
Best reserved for judgement that their bible construed...

Putting reason to flight
Or to flame unashamed
I swept form cries
Mesmerized
By the taffeta Ley
Or Her hips that held sway
Over all those at bay
Save a mist on the rise
A final blessing to hide
Her ghost in the fog

And I embraced
Where lovers rot...
Her ghost in the fog

Her ghost in the fog



HLADNO PIVO - NE VOLIM TE


Ne volim te nit sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Ustao sam ujutro s glavom nateklom
i zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu odkinuo zastor i glavom puko u radijator
Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad si se probudila i poslala me k vragu
Al sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo

Ne volim te nit sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakog dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška u nogama
Što se smiješ ko hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit što vreće od tampona bacaš stalno sa balkona
Samo jedno ipak ne razumijem
Nije mi jasno zasto ne zatvaraš zubnu pastu.....

ustvari.....

Ne volim te nit sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo



DIMMU BORGIR - SYMPOZIUM


Chains of despair
Cloaked by darkness
The thundering echoes of great destruction to come
Mankind's mysteries
The dying world
[chorus:]
Madness in it's sweetest form
What shrivels and dies must face the tempest
The angelic heaven bows to the ultimate truth
And melancholy grew
Anticipation mender through madness
Condemned to the same horrid fate
Insanity applauds
How sharp the awakening
Pale as disease
Mocking:Maddening:
Give up the ghost
Cease the gloomy awakening
History foretold
The hidden stigmata
Totally annihilating the ecstasies innumerable
Materialize the vision
Give up the ghost
Cease the gloomy awakening


PARADISE LOST - ERASED


I dont owe anything
I dont owe anyone
Shoot pride for all its worth
I dont belong

In a situation now
That I could not repair
I assert myself to sleep
Show others that Ive cared
How cold is this poor life
Lay ashes at my grave

If it takes me away from you
A subtle gesture

I dont know anyone (cherish my religion)
I dont know anyone (faith is only fiction)
I dont know anyone (cherish my religion)
I dont know anyone (faith is only fiction)

This is erased I promise not a trace
This is erased I promise no delay not a trace


IN FLAMES - MY SWEET SHADOW

I'm selling heavenly sketches
A world out of my mind
Ready to explode in purity
To fill the holes inside

An ever moving stream
With glowing rays of light
Emotions tied to past lies
And I know I should let go

Tamed with confidence of a brighter future
I found a flame in the burnt out ashes... burn out, burn out

Fueled these new shores burn
Dark past lies cold
Shadow, my sweet shadow
To you I look no more

Another dawn collapses
Do I need to be reminded?
A glimpse of my safe home
A path to hide all anger

I found a flame in the burnt out ashes... burn out, burn out

Fueled these new shores burn
Dark past lies cold
Shadow, my sweet shadow
To you I look no more

In circles I catch
A torch carried by the immortal
From depths that I created
In vain echoes fade

Burn out

Fueled these new shores burn
Dark past lies cold
Shadow, my sweet shadow
To you I look no (x2)

Fueled
Dark past lies cold
To you I look no
Fueled


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Che Guevara
Rođen je u mjestu Rosario, jednom od većih argentinskih gradova, u dobrostojećoj obitelji. Iako je obitelj bila aristokratskog porijekla preferirala je socijalističke ideje, koje je i sam prihvatio. Godine 1947. Ernesto susreće mladu djevojku imenom Berta Gilda Infante, znanu pod imenom Tita. Tita je bila članica argentinske komunističke omladine i njih dvoje će kasnije postati nerazdvojni prijatelji. Zajedno će čitati marksističke tekstove i raspravljati o aktualnim pitanjima. Godine 1948. Ernestu je 20 godina i upisuje se na studij medicine na sveučilištu u Buenos Airesu. Do ožujka položio je sve ispite iz prve godine medicinskog fakulteta, u lipnju polaže sve ispite iz druge godine, a u prosincu sve ispite s treće godine. Dana 1. siječnja 1950. Ernesto kreće na putovanje sjevernim argentinskim provincijama i to na biciklu kojeg je preradio u maleni motor. Tako stiže u San Francisco del Chahar, blizu Córdobe, gdje njegov prijatelj Alberto Granado upravlja centrom za oboljele od lepre. Po povratku s tog putovanja nastavlja studij s velikim interesom za alergije, astmu i lepru.

Za vrijeme studija radio je kao bolničar na trgovačkim brodovima argentinske nacionalne trgovačke pomorske tvrtke. Na tim putovanjima obilazi južne obale Argentine, Brazil, Venezuelu i Trinidad. U listopadu odlučuje krenuti na putovanje kroz Latinsku Ameriku, zajedno s Albertom Grandadom na starom Norton motociklu od 500 cc. Na tom putovanju 1. svibnja stiže u Limu. Tu upoznaje doktora Huga Pescea, peruanskog znanstvenika i direktora nacionalnog programa za lepru te istaknutog marksistu. Oni nekoliko noći do ranih jutarnjih sati vode razgovore. Che će te razgovore kasnije istaknuti kao veoma važne u promjeni njegova stava prema životu i društvu. Tada odlučuje vratiti se u Buenos Aires kako bi dovršio studij. Putuje teretnim avionom preko Miamija, gdje dolazi do tehničkih poteškoća što odlaže let za mjesec dana. Kako bi preživio radi kao konobar i perač posuđa u jednom baru. U redovnoj proceduri provjere stranaca ispituje ga policija te ga pitaju da li su njegovi roditelji komunisti.

Vraća se u Buenos Aires 31. kolovoza. a studij završava početkom 1953. godine. Nakon liječničkog pregleda za novačanje u vojsku proglašen je nesposobnim. Potom odlazi u Boliviju, da bi se nakon promjene nekoliko zemalja skrasio u Gvatemali. Dana 7. srpnja ponovo odlazi na proputovanje Latinskom Amerikom. S tog putovanja piše svojoj tetki Beatriz: Na slici našeg voljenog druga Staljina zakleo sam se da neću predahnuti prije nego taj kapitalistički oktopus bude uništen. Godine 1954. sudjeluje u borbama protiv gvatemalske vlade, gdje se prijavio u sanitet pobunjenika i naučio svoje prve vojničke vještine. Početkom 1955. godine Che radi kao doktor u bolnici Hospital Central u Mexico Cityu. U lipnju susreće brata Fidela Castra - Raula Castra s kojim će postati prijatelj

Dana 24. lipnja 1956. meksička policija hapsi Chea zajedno sa njegovim kubanskim prijateljima (među kojima je bio i Fidel Castro), a 3. srpnja novinska agencija UPI objavljuje: Argentinski doktor Guevara biće deportiran u domovinu zbog pretpostavka da je sudjelovao u neuspjeloj zavjeri protiv kubanske vlade Fulgencija Batiste. Bivši meksički predsjednik Lázaro Cárdenas umiješaće se u rad policije kako bi obranio kubanske revolucionare pa su krajem srpnja Che Guevara i braća Castro pušteni na slobodu. Na slobodi su u tajnosti nastavili sa svojim revolucionarnim aktivnostima. Dana 2. prosinca grupa od 82 čovjeka iskrcava se na istočnoj obali Kube kod mjesta Los Cayelos. Međutim njihov dolazak je primjećen i vladine snage kreću u potjeru za njima. Revolucionari se dijele u manje grupe.

