gothicheart.blog.hr

nedjelja, 22.01.2006.

nedjelja

nema niceg goreg od nedjelje navecer, a svi oni koji rade ili idu u skolu skuzit ce i zasto... vikend mi je prosao veoma mirno... ovo mi je valjda prvi vikend u 2 godine da se nisam napila, i osjecam se bas dobro, mislim nije da nisam pila ali nisam se napila, u petak sam popila jednu fusion votkicu a u subotu 4 bambusa, sto znaci da sam bila lijepo pripita ali ne pijana, pokusavam smanjiti a i prisiliti dragog da smanji jer smo zadnjih 5-6 mjeseci fakat ko stoka pili svaki petak i subotu po litru i pol vina svaki... tak da mi se zapravo vino vec pomalo i zgadilo...

tako smo ovaj vikend pogledali i jedan zanimljivi filmic, memoirs of a geisha, film je prekrasan, orginalan i pomalo sokantan... mislim traje 2 sata ali fakat se ne kuzi da traje toliko dugo jel je toliko zanimljiv i totalno se ubacis u radnju, za oni koji ne znaju gejse su zapravo skupe kurve, mozda bolje receno fine kurve, ja bi to usporedila s nasim sponzorusama, jedina razlika je kaj se gejse skoluju da budu gejse jos kao curice i kaj su gejse pametne za razliku od sponzorusa, a cilj svake gejse je da nadje svog "don-naa-a" koji ce joj placati zivot i kupovati poklone a ona ce spavati s njim i izlaziti van s njim, tako da za razliku od kurve i sponzoruse gejsa u svom zivotu spava samo s 2 ili 3 covjeka... jako zanimljiv filmic tako da ako se nadjete u prilici pogledati ga... definitivno to ucinite...
- 23:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>