blogovi koje ja posječujem
karategirl wick3dg1rldgo
rehabilitacija
billkaulitz4ever
cutegirl
danicza
play4life

Free Website Counters
Free Website Counters
ovo je stavljeno onda kada je blog napravljen...tj. 19.travnja 2006.

DEAD LINE

ponedjeljak, 08.05.2006.

evo nešto.....zapravo novi post i neš zanimljivo

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo što slijedi je filozofija Charlesa Schultza, tvorca ''Peanutsa'' i Charlie Browna. Ne moraš zbilja odgovarati na pitanja, samo pročitaj tekst do kraja i shvatit ćeš poruku. 1. Nabrojite petoricu nabogatijih ljudi na svijetu. 2. Nabrojite zadnjih pet pobjednika u glofu. 3. Nabrojite imena zadnjih pet Miss America. 4. Nabrojite desetero ljudi koji su dobili Nobelovu ili Pulitzerovu nagradu. 5. Nabrojite dobitnike Oscara za najboljeg glumca i glumicu u zadnjih pet godina. I, kakv rezultat? Stvar je u tome da nitko od nas ne pamti jučerašnje senzacije. Ovo nisu gubitnici, radi se o najboljima na svom pdručju. No, pljesak utihne. Nagrade izgube sjaj. Postignuća padaju u zaborav. Pohvale i povelje pokopaju se skupa s njihovim dobitnicima. Evo još jednog kviza, da vidimo kako ćeš sada proći: 1. Nabrojite par učitelja koji su vam pomogli u školi. 2. Nabrojite tri prijatelja koji su vam pomogli kad vam je bilo teško. 3. Nabrojite petero ljudi od kojih ste nešto važno naučili. 4. Razmislite o par ljudi koji su učinili da se osjećate važnim. 5. Razmislite o petero ljudi skojima se rado družite. Lakše? Pouka: Ljudi koji vaš život čine drugačijim nisu oni snajviše diploma, najviše novaca ili najviše nagrada. To su ljudi kojima je stalo. Proslijedi ovo ljudima koji su nešto promijenili u tvojem životu.

-evo ovo je meni u komentaru ostavila jedna moja prijateljica i to mi se toliko svidjelo i fasciniralo me da sam morala to podijeliti s vama……..evo što reći……oporavila sam se od onog jučer……ali ostajem pri tome da je alkohol stvrno odvratan……i bar za mene trenutno stvar za koju najmanje želim čuti…..i izbjegavat ću je…….u širokom luku…….moram vam reći da mi danas dan baš jako dugo traje…..i da mi je nekako dobar dan danas…..imam volje za učenje…..i to ni manje ni više nego biologije…..nekka je sa zanimanjem učim……..neznam što mi je…..ja inače mrzim učiti iako prolazim s odličnim……samo sam malo umorna danas i muči me jaka glavobolja…..nisam se još od puta pošteno odmorila…….al dobro proči će to……………kad nađem malo više vremena,napisaat ću vam jedan POŠTENI post…..onako sa mojim stavovima…..zapravo post kakve sam prije pisala……to je sve za danas…….pozzzzzzdrav svima

- 21:07 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
opis bloga....what can I say?.....I don't now.....ovo je blog...za kojeg neznam šta će na njemu biti....onako mogu vam reći da nisam nova u ovom blogovskom svijetu....ali ipak mislim da ću ostati anonimna.....ja sam jedna cura koja na neki način u svojoj podsvijesti živi neki svoj život u nekom svom svijetu.....eto recimo da imam razvijenu maštu i da sam kreativna do te mjere da sam sama sebi stvorila neki svoj svijet u svojoj podsvijesti....eto toliko....







evo moja najdraža pjesmica od moje naj grupe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us