Dana 5. prosinca kod mjesta Alegría del Pino Che upada u zasjedu, biva ranjen u vrat ali uz pomoć suboraca uspijeva pobjeći u polja šećerne trske, da bi 21. prosinca Cheova grupa stigla na plantažu kave gdje ih je Fidel već čekao nekoliko dana. U siječnju 1957. napadaju vojarnu u mjestu La Plata. Bila je to prva pobjeda revolucionara. U osvit zore prvog dana nove godine diktator Batista pobjegao je iz zemlje. Nakon pobjede revolucije Che 9. veljače dobiva kubansko državljanstvo. Od srpnja do kolovoza na putu je sa službenom kubanskom delegacijom, prvo u Ujedinjene Arapske Emirate i Egipat, gdje susreće Nassera. Potom odlazi u Indiju, Tajland, Japan, Indoneziju i Pakistan, tijekom tih putovanja posjetio je i bivšu socijalističku republiku Jugoslaviju. Povodom incidenta u Zaljevu svinja kada su izbjegli Kubanci uz pomoć Amerikanac pokušali srušiti vlast na Kubi izjavljuje: Mi imamo sastanak s poviješću i jednostavno si ne možemo dopustiti da budemo uplašeni! Moramo zadržati entuzijazam s kojim smo krenuli u borbu. Moramo graditi tvornice s lijevom rukom, u desnoj ruci držati pušku, a s obje noge zgaziti crve.

Nakon ubojstva kongoanskog predsjednika Lumubme i dolaska na vlast diktatora Čombe Che u Generalnoj skupštini Ujedinjenih Naroda u New Yorku izjavljuje: Svi slobodni ljudi svijeta moraju biti spremni na osvetu za kongoanski zločin. Godine 1965. Che odlazi u DR Kongo s grupom kubanskih suboraca kako bi sudjelovao u tamošnjim borbama. Godinu dana kasnije (1966.) Che u najvećoj tajnosti putuje u Havanu gdje se priprema za novu misiju u Boliviji. Preko Moskve, Praga, Beča i Brazila Che stiže u Boliviju 3. studenog. Međutim 8. listopada 1967. kod sela La Higuera Chea i njegova dva suborca zarobila je bolivijska vojska. Na mjesto gdje su zarobljeni uskoro dolazi pukovnik bolivijske vojske, Kubanac koji radi za CIA-u. On sprovodi zapovijed s više instance i na licu mjesta ubija Chea i njegove suborce Willya Cubu i Juana Pabla Changa. Bolivijski vojnik je izvršio naređenje, ali nije mogao gledati dok je pucao u njih.

Nakon Cheove smrti vodeći svjetski listovi ponudili su 125.000 američkih dolara za njegov dnevnik. Dana 1. srpnja 1968. dnevnik je objavljen na Kubi i distribuiran je besplatno. Sadržaj dnevnika izazvao je međunarodni skandal zbog načina na koji su bolivijska vojska i Amerikanci tretirali ratne zarobljenike. Zbog svoje tragične smrti Che je postao uzor mnogim mladima posebice 1960.-ih i 1970.-ih godina XX. stoljeća.


taj covjek je car


WTF ?!

nedjelja, 28.05.2006.

Gotovo je gotovo!!!!

Evo ljudi napokon je i krizma gotova!! Evo počet ću od petka...pitala žena biologiju i dosta njih je dobilo sulje al fala bogu mene nije prozvala da dođem. Al jedna stvar mi nije jasna vidim Vasić plače jer ga je pitala a ja već zabrijo da je lik dobio sulju...na kraju mi kaže da je dobio 3. I od biologije cijeli razred cijeli dan nabrijan. I onda napokon doma i imo sam fala bogu 5 sati. I taman nekaj prćkam po kompu i zove me Dodo da moramo doć u školu jer imamo sastanak sa razrednikom u vezi trčanja na Sljemenu kaj idemo u srijedu. Bit će jebeno teško. I onda u 16h smo imali ispovijed u crkvi Krista kralja na trnju pošto mi nemamo svoju crkvu na Savici jer pederi nikad da počnu gradit tu crkvu. I tak ja sam brzo završio sa ispovijedi. Bio sam u ispovjedaonici kojih 5 minuta i odma sam letio van. Došo sam doma negdje oko pola 6h. I nisam imo kaj radit pa sam onda išo špilat malo Fifu 2006. Pa je došo buraz iz škole pa stara doma. Pa me raspizdila pa sam otišo van jer ju nisam mogao više trpit jer mi je tolko išla na živce. Ja doma moram sve radit i onda mi stalno sere da ja ništa ne radim da satalno gledam telku a buraz nikad niš ne radi i njemu nikad niš. I tak otišo sam van nazvo Blagusa, on je bio u Galeriji pa sam otišo do njega. Tam su bili i Horvat, Lara i Mićo s njim pa smo se zajebavali. I onda je Blagi moro ić do bake po nekaj. I još nekoj trebi ostali ključevi u bravi i mi ih dali nekim starčekima pa će oni na oglasnu ploču stavit da je netko izgubio ključeve. I doletila je neka treba al jebeno dobra sam kaj je tovarka. I nije znala kaj da radi jer nije mogla uć u stan. I tak smo stajali u ulazu i kontali kaj da radimo. I onda je slučajno došo taj neki starček kojemu smo dali ključeve. I tak smo otišli dok nam se ova beskrajno zahvaljivala. I onda smo ja i Horvat Mićeka išli otpratit do doma jer se preselio u Strojarsku. I onda smo se vratili pa smo bili u Novskoj i tam se malo zajebavali. A ja bio nervozan u kurac zbog krizme. I došo sam doma oko kojih 10h i nisam mogo spavat od nervoze. I napokon zaspo negdje oko kojih 1h il pol 2. Neam pojma! I dobro probudim se u kojih pol 8 ujutro. I počeli se svi spremat. Stara počela neki kurac filozofirat opet. I napokon došo i kum. Pa smo se slikali doma. I onda napokon krenuli u crkvu. Čekali smo kojih pol sata. I onda smo svi u red stali i krenuli sa stražnje strane. E da još prije nego što smo krenuli Brajica me zove da se slikam s njom. A ja ono jebote kud već sad poslije ćemo se slikat. I dobro napokon smo ušli u crkvu. A taj svećenik koji je vodio misu bio spaljen do bola. Lik je lud. I dobro počela misa. Fala bogu nije bilo tolko vruće kak sam mislio da će biti. I fala bogu to prošlo. I dođem doma sa frendovima i sa kumom. Dam im nešto da cugaju i idem ja očistit onu mast sa čela. I ja budala uzmem alkohol neki i s tim idem. Uuuuuuuu jebote kak mi je čelembara izgorila. Isse kak je to peklo. I dobro počeo ja poklone otvarat. Dobio sam kojih 700kn i dvije narukvice jedna je od srebra a druga od zlata na kojoj je ugravirano moje ime i datum krizme i dobio sam još jedan lančić isto od zlata. I najbolje je bilo od kuma. Dobio sam mini DV kameru za one koji znaju kaj je to. A za one koji neznaju to je mala kamerica koja ti može ak imaš malo veći džep s lakoćom stati unutra. Al fakat je preeejebena. Pa smo se zajebavali s njom malo da se baterija stigne ispraznit. I tak...onda je bio ručak oko kojih pola 2. Ubio sam se sa janjetinom. I još neznam kolko brijem da su bile dvije torte. Al bilo mi je najžešće došo doma i poslije se sa kumom vratio na ručak i ja si obuko starke na odjelo. I idemo mi malo po kvartu a ljudi bulje u nas. A mi se smijemo. I tak došli mi tam di trebali i još mi stara srala kaj sam starke obuko. I dobro to je prošlo sve pa smo navečer išli van ja i kum jer nitko drugi još nije htio. I otišli mi na Jordanovac. Tam je neka cura slavla rođendan pa su tam bili već svi pijani ko majke. Mi se tam još zajebavali. I onda sam išo doma jer sam do 11h moro bit doma jer mi stalno stara sere zbog murije da me ne čope. I dobro točno u 11h sam bio doma. I fala bogu i to je napokon prošlo. I sad ću sa kamerom napokon moć snimat "Jackass Savica"! I još ću u Barbarigi moć snimat sranja koja mi radimo tamo i to će bit preejebeno. Jedva čekam da odem tamo!! Evo slike od mene i kuma!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I da obećo sam stavit povijest metala na blog pa ću to sada objavit...

