gothicheart.blog.hr

nedjelja, 29.01.2006.

novosti

evo ima vise novosti kod mene vec par dana ali nije mi se dalo pisati bas jer sam bila u komi zadnjih par dana zbog zuba... sve mi je naoteklo i upalilo se sad sam pod antibioticima vec 2 dana pa je malo bolje, nadam se da ce uskoro proci... a dragi mi je bio i vise nego super s obzirom da sam skoro cijeli vikend prespavala, no dobro ja obicno spavam od antibiotika... a kad se jos doda tableta protiv bolova... fijuuu...
no uglavnom novosti su sljedece, stara mi je rekla da idemo u pariz na ljeto, i ja sam zicala dal mogu povesti decka sa sobom, i naravno nakon sat-2 pregovaranja dosle smo do sljedeceg zakljucka, dakle on moze ici ako mu nas dvoje platimo put i smjestaj, a ona ce nam platiti muzeje, disneyland i hranu uz uvijet da radim nacrno do ljeta tako da uspara mjesecno tisucu kuna poreza i tisuscu kuna olaksica, a posto meni tih 4-5 mjeseci staza nis ne znace ugovor je sklopljen... uglavnom karte vec imamo, jer se karte dobe uz 70 posto popusta ako se kupe 4 mjeseca u naprijed, cak nam je i hotel rezerviran (ja i dragi imamo svoju sobu) a sve ostalo stignemo rijesiti... uglavnom vrlo se veselim parizu jer obozavam putovati sto je moja druga strast nakon povijesti, tako da se vrlo velselim mona lisi :))
zelim jos reci da mi je drago da je stara pristala platit nam muzeje jer ne znam bas bih li bila spremna dati 700 kn da vidim mona lisu ili 1000 kn za disneyland, da vec sad vidim da je pariz vrlo skup grad, ali snaci cemo se nekako.
to jos znaci da sam odustala od vozackog za sada, sto mi je bilo u planu, i razmisljam si da kupim digitalni fotic (posto volim slikati) na maturalcu sam ispucala 6 filmova, s tim da vecinu vremena nisam bila svjesna da imam fotic, tako da bih puno usparala kad ne bih trebala razvijati slike... no vidjet cemo...
- 15:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>