blogovi koje ja posječujem
karategirl wick3dg1rldgo
rehabilitacija
billkaulitz4ever
cutegirl
danicza
play4life

Free Website Counters
Free Website Counters
ovo je stavljeno onda kada je blog napravljen...tj. 19.travnja 2006.

DEAD LINE

petak, 12.05.2006.

Inspiracija………….čista nula….

Image Hosted by ImageShack.us
Pa eto vidite i po naslovu da patim od nedostatka inspiracije pa eto tako neznam o čemu da pišem…………hm…….nisam vam pisala…koliko..dan….dva…neznam….a u to vrijeme nisam smislila o čemu pisati…………pa da ……eto…. onda….. ništa….možda da vam pokažem još jednu moju pjesmu……ili………..pa da evo još jedne moje pjesme……….

…I was alone…

I was allways cryed alone
I was allways talked alone
I was allways thaught alone
I was alone all the time

Somewhere there was someone who was cryed alone to
Somewhere there was someone who was talked alone to
Somewhere there was someone who was thaught alone to
Somewhere there was someone who was alone all the time

I was sure I will meet that person some day…

I was cryed that day
I was talked that day
I was thaught that day
But that day I wasn't alone

Now I'm not crying alone
Now I'm not talking alone
Now I'm not thinking alone
Now I'm not alone all the time

I finally find that person…


-Kad smislim nekakvu zanimljivu temu za pisanje….odnosno kad uzmem malo vitamina …koji će mi pomoći da nađem inspiraciju budem vam napisala bolji post………….kisssssssssss


- 13:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
opis bloga....what can I say?.....I don't now.....ovo je blog...za kojeg neznam šta će na njemu biti....onako mogu vam reći da nisam nova u ovom blogovskom svijetu....ali ipak mislim da ću ostati anonimna.....ja sam jedna cura koja na neki način u svojoj podsvijesti živi neki svoj život u nekom svom svijetu.....eto recimo da imam razvijenu maštu i da sam kreativna do te mjere da sam sama sebi stvorila neki svoj svijet u svojoj podsvijesti....eto toliko....







evo moja najdraža pjesmica od moje naj grupe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us