Povijest metal glazbe počinje krajem 60-setih, kada su nastale i prve metal pjesme. Ali ako bismo zaista željeli zaviriti u povijest i zapitati se za začetke metala, morali bi se okrenuti opernom skladatelju Richardu Wagneru (koji je zbog svoje monumentalnosti i pričama bio proglašen "metalcem prije metala"). Također veliki pjesnici ponajprije Edgar Allan Poe i Charles Baudelaire koji je bio utjecan Poe-om su bili metalci prije metala. Temama i tamnom atmosferom u pjesmama dočaravali su svijet kakav je približno metal svijet godinama kasnije doživljavao. Ti pjesnici su utjecali i na pisce novela 19. i 20. stoljeća koje su mnogo čitali recimo važan bend Black Sabbath, tako da se među počecima metala moraju spomenuti i ti pjesnici. Baudelaire i Poe su pisali intimne, nerijetko bolne teme, često tražeći smisle u kojima su se tražili i mnogi pjesnici u rocku i metalu.

Termin metal na početku nije postojao, a danas on obuhvaća sve smjerove metal glazbe. Prvi smjer metal glazbe zvao se Heavy metal, te se vjeruje da je jedna od prvih heavy metal pjesma "My Generation" od benda Who. Definicija i doživljaj heavy metala uvelike je prihvaćen terminom u hitu Steppenwolfa, "Born To Be Wild", u kojem se spominje rečenica "heavy metal thunder", gdje je taj termin označavao ponajprije zvuk motora. heavy metal se temelji uglavnom na rock and rollu, u kojem će složenije dionice na gitarama od jednostavnih u rock and rollu kao i ritmovi označiti kompleksniju glazbu. Dolaskom britanskog bend Black Sabbath, heavy metal je dobio potpunu strukturu i novo značenje. Sabbath-i su definirali standarde heavy metala, pa i metala uopće. Premda su njihovi počeci još iz 1968, Sabbathi su ostali i godinama kasnije jedan od najvećih bendova, najutjecajniji metal bend svih vremena, te jedan od najutjecajnijih glazbenih izvođača uopće. U isto vrijeme u Americi je počinjao Blue Oyter Cult, znan kao prvi američki heavy metal bend. Za razliku od hard rocka, heavy metal je imao strukturu i veću kompleksnost, te su Sabbathi time metal glazbi dali "dušu". Veliki heavy metal bendovi iz 70-ih prije redefinicije heavy metala su britanski benovi Led Zeppelin i Deep Purple, pa i australski AC/DC, no AC/DC je ponajprije hard rock bend. Black Sabbath su kao i AC/DC imali elemente hard rocka, no zbog strukture i dubine njihove glazbe ipak se ona smatrala metalom. AC/DC je smatran ponajvećim hard rock bendom, gdje hard rock također ima svoju priču kroz povijest.

Ogroman broj kvalitetnih bendova u Britaniji označio je i stvaranje novog smjera u metal glazbi, nazvan New Wave of British Heavy metal. Dolaskom bendova Judas Priest, Motorhead, te ponajprije Iron Maiden sredinom 70-ih riječ heavy metal će biti redefinirana. Ritam će u tom smjeru biti brži. Razvoju ovog smjera će pridonijeti i punk glazba, koja se temeljila na jednostavnom, energičnom i brzo ritmu; čija se revolucija desila krajem 70-ih godina. Bend Iron Maiden postati će sinonimom za heavy metal glazbu, no većina standarda koje su donijeli Sabbathi su ostali i dalje.

Dolaskom punka i utjecaj njime te heavy metalom, klasičnim i redefiniranim, javlja se smjer zvan Thrash metal, koji ponajviše uspijeva u Americi, početkom 80-ih. Njegov raniji oblik je bio speed metal, i to je podsmjer thrash metala. Revotom protiv glam rocka te utjecajem navedenih smjerova izrastaju bendovi poput Metallice, Exodusa, Slayera, Anthraxa.. Thrash se bazirao na brzim dionicama na gitari, izmjenama ritma, texturama na gitari.

U Europi u to vrijeme se u raznim zemljama razvija metal te početkom 80-etih stasaju prvi bendovi smjera znanog kao Black metal, Venom, MercyFul Fate, Bathory (bend Bathory će godinama kasnije postati začetnici smjera "Viking Metal") i Celtic Frost, koji su bili u biti preci onog što će se smatrati klasičnim "black metalom", i svirali New Wave Of British heavy metal sa nihilističkim pogledima na svijet. Rani black metal bendovi stvarali su atmosferičnu glazbu, više od thrash metala.

