gothicheart.blog.hr

utorak, 24.01.2006.

jos jedna tuzna prica...

samo kaj se ova ne tice dvonoznih zivotinja nego cetveronoznih... naime danas prije nego kaj sam legla spavati javio mi je dragi da izgeda da ce im jedna maca uginuti... tako me je to razalostilo, ali izgleda da joj se nerme pomoci, vise nece niti jesti niti piti i jako je slaba, navodno ima neku gnojnu infekciju, nisam skuzila cega... no tesko mi je to palo jer mi je to jedna od drazim maca, zao mi je kaj nemam ni jednu njenu sliku, skoro sve mace sam slikala samo nju izgleda nisam, no za to izgleda postoji objasnjenje da je maca zapravo jako privrzena njegovoj mami pa ju nisam ni vidjala cesto... sad kad ovo pisem maca je mozda vec i umrla... tako da nemam snage nastaviti... htjela sam jos nesto napisati, ali budem sutra, zelim da ovo bude post za jednu slatku bijelu macu koja nikada nije nista nikome skrivila a mora umrijeti jer u ovom bescutnom svijetu nema mjesta za dobre i nevine...
- 04:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>