deadnazi.blog.hr

nedjelja, 12.03.2006.

hey you...

kako pogadate dosadno mi je.opet.i nedjeljno je vece.kako vidite slusaju se floydi a to znaci da je situacija slozena i da unutarnji neprijatelj ne spava.nikad.nikad ne spava.sutra polazem za auto.final combat on te way to get that fucking driving licence.a ako je ne dobijen onda ce bit sranje.opet cu trebat cekat starog da me vozi okolo naokolo.a najvjerojatnije je necu dobit.odvozih samo deset satih.i polazen za auto pazi 13. 3.taj broj najmanje volim.haugh.that was only a fantasy ko sta bi rekoli floydi.mah.pucA mi neka stvar.jedva cekan drugi vikend i uopce me nije briga ima da dođe cim prije.iskasapiteljice kad dolazis?KAD DOLAZIS ISKASAPITELJICE?zadavit cu te ako mi ne kazes bogami

- 20:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>