Sredinom 80-ih zbog redefinicije opće prihvaćenog underground termina "heavy metal" dolazi do stvaranja novog smjera nazvanog Power metal. Bendovi, čiji se stil zasnivao na standardima heavy metala prvenstveno Black Sabbatha, poput Pantere, Annahilatora ili kasnije Iced Eartha nazivani su od novinara power metal bendovima, zbog svoje brzine i energije u odnosu na heavy metal. No često su od underground svijeta svrstavani u thrash metal vode (Iced Earth je od navedenih svrstavan i u neo-thrash ili progressive thrash). Drugi bendovi, čiji se stil zasnivao prvenstveno na heavy metal standardima benda Iron Maiden, poput Manowar-a, Blind Guardian-a, Helloween-a bili su također nazivani power metal bendovima, te oni nisu bili nagnuti k thrash metal smjeru, nego se njihova glazba više temeljila na brzini ritma na bas gitari i himničnosti, pri čemu se čistoči i jakosti vokala također pridavalo pažnje. (navedeni bend Manowar je inače bio i među prvima koji su napravili prve korake smjera Symphonic metal.). Na neki način bio je to ubrzani new wave of british heavy metal odnosno ubrzani redefinirani heavy metal. Oni su od underground svijeta znali biti uvrštavani u heavy metal bendove, od kojih najviše Manowar teži ka klasičnom heavy metalu. Ritam zbog bas gitare je utjecan bas dionicama (ponajprije) Iron Maidena, pa i vokali. U smjeru power metal u underground vodama pojavili su se mnogobrojni slični bendovi sa čarobnim, bajkovitim pjesmama i pričama o mačevima, zmajevima, i fanatasy svijetu, te su se opće prihvatile te teme uz taj smjer (gdje je power metal uz black metal i christian (kršćanski) metal jedini smjer gdje se bendovi u njega svrstavaju na temelju teme pjesme) i power metal je ipak kod tih bendova nešto što ga točnije opisuje.

Sredinom 80-ih pojavljuje se smjer Death metal, koji će označiti najrevolucionarniji glazbeni smjer u povijesti, (veći čak i od čuvene punk revolucije krajem 70-ih) gdje su bendovi nastajali u velikom broju kao iz nikuda, sa "grunt" vokalom. Slijed razmišljanja je zapravo logički. U 70-ima se pisalo o misticizmu, u 80-ima o smrti, dok se u 90-ima pisalo o sotoni. To ne znači da su svi smjerovi pisali o tome, ili da se najviše pisalo o tome, nego da su određeni glazbeni pravci u svojim određenim razdobljima imali nevjerojatno mnogo bendova sa sličnim ili istim temama. Tako za heavy metal u 70-ima su mistične teme bile česte, u 80-ima u smjeru death metal pjesnici su fascinirani smrću, dok u 90-ima u smjeru black metal pjesnici bivaju fascinirani sotonom (što automatski ne mora značiti da su ga štovali). U smjeru death metal, među prvima stasa i ponajveći death metal bend, Death. U smjeru death metal postoje i 2 poznate škole, Floridska i Švedska, iz kojih se izdvajaju bendovi poput Death-a, Cannibal Corpse-a, Morbid Angel-a (SAD), At The Gates, Bloodbath, Vader, Dark Tranquility (Europa). Sama revolucionarnost death metala se očituje i time što u tom smjeru postoji i podsmjer, grind-core (među najzapaženijim bendovima Napalm Death).

Klasični i prihvaćeniji termin za smjer Black metal će podrazumijevati onaj sa više gitara i "grunt" vokalom, te se tu izdvajaju skandinavski bendovi poput Emperor-a, Dimmu Borgir-a, Mayhem-a, Satyricon-a, ili Cradle Of Filth-a (Engleska), čiji je proboj počeo početkom 90-ih. Ono što je za death metal značio thrash metal, za black metal su značili prvenstveno rani black metal bendovi iz Europe koji su u biti svirali new wave of british heavy metal, te su djelovali u isto vrijeme kada i thrash bendovi u SAD. Tako kao što je za američko područje utjecaj vršila Metallica, švicarski Celtic Frost je bio bend jednako bitan za europsko područje u to vrijeme. Black metal je često žešči od death metala, ali i melodičniji.

Navedeni metal smjerovi bili su najzastupljeniji do sredine 90-ih godina 20. stoljeća. Krajem 80-ih i nanovo se razvijaju i mnogi novi smjerovi i postaju uz ove sve zastupljeniji.
Metal glazba ima još nekoliko velikih i manjih smjerova koji se što vrijeme teče sve više razvijaju (neki važni bendovi su navedeni u zagradama) kao što su Gothic metal (Paradise Lost), Doom metal (Candlemass, My Dying Bride), Symphonic metal (Therion, Nightwish), Progressive metal (Dream Theater), Nu-metal (System Of A Down), Alternative metal (Tool), Christian metal (Deliverance, Vengence Rising, Sacred Warrior), Jazz metal (Voivod), Classical metal (Ozzy Osbourne), Industrial metal (Rammstein, Ministry) i još mnogi drugi, od koji svaki ima svoju priču. Uz mnogo smjerova i podsmjerova, te mnogo velikih bendova i priča, ovo kratak i sažet opis bogate i razgranate metal glazbe.

ljudi to bi bilo to!! ja sad idemo moram štrebat a vi uživajte i komentirajte naravno! Pozz svima!!

- 12:15 - IspljunI (37) - Ja ti to nebi preporučio!! - WTF?!?

nedjelja, 21.05.2006.

Još malo pa je tu!!

