gothicheart.blog.hr

četvrtak, 19.01.2006.

jedna tuzna ljubavna prica...

uspjela sam se prvi dan na poslu rasplakati.... evo sto se dogodilo... predkraj radnog vremena upala nam je u ured jedna starica, po mojoj procjeni izmedju 70 i 80 god, zena jedva hoda, umjesto stake koristi prastari kisobran (valjda ni stake zdravstveno ne pokriva), zapravo nisam sigurna da zena uopce moze stajati, i uglavnom ona je usla sa sljedecom pricom: veli da trazi posao, i da bi radila bilo sto, od pranja i ciscenja, do cuvanja djece pa bi i kuhala peglala kaj god treba, i ako nama ne treba da ako znamo da nekom treba da bi bila vrlo zahvalna, da ona shvaca da nece uspjeti naci posao jer je toliko mladih bez posla ali da mora probati jer ako ne nadje posao muz ce joj umrijeti, jer zive u nekakvom domu ili prihvatilistu nisam je bas skuzila ( zena je zagorka, pa sam ju malo teze kuzila, sto je zapravo zalosno jer sam purgerka ali izgleda da je to izumrjelo s generacijama) i da joj je muz tesko bolestan i da nemaju za ljekove i hranu koja bi njemu odgovarala jer zdravstveno ne pokriva lijekove a hrana koju kuhaju u tom prihvatilistu mu ne odgovara jer su mu morali odstraniti bubreg pa mora jesti svjezu hranu a ne iz konzerve"

ova prica me je jako dirnula, i ja sam zeni rekla da joj nemogu pomoci oko posla ali da joj mogu dati nesto novaca da joj muz barem danas ima kaj za jesti, na to se zena rasplakala i rekla da ona ne prosi i da nije tako trebalo zvucati i da joj je zao ako je tako zvucalo da ona svoj novac zeli posteno zaraditi a ne primati milostinju, nakon kraceg natezanja oko toga hoce li uzeti novac ili ne uspjela sam ju nagovoriti da uzme, dala sam joj sve sto sam imala kod sebe, nekih 25 kn jos joj je jedna zena iz ureda dala 50 kn i na to se zena opet rasplakala i molila da joj dopustimo da nekako odradi te novce koje je dobila pa makar da opere prozore i pocisti ured, nakon kaj smo je uvjerili da to nije potrebno zena je otisla...

ono kaj me najvise dirnulo u ovoj prici je to, da oni u saboru non stop donose nove zakone i rezu zdravstvo, i svaki danom lijecenje je sve skuplje i skuplje, a vec i sad starci umiru jer nemju za lijekove, bitno da oni svi voze mercedese i bmw-e i imaju 3-4 kuce a ljudi umiru gladni i bez ljekova, prema ovome sto oni rade hitler je bio human poslavsi zidove u plinske komore... ovo je prestrasno...

ja znam da time sto sam zeni dala novce nisam rijesila problem ni priblizno ali isto tako se nadam da ce joj svaki dan netko drugi dati novce i da njen muz nece umrijeti.... ja se pitam koliko bi zena ucinilo tako nesto za svoga muza, mnoge bi ga ostavile, druge bi kukale a samo rijetke bi probale naci posel iako znaju da nisu dovoljno zdrave da rade... ja se nadam da ce netko od ovih ljudi koji imaju novci smilovati se jadnoj zeni pa je zaposliti pa makar samo da sjedi, da ona nema feeling da uzima milostinju a da ta osoba ucini dobro djelo... ali opet to je razlog zakaj ja nikad necu biti bogata, ja da imam 2000 kn viska ja ih ne bi stavila svaki mjesec u banku ili ulagala u dionice ili kaj ja znam... ja bi pomogla ovoj baki...

P.S. pesek je uginuo... tak da sam danas vrlo tuzna i razocarana svijetom...
- 23:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>