gothicheart.blog.hr

četvrtak, 23.03.2006.

glavobolja...

sve je pocelo jucer ujutro, kada sam se nervozna i zivcana probudila u 8 sati i skuzila da buraz nije otisao u skolu jer je "zaspao" taj mali nije normalan s njim ak ne pricas 2 minute glava mu klone i zaspi pocinjem si misliti da ima narkolepsiju no to je druga prica.. i ja ga budim skoro sat vremena prije nego je pomolio glavu iz kreveta, na kraju mi je dopizdilo i zalila ga hladnom vodom burninmad i on konacno krenuo u skolu i sad se ja na brzaka spremila i otisla na predavanje u autoskolu ( koje sam danas prespavala pa se nadam da me nece sprijciti da izadjem na ispit) i tako u zurbi nisam sigla jesti piti nista samo sam na brzaka se spremila i trk mouthwash, i tako nakon predavanje ja zurim k dragom da se spemimo za koncert i usred sume sam mi se zamagli pred ocima i onesvjestim se eek sljedece caga se sjecam je sebe kako lezim na mokroj zemlji u nekoj sikari... sva sreca da nije prometno inace bi netko pozvao muriju misleci da sam umrla, i kad sam se ustala pogledam na sat i skizim da sam izgubila 30 min eek nekako dosepam do tramvajske stanice jer sam fakat natukla nogu jako, koljeno me jos uvijek boli, i da sve bude jos gore sestice nije bilo skoro 20 min a meni se totalno vrtilo i imala sam cudan feeling kao da sam izvan svog tijela i da upravljam rukama i nogama kao s lutkom na koncu a oci su mi se nekontrolirano sklapale kao da cu zaspati svakog trenutka, jako cudan osjecaj i tako dodjem ja do decka konacno i srusim se na krevet i zaspim, kad sam se zbudila bilo je 17 h i na brzaka sam se krenula spremati za koncert, na putu smo kupili cugu tako da kad smo dosli tamo bilo 18 h poceli su pustati ljude 10 do 7, ja sam zeksala 4 deci vodke i uslu smo unutra, bili smo u 2 ili trecem redu ne sjecam se vise znam da mi je bilo tolko blizu da sam imala dojam da mogu dave-a zgrabit za jaja ako ispruzim ruku, a ja sam izgledala otprilike ovako party smokin iako nisam bas neki preveliki obozavatelj depeche mode-a, zavoljela sam ih uz decka koji je najveci fan kojeg znam, cak veci i od gothice, lol. sva ta cuga, sav taj feeling koncerta i euforije, preciuos uzivo, rasplakala sam se za vrijeme precious, i nakon toga pala u trans i vrlo malo se sjecam, znam samo da sam stajala tamo jedva disuci i prazno gledala u pozornicu, u jednom trenutku dave se priblizio rubu pozornice i rulja je pocela skakati i pruzati ruke, ja sam nepomicno stajala praznog pogleda, dave me pogledao na trenutak, vjerojatno zbunjen kaj nisam poludila, i pogledao me pogledom kojim kao da je htio reci znam kako ti je, nakon koncerta ja i decko smo zakljucili da je morao biti jako urokan kad je par puta fulao tekst, cijeli kocert bio bi jos puno bolji da nisam 3-4 puta zbog pive morala ici na wc i prolaziti kroz rulju koja nije uspjela uci u prvi dio podija, nekim cudom to su vecinom bili cetnici koji su kasnili na koncert i gurali se na ogradu i protestirali zastitaru kaj ih nece pustiti neki su cak i postali agresivni a srbi ko srbi, uspjela sam se probiti sva 4 puta kroz tu cetnicku barikadu samo zahvaljujuci dragim madjarima kaj su ih gurnuli u stranu svaki put, i za divno cudo svaki put sam se uspjela vratit u drugi red, a kaj se tice osiguranja na koncertu, da sam htjela mogla sam unjeti cijeli arsenal oruzja sa sobom, jer kad sam usla nitko me nije ni pogledao a kamoli prepipao, to vjerojatno objasnjava zasto su svako malo blicale kamere i fotici i svima pokvarili dozivljaj, da se mene pita ja bi sve oduzela prije koncerta, samo bi pljuge i upaljace ostavila, sve ostalo mozes kupiti unutra i nis ti netreba, nakon koncerta samo zabrijali u jabuci kao i obicno gdje je upad bio besplatan s dm kartom. bilo je nekoliko teorija da je official party u bestu i da ce dm poslije tamo svirati, ali meni nije jasno kaj bi dm radio u bestu a jos manje zakaj bi svirao za one seljacine u bestu. rofl svasta... wave
- 21:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 22.03.2006.

Znam da je proslo dosta vremena...

...ali ziva sam, na zalost mozda ali kaj ja znam... eto kao sto mozete vidjeti promjenila sam adresu.. vise je razloga za to ali necu sad o tome, sutra cu napisati duzi post ako stignem posto je sutra depeche mode, uglavnom ne stignem sad jer imam predavanje ujutro i fakat bi vec morala u krevet.
- 02:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>