Evo ljudovi došlo mi je pa sam odlučio novi post napisat. Svašta se dešavalo ovaj tjedan. Da evo napunio sam 15 godina. Sad sam ja faca. LoL. I tak proslavio malo sa dečkima iz razreda. Mobitel mi cijeli dan zvonio. Evo sutra još prvi sat odgovaram tehnićki a ja knjigu ni primio nisam. A to je bar lagano. I sutra odgovaram vjeronauk za krizmu. Da danas sam moro ić na misu jer je bio neki sastanak za krizmu. I kaže svećenik da je ove godine vidio da ima nevjernika koji idu na krizmu a svi dečki kaj idu samnom u razred pogledali u mene. E da ćuo sam da mi je jedan profesor išo na blog i da je pitao jednu curu iz razreda kao šta ovaj piše. Pa kaj imam pravo pisat kaj hoću i pravo na svoje mišljenje. Otišo mi mp3 u kurac opet pa sam popizdio jer ga sad nemogu slušat. Idem ga sad ovaj tjedan zamijenit jer imam garanciju 5 godina a ja ga mijenjam svakih 6-7 mjeseci. Sad idući tjedan krizma. To će bit ludilo. Ja ću se tak skuhat. Al kaj boli me briga sat i pol vremena ću moć trpit to. Jedva čekam. E da bio sam ovaj tjedan u Zapruđu u Novom Zagrebu i upozno tam Žikićevu ekipu. A svi živi opaljeni tamo. Al Frenky je naluđi. Danas poslije mise su on i Žikić došli jer se Frenky došo upoznat sa Čupavom. Ona sva u nebesima bila kad smo se vraćali zajedno doma. A ja joj se smijem. Ajde ak budu zajedno cure će joj iz razreda bit zavidne. A pogotovo Tamara. Al kaj će njoj Splićo. E da Dodo došo u petak u školu pijan ko majka. Napio se od kojih litru i pol pive. Lik je pado s nogu. Neznam kak se lik vratio doma. Uglavnom profa iz kemije ga je skužila jer je lik cijeli sat čorio na stolu. Al ja jednu stvar ne kužim. Lik je pijan i dobije 5 iz hrvatskog iz gramatike. To trebaš biti lik stvarno. Al on je tako smrdio po alkoholu. Još smo imali dva sata kemije pa je to trebalo izdržat. To je nevjerojatno kako ja mrzim tu kemiju. Ne mogu taj predmet skislit. E i Baće još odgovara kemiju i znao je bar za 4 i ona mu da 3 a Horvat se javio i nije mu dala ni 2 pa mu nije htjela 1 upisat. Ja sad moram otić na instrukcije pa se javit al to ću tek poslije krizme dovršit. I moram se javit matišu al profesora cijeli tjedan nije bilo u školu a trebali smo već test pisat odavno. Sad neznam kad ćemo to pisat. Danas sam se trebo nać s Emom i Danijelom al na kraju nisam. Ajde valjda ćemo se idući vikend vidjet. Al tek u nedjelju. Još mi kriza poćinje u 10h al moramo doć pola sata prije jer moramo svi sjest. Onda poslije ćemo se tako nažderat. Brijem da će bit još i janjetine al nemam pojma samo sam nešto ćuo od stare kad je telefonirala sa bakom. Isse neznam kaj da više napišem. MA neću više ništa pisat. Evo samo ću stavit slike u odjelu koje sam obećo već prije kojih 2 tjedna pa ih evo sad.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo vam thumbline da dugo ne učitava sliku.
I evo još jedne slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo ljudi to je brijem to. Probajte si skinut s neta pjesmu od Dimmu Borgir - Old man's child. Stvar je preejebena. Fakat je do jaja. Ljudi idem ja sad pozdrav svima. Uživajte.

- 20:31 - IspljunI (24) - Ja ti to nebi preporučio!! - WTF?!?

utorak, 16.05.2006.

The return of Me

Evo ljudi dugotraženi novi post. Sutra mi je 15. rođendan! Jedva čekam! To će bit ludnica. A onda sljedeći vikend krizma. I to će bit ludnica. No dobro sad neću o tom pisat. Pisat ću kako je bilo zadnjih par dana. E da počeo sam kakti učit ponovo. Javio sam se u petak biologiju i dobio petaka. U subotu sam bio frendu na krizmi. Isto je bilo do jaja. Cijeli dan sam samo žderao. Popio sam previše kole pa sam bio ko loptica napuhnut. I još smo izašli navečer sa curama iz njegovog razreda koje otprije poznajem. Bilo je super. Zajebavali se cijelo vrijeme. I tak u nedjelju sam učio hrvatski pa otišo van sa dečkima. I tak bili smo Horvat, Bl i ja. Prvo smo otišli u Galeriu pa smo tam popili kavu pa smo nastavili. Otišli malo do grada jer nije bilo žive duše na Savici. Pa smo se vratili i opet nema žive duše. Pa nas je enki starček ganjo jer smo sranje napravili. I drugo jutro izlet. Prije izleta smo kupili cugu. I onda cijelo vrijeme pili. Pa je nestalo za sat i pol svega. Pa smo stali u Severinu na Kupi pa smo tam opet kupili i popili nabrzaka. Fakat je bilo fenomenalno. Babača se već napio do tad. I onda kad smo došli do tamo di smo trebali svi štura na neku veliku livadu na pišanje. Nas brijem 10 je pišalo a ovi se smiju. I onda smo se išli presvuć u kratke hlače. Pa krenuli u razgledavanje kakti. Morali smo hodat 4km. Nikolini se nije dalo ić. Hehe. I tak krenuli i cijelo se vrijeme zajebavali tamo. Onda smo našli neki izvor pa smo se zaljevali. I bili su još neki švabi u razgledavanju. Pa smo htijeli sranje napravit. Ja sam dao ideju da im damo votić da nas slikaju i mi ćemo hlače skinut kad nas bude slikala. Al to je propalo. Onda se Babača penjo po nekom drvu. Lik se skoro ubio kad se spušto. I kad smo se vratili odma svi na ručak koji niš nije valjo jer su nam poslužili hladnu hranu. I onda svi van al prije nego što smo izašli van razrednik je sve dečke na pretres furo. A niko nije imo niš od alkohola tak da nije niš našo. Ja i Dodo smo otišli na livadu i legli si tam. Kao idemo se kvarcat. A zajebancija. I onda su polako počeli dolazit. I Babača dobaci ide se ko kupat ja idem. I ode on. Bacio se u neki potok kaj je bio hladan do jaja. I onda Žikić za njim. Pa su se išli kupat u neki prljavi ribnjak. I onda su se sušili 2 sata. Pa smo se zajebavali. Onda je Dodo malo Brajicu cimo. A ja i Dodo cijelo vrijeme Kasu zajebavali. I Dodo nekaj Brajicu cima i njemu izmežu nogu doleti zmija. Svi počeli vrištat. I naše HRABRO SRCE Žikić makne zmiju. I tak polako smo onda morali ić. I onda smo se zajebavali još u busu. I došli mi na Savicu. Još smo nas par ostali vani. Pa je Žikić opet skoro pobro batina od ovih kaj puše iza škole. A budala! I onda je on opalio šturku doma. I tak smo mi ostali pa si sjeli na neke klupice i zajebavali se. I onda smo svi doma otišli oko 8h. I tak je to završilo. Evo još par slika sa izleta. JEdan drugi put ću stavit sliku u odjelu za krizmu.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je Blagi, puna su mu usta hrane!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu smo svi pili kad smo stali u Severinu na Kupi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje je Brajica gledala gotovo u križ hmm pitam se zašto hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je neki starac iz Severina na Kupi s kojim smo se slikali bezveze, stari je legenda!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je Mićo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marty i Jana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Naš penjač Babača

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I Babača se kupa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sad se Žikić kupa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje se dečki kupaju u ribnjaku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dodo i Brajica prije zmije

I brijem da je to to. LJudi pozz. Sutra možda post ali ne vjerujem da ću stić.Idem sad štrebat hrv jer danas pišem. Ljudi pozz. Uživajte.

