gothicheart.blog.hr

četvrtak, 26.01.2006.

boje me shubi....

da dragi moji ovaj post je trebao ici jos jucer ali sam tada lezala vristeci i placuci u krevetu dok me dragi pokusavao utjesiti da to boli samo 5-6 sati i onda prestane, wtf ali mene je tek pocelo boliti i kraj se nije nazirao, popila ja tableta milijun ali bez pomoci, vec mi se od tableta pocelo vrtiti u glavi a i u zeluicu jer nisam nis jela jel nisam mogla, i onda sam nekako zaspala, kada i kako nemam pojima evo malo prije se probudih i bol se smanjila ali mi je jos uvijek sve naoteceno i pulsira

evo kako je sve pocelo: imala sam zub koji mi je pukel prije skoro 2 godine i imala sam jednu sjebanu zubarku koja mi jesve raskopala i tak ostavila rekavsi mi da si kanale svaki dan ocistm s cackalicom i to je to, no kako je to vrlo nerealno tako mi se zub upalio i vise ga nitko nije htio vaditi, i tako sam ja konacno nasla zubara koji bi ga izvadio, i jucer mi ga je izvadio, zapravo vadio ga je vise od sat vremena, no dao mi je 2 injekcije pa nisam nista ni osjetila, problem je nastao kada su injekcije popustile, tada sam htjela umrijeti, no uspjela sam nekako zaspati i sada je sve relativno izdrzljivo, no ne bum tak skoro vadila ponovno zub...
- 06:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>