- 10:15 - IspljunI (19) - Ja ti to nebi preporučio!! - WTF?!?

srijeda, 10.05.2006.

Kad jaganjci utihnu 2

Evo puklo me pa krenuo pisat jebeni post. Nisam piso ćak pet dana. Ma ko ga jebe. Da točno od danas za tjedan dana je moj 15 rođendan. Samo nemojte zaboravit čestitat. Neki dan popizdim, mislim svaki dan popizdim zbog nečega al taj dan mi je jebeno malo falilo da dobijem jebenu 5 iz matiše. Kao uvijek na početku sata ponavljamo staro gradivo pa onda krećemo sa novim i tak ponavljali i ja se profesoru lagano ulizujem pa stalno odgovaram na postavljena pitanja i tak odgovorim na kojih 5-6 pitanja i dobacim kao oću 5. I lik mi kaže evo samo mi reci formulu pa ćeš dobit 5. I ja taman krenuo reć i upadne mi Nikolina u riječ. Ja popizdio. I u sebi ono JEBEM TI MATER SJEBANU!!!! I prokuho. I tako zbog toga cijeli jebeni dan ja pizdim. Koma. Pitala vjeronauk za krizmu u župnom uredu. I mene pita i padnem a znao sam za 3 sigurno. I sjednem ja i Vasić me pita kao jesi prošo. A ja njemu da kurac sam prošo i žena me čuje. Samo mi je to još trebalo. I opet popizdih. A u kurac. I još na tjelesnom sam se bar malo ispuco. I dobio još ja 4 iz zemljopisa. I sad moram pun kurac ocjena ispravljat. To je preejebeno. Moram na jebene instrukcije iz kemije jer moram dve sulje ispravit jer ak ne ispravim onda padam. Ja ne kužim jednu stvar. Koj će meni kurac kemija u životu. Mislim to sam budale neke kaj vole tam neke kurčeve radit. Ja njih ne shvaćam. I sad nam još glupa kemičarka da još zadnji ispit al brijem cijela godina. Zakurac. I još u utorak pišem hrvatski iz kojeg se mogu nadat da ću imat 4 jer mi je žena u dva dana dala dve kulje. Fakat je nepošteno. Nema pojma cijeli razred pjesmicu i otvori ona imenik i preskoči mezimce i rešeta Blagusa pa onda mene i zatvori ona imenik jer su je mezimice nagovorile kao nemojte nas pitat. A dok sam joj ja govorio da me ne pita nikom niš evo tebi Dominik 1. A u kurac. I tak meni samo sranja rade. Samo čekam da prođe škola jebena da mogu odmarat cijelo ljeto i da više nikad ne koračam u tu jebenu školu. E da idem sa razredom na izlet na Risnjak u ponedjeljak. Bit će to ludilo. Pola razreda će se napit, neki napušit....ko zna kaj će još ostali radit. al bit će garant ludilo živo. E da buraz je bio u petak i subotu na izletu i kaže da su svi živi bili pijani ko majke. A Katica pogotovo. Kaj je ona sve radila. To je neopisivi samo kaj to nisam vidio. Furat ću burazov fotić sa sobom pa ću slikat pa ću stavit an blog. E da sad u subotu idem na krizmu frendu u Zaprešić. To će isto bit ludo. Sutra si idem kupit odjelo i u petak idem na črnomerec po majce da si uzmem. Uzet ću si valjda ak bude bilo moje veličine ono "mafijaško" odjelo. Crno sa bijelim crtama. Još moram i cipele kupit. NEmogu se zamislit u odjelu. A poslije ću si starke obuć na odjelo. To će bit još bolesnije. Jedva čekam. I fala bogu vidjet ću i bratića i sestričnu i ujaka i ujnu koje nisam vidio od prošle godine u 8. mjesecu. Ludo. Brijem da me sestrična neće ni sjećat uopće. A jebi ga! E našo sam jednu preejebenu pjesmu od Graveworma - Timeless. To je isto black metal al fakat je do jaja. I imaju još jednu dobru, zove se Which Way. Isto je prejebena. E da danas je zadnji sat došla Laura. Ona je prošle godine odselila u kustošiju. kako se promijenila, ja nisam mogo vjerovat. I blago njoj ona ide opet na maturalac. JA bi opet išo. Ja nisam mogo vjerovat da se tak promijenila. I kaže da me kao vidjela u Boingu kad sam bio sa Mariom. A ona ide u Mambu. Pa isse kak možeš u Mambu. A dobro ona je šminkerica. Ja tam nebi korak unutra napravio. Nema šanse. Moram još sa Mariom u M na partiju biljara da se zajebavamo. E jedva čekam rođendan. TO će bit ludnica al neću radit tulum jer mi se neda a imam i par dobrih razloga koje ću zadržat za sebe i koje Žile još samo zna a brijem još i Tamara i to je to. E da sjetih se kaj sam htio napisat. Odabere mene razrednik da skupljam pare za izlet. I skupljo ja. Čovjeće tolko para da si mogu kupit KTM i još opreme. AJde da bar tolko mogu skupit nakon krizme. I idem ja njemu predat pare. A teško se odvojit od njih. Bilo je okjih 4100kn. Al opet teško je. A on sam trlja ruke. To je gotovo jedna plaća profesora i tri prosječne u Hrvatskoj. Eto kakav mi standard imamo. To je sve za kurac. I ova šugava država kaj ovi pederi iz sabora samo sebi pare uzimaju jebo im ja mater. Ljudi misli da ste zadovoljni kaj sam nakon 5 dana napiso post. E da ovaj naslov je naslov sa albuma od Zločeste Djece. To su žive legende!!!! Al mislim da je vrijeme da ja sad polako krenem. MOram napisat matišu i štrebat povijest, kemiju i biologiju jer moram odgovarat i što šta ispravljat dok nije kasno. Ajde ljudi uživajte. Brijem da će novi post ić u utorak a drugi možda u petak idući jer ću u utorak objavit slike sa Risnjaka. Ajde pozz svima.

- 15:00 - IspljunI (22) - Ja ti to nebi preporučio!! - WTF?!?

petak, 05.05.2006.

Just fu** off!!

Evo nakon 25 komentara novi post napokon. Da zadnjih par dana se sam svađam sa starcima. Idu mi na živce! Bila mi stara na informacijama. Imam tri kulje. I sad mi to već tri dana svaku večer nabija na nos a onda kad njoj neko nešto nabi na nos ušuti tak da sam se snašo. Uglavnom kao u kazni sam. Nesmijem van, nesmijem na kompu sam, evo sad tu pišem, nesmijem slušat ni mp3 doma a slušam ga svako malo kad mi se ove doma neda slušat. Buraz me izdo. Ostavio me samog doma s ovima. Kaj ću ja sam s njima ovih dva dana. Mislim da ću dobit slom živaca. Ma kaj neće me bit doma uopće. Danas imam samo tri sata. Škola mi počinje u kojih 15:40. A ja ću otić od doma u kojih 13h tak da nemoram gledat staru doma kad dođe s posla. Evo sad skidam od nekog lika 2 gige mjuze a samo metal. E da došo mi je jedan dan susjed i složio mi malo mrežu. Brzina neta je 100mb/s a skida mi kojih 7mb/s. To je ludilo. Fakat bolesno. Jučer imali tehnićki i lik ide provjeravat kaj je ko napiso jer nam on ne diktira i ja napišem kojih 6 redova i lik mi u imenik napiše da ne pišem na satu. Pa jebem ti mater kaj si sljep! htio sam ga zadavit. Lik mi bolesno ide na kurac. Ćim vidim njega i onaj pivski trbuh želudac mi se digne. Jedva ćekam izlet sad kaj idemo skoro. E da na moj ročkas pišem još i engleski. Koji peh. Jutro sam bio na tjelesnom i trčali mi oko škole. Opro sam ih opet sam kaj mi se nije dalo trčat. trčo sam oko škole 2:21 a na početku školske godine sam trčo 2:14. I pozvo je nas prvih 5 u dvoranu pa nam je reko da idemo na orjentacijsko trčanje na Sljeme 31.5. Nećemo ić u školu taj dan al brijem kad dođemo doma da nećemo znat za sebe. Trči se 7km i to uzbrdo. Sad neznam ko će prije riknut od nas. Al dobro bar ćemo se zabavit. E da jučer poslije škole idem doma sa Žikićem i Tinim V. i sretnemo mi Romanu, Idu, Zrile i TeuMa. I tak se zajebavali a meni se tak čorilo i kao izvadim ključeve i idem doma i čopi mi Matea ključeve. To mi je već jednom i napravila i sad opet. Pa nisam mogo doma. A mogo sam otić doma kaj buraz mi je bio doma al kaj da mi one ulete usred noći u stan. Daj zabriji. I dobro vratili mi tek ključeve kad smo došli do trnja. Romana dobiva rezultate sa prijamnog taman na moj ročkas pa ak prođe možemo zajedno slavit. E da jučer sam ju prco. kao kako se nekak močno osjećam kao petaestero godišnjak a ti ćeš 15 tek druge godine. A ona a daj me nemoj prcat. HEhe. Za ročkas će bit ludilo. To garantiram. Prvo ću ove svoje iz razreda podfurat na Jarun pa onda ovu ostalu ekipu počastit. To će bit ludnica a možda i neću slavit ročkas. Još se dvoumim. Jer mi se neda slavit ga. Sad moram skupit masne pare za bajk pa si poslije želim novi mob kupit jer imam kantu od mobitela kaj niš ne valja. A neda mi se više pisat. Neznam kaj da pišem više. E da ljudi danas izlazi novi cd od RHCP. moram si ga nabavit da ga poslušam. ajde pozz ljudi uživajte.

- 11:28 - IspljunI (21) - Ja ti to nebi preporučio!! - WTF?!?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


WTF?

Free Website Counter




E već kad si tu daj koji glas

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Nešto kaj bi trebali znati
IME: Dominik (fuj)
ZOVU ME: Doom (dobio po nekom alkoholnom piću) i tu se potpisujem kao Dead Fucker (to je iz jedne pjesme od Cradlea)
ROĐEN: 17.05.1991.
ŽIVIM:U Zagrebu na Savici
ŠKOLA: TESLA rulz, 1.F
SLUŠAM: metal
NAJ GRUPE:
Cradle of Filth
HIM
System of a Down
Hladno Pivo
Graveworm
Dimmu Borgir
Old man's child
Ramirez
Bloodhound Gang
Nightwish
Ad Vitam Aeternam
POD
In Flames
Guns N' Roses
VOLIM:cure, mjuzu,spavat (hm... LOL), aute, motore,
BARBARIGU (moj drugi dom) i još pun kurac stvari.........
MRZIM: Britney i ostalu njenu ekipicu, kad vidim lika u rozoj Lacosta majci (to odma treba tuć), Sanadera, ljude koji stalno seru i koji se
forsaju, umišljene cure, Kineze, čokoladu s grožđicama
i još puno toga nabrojat ću kad se sjetim.....

uskoro ću stavit novu sliku, sad mi se neda slikat (to stoji od 6.mj. 2006.,a jebiga)


OSTALO KAJ TE ZANIMA PITAJ ME:
dum2005@net.hr


AKO IMAŠ MSN I AK NISI LIJEN/A KO JA DODAJ ME:
dum2005@msn.com da briješ...

EVO MALO MJUZE:





















02/2007 - 03/2007 (2)
01/2007 - 02/2007 (1)
12/2006 - 13/2006 (2)
11/2006 - 12/2006 (2)
10/2006 - 11/2006 (1)
09/2006 - 10/2006 (5)
08/2006 - 09/2006 (4)
07/2006 - 08/2006 (2)
06/2006 - 07/2006 (2)
05/2006 - 06/2006 (5)
04/2006 - 05/2006 (7)
03/2006 - 04/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (10)
01/2006 - 02/2006 (29)
12/2005 - 13/2005 (17)

CRADLE OF FILTH - NO TIME TO CRY

It's just a feeling
I get sometimes
A feeling
Sometimes
And I get frightened
Just like you
I get frightened too
but it's...

(no no no) No time for heartache
(no no no) No time to run and hide
(no no no) No time for breaking down
(no no no) No time to cry

Sometimes in the world as is you've
Got to shake the hand that feeds you
It's just like Adam says
It's not so hard to understand
It's just like always coming down on
Just like Jesus never came and
What did you expect to find
It's just like always here again it's...

(no no no) No time for heartache
(no no no) No time to run and hide
(no no no) No time for breaking down
(no no no) No time to cry

Everything will be alright
Everything will turn out fine
Some nights I still can't sleep
And the voices pass with time
And I keep

[repeat]

No time for tears
No time to run and hide
No time to be afraid of fear
I keep no time to cry

(no no no) No time for heartache
(no no no) No time to run and hide
(no no no) No time for breaking down
(no no no) No time to cry


CRADLE OF FILTH - QUEEN OF WINTER

Even a man who is pure in the heart
And speaks in prayer by night
May become a wolf when the wolf's bane blooms
And the winter moon is bright"

Listen to them
The children of the night
What sweet music they make

Iniquitous
I share Carmilla's mask
A gaunt mephitic voyeur
On the black side of the glass
Peering through the mirror
Deep dark and ominous
Consorting themes, demons I weave
Subservience from thee to lost

I am Corinthian light
A snake in flowers by night
The last temptation of christ
Evil in mortal...

Disguise the guilt
Sharp-eyed, impassive whore
Burn the asafoetida
and rank petriachor
Lure me panthered Faustia
With cunt and veiled womb
To prowl thy inner sanctum walls
In Tirgoviste to resume
Control

Seduction, my obsessive art
A pantheon of tragedies inscribed upon the stars
Like thistled ruin, garbed around thy heart
Bacchanal Cinderella, desirious midnight passed
Leaving thee as sacrifice asleep within my arms
'Midst dreams od robed redemption versed in sexual aftermath
When we ebb as tides together, carnal souls entwined
And orgasms expire, come puppet wires and the blind
(Purge)
Fires work in me
A lithe supremacy
I tear asunder heaven as I would all enemies
Impaler Lord
Flesh upon the sword
My lower lusts are sated, the greater herald war

I am thirst, spearheaded hunger
Sacrament and pain
Nails raked in savagery
When the cruel Countessa came

Exalt!
The Queen of death-white winter enthroned
Evil resplendent, in dusk red seething skies
Foam-flecked nightmares drag a moon
Of Draconian design

A love that never dies
Nefarious silhouettes to rise

When stars fall pale
And to drown back in Her eyes
Is to madden ghosts within
To unhinge a thousand sins
From Death's dark vale

"Blessed be these spells of winter
Unto us that wait with patience in
This secret garden
To storm our way into another
As yes undone"

(Surge)

Desert claims Eden
And Hyperborean
Visions of Utopia are driven from the sun
Iconoclast
Before thee angels clasped
In nakedness their ochre flesh
Shall yield to thy advance

She is all to me
Mysterious, alive
The howling in the deep woods
When cold festal stars aligned

A lurid moon looms; phosphorent, evil
Yesod vested in despotic upheaval
Silvering wolves that scarlet forest snow
Forgotten ones ebter as above, so below

The trees groan aghast as ghostly pallored clouds are rent
When the drunken earth heaves, sweep aside seas to ascend
From Sheol's dank haunted wilderness
Thy seal upon Nuit's starry vault to incense the sleepers,
dead

Queen of Winter, throned
The murderess lurked in vulgar caresses
Vestal masturbation
(Purity) Overthrown

Darkness
In raven feathered dress
Sides with Death at chess
Their pawns are many and the enemy
Powerless
When the miscreants fell dead
She took to conjuring spells in the cusp of the night
And the bestial floor shook with terrible life
I rise before thee Queen
To feed our lusts on the blood of the weak
To rule heaven and worlds crawling beneath
Satanic Tyranny


AD VITAM AETERNAM - BITTERNES

All I ever trusted are things I left behind.
I never thought it could turn out like this,
I never thought it would get sour like this.
Cause I’m hooked too…

Your heart turned to stone, it makes me
sick to hear that all we felt was crap!
Do you see what I am at? I love
you best but you played in with me.
Why did you throw the Jack of Hearts
away? I can’t make it anymore and
I feel hopelessly weighed down
by your eyes of steel. You know,
there are wounds time can’t heal.

You slipped away, your world is not mine!
Recurring memories emerge with the
fear of darkness, a cool breeze down my spine…
Lost moments blown away, let there be a sad mood!
Phoney icons are just synonymous
with love, hate, death and freedom…


THE OLD MAN'S CHILD - THE OLD MAN'S CHILD

Gods of ancient twilight, glance the golden past,
let me enter your hidden gate, let me know I am the last.
Rise nocturnal spirits, eternal gods of the north,
blow your wind upon my flesh, reach me your immortal force.
I dance through the winter storms, all through a lifetime as man,
marching to the deepest fog, to bend down beneath your ancient hand.
So engraved by battles for years, but more mighty than ever,
with blood on my weapons I hunger, for more (I shall never give up the war).
I`ll make this night my darkest intentions, walking towards your kingdom,
winter of the norse evil, I summon you to embrace and crown me.
Rise nocturnal spirits, eternal gods of the north,
blow your wind upon my flesh, reach me your immortal force.


IN FLAMES - CLAYMAN

Your self control makes me feel alone
I've tried confidence, had it for breakfast today
I've lost the perfection, a mess without words
(And) As the seasons change I'll continue to ignore
The image I project - me without me
The picture that I scanned is borrowed

After the education, you stopped making sense to me
Seems to me that it's all the same, time and time and time and time again.
Slowly, all that I believed in, turning into a lie
To aim and miss, my supernatural art
Spending to much time with myself
Trying to explain who I am

How come it's possible
I wish there was a way
(Suddenly) I feel so invincible
I'm the sculpture made of clay

I need someone to break the silence
before it all falls apart
I need something to cling onto
before I break you in parts

So afraid of what you may think
And all the plastic people that surrounds me
I have to find the path to where it all begins
To teach the world my supernatural art


IN FLAMES - TOUCH OF RED


Reaching depth of clarity
I'm not supposed to be like this
I should be on the top of the world
Is anybody out there like me?

I followed something's missing
Self control forcing me down
Whispers consume the air
Above her I'm endless

When the rain comes falling
I'll freeze, I'm so afraid
When things start to flood me
I will drown in seconds

(Chorus)
Fear - there's a way out
Touch of red - Break away
Nothing has it all
Bury the place I've been
I fear there's a way out

As if I ever had a choice
All in the hands of the energy
Once again I feel the quicksand
Swallow me, tonight I won't struggle

(Chorus)

The weak in me should know
I'm as sober as I could be

(Chorus)


English za All
Engeski za početnike: (for beginners)

... Tri vještice promatraju tri Swatch-sata. Koja vještica promatra koji Swatch-sat?

to sada na engleskom:

... Three witches watch three swatch watches. Which witch watches which swatch watch?


Engleski za iskusne: (advanced english)

... Tri vještice promijenjenog spola promatraju tri gumba Swatch-satova. Koja vještica promijenjenog spola promatra koji gumb Swatch-sata?

i to na engleskom:

... Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?

Engleski u krajnjem stupnju: (in the end?)

...Tri švicarske vještice-drolje, koje žele biti promijenjenog spola, žele promatrati tri gumba švicarskih Swatch-satova. Koja švicarska vještica-drolja, koja želi biti promijenjenog spola, želi promatrati koji gumb švicarskog Swatch-sata?

i to još na engleskom:

... Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss
witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

kad ste svladali ovaj engleski dobit ćete diplomu za položen tečaj. :)