Image Hosting by Picoodle.com
ja.. xD
Image Hosting by Picoodle.com
dea..=)
Image Hosting by Picoodle.com
mar'jana... :D
Image Hosting by Picoodle.com
cubra...looL
Image Hosting by Picoodle.com
dujeee..=P
Image Hosting by Picoodle.com
ja..loooool. umishlyenko mali xD
Image Hosting by Picoodle.com
marijana jebe stablo..xD ccc
Image Hosting by Picoodle.com
vaMpirska Wiky..xD xO
Image Hosting by Picoodle.com
jA, Luce & Marinine stajke :D
Image Hosting by Picoodle.com
Ja i Marijana plešemo..ili šta već xDDDDDDD
Image Hosting by Picoodle.com
Wiky zavodi..ulala xP
Image Hosting by Picoodle.com
lucee =)
Image Hosting by Picoodle.com
dea & miljeeeenka. davno e to bilo haha
Image Hosting by Picoodle.com
asti majke..loooool. ka e ovo biLo.. :D

[. to e to. nea vishe. mozda opet, jednog lipog dana xD .]






Kad ti muž ne paše uz ruž,
kad ti sin ne paše uz kamin.
Da li postoje šanse,
da ćeš ikad uz njih,
uskladit nijanse?

×hLadno pivo - carstvo pasEa×


Something about you...
That makes me feel bad.
I wasn't there when a thin line,
destroyed your soul.
×lacUna coiL - within mE×



Last dance, first kiss.
Your touch,
My bliss.
Beauty always comes
with dark thoughts.
×nighTwish - wisH i haD an angeL×


And evey day when the knife
in my back start to twinge'n'turn,
My eyes are catching fire,
And my heart starts to burn.
A foot away from you is like being
closer to heaven, but again it's
like being needled 24/7
×chiLdren of boDom - needLed×

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Who Am I?

Image Hosting by Picoodle.com
×Ime:Kristina XD
×Prezime: Vidi bogati...
×Nadimci: Kiki, Kike, Nessy,
Sotonjara, Ivanka, Zvezdana,
Sofija XD, Zvrk, SadoMazo XD...
×Datum Rodjenja:20.10.1994
×Grad:Split...cerek
×Kvart:Meje -.-''
×Skola:Meje
×Razred: Na jesen 8.b
×Ekipa olitiga PrijateLji xD:Dea, Kiki, Marijana,
Wiky, Luce, Vinko, Ivor, Duje, Luka ... Ramstyyy...
×Izlazim: A obicno lunjamo po gradu... Nekad F, Duje,
Sustipan, Kenjara, Igraliste, "Misto", Šufit, Semafor(kat),Obojena, Jungla, ...
×Slusam:ono sta mi se swidi...
×Volim:svoju Deu, Maru, Lucu i Wiky, svoje prijatelje XD, more, lito,
kupat se, ic vanka, msn, mobac svoj XD, radit sranja,
informatiku XD, Sustipan, pivo XD, hello kitty(uhm, ne ono
stvorenje, nego..uhm..), valjat baze sa Marijanon, zlostavljat Duju XD,
derat se, svoje martecerek, Sunčicu(ka prijatelja)tuzan, i jos svastaa...
×Mrzim:dobivat poklone, skolu, matematiku, odredjene profesore,
svadjat se, kad asn drska XD, kad neko popizdi radi pizdarija,
umisljenu dicu(al bas onu malu), kad me neko tira
da nasilu jeden XD, kad iman puno neopravdanih,
kad dobien opasku, kad se deru na mene...
×mSn:kiki_split@hotmail.com

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com
Svetlana i Zvezdana <3


Image Hosting by Picoodle.com
Svečana i Zvezdana <3





Something about you... That makes me feel bad.
I wasn't there, when a thin line, destroyed your
soul. <3 Lacuna Coil <3
Od: 12.06.2008.




Linkovi

Nightwish.com
HladnoPivo.hr

Najdraza moa 1 <3
Najdraza moa 2 <3






subota, 19.07.2008.

Are you sexy ? Yes I am ! I don't think so . :D

Waaaa. Meni je opet boring , pa pisem novi post . Bas malo razmisljan , i te sheme . Jb , ala . Nemogu virovat , 8. razred . Alooo ! Jbt , sta cu ja u srednjoj ? Falit ce mi sve pizdarije iz razreda , npr. : smrkanje brasna na vjeronauku , biseri sa informatike , Ivanove ludorije po biologiji , hrvatskom , pa onda Cubrini biseri , saranje po klupama xD , nalazenje posli skole na UHM , zajebavanje na TZK , i sve te sheme , o ostalima necu javno LOL . Mislin , svi se mi minjamo , odrastamo , zreliji smo . I dode taj dan kad svako ide svojin puten , aaa . Nemogu to zamislit . U jednu skolu san isla 5 god , vecina njih je bila OK i sve to , a sad obozavan svoj "novi" razred , sve je zaaaaakooooooon =D . Puno osoba mi je priraslo srcu ( Andrea , Kiki , Duje , Josip , Ivan , Ivor (xD) , Vinko i jos puno njih ) , i kad zamislin taj dan jednostavno mi bude sve tako cudno . Zasto vrime tako brzo prolazi ? Godine , miseci , dani , sati , minute , sekunde .. Meni je prebrzo . Rano je da razmisljan o tome xD , al nea mi pomoci . Jednostavno mi je sad to u glavi , i ta misao kako ce bit tesko . Srednja , srednja . Vjerojatno necu ic u Split u srednju , pa ce bit josh teze . Ali bez obzira na sve , Andrea end mi ar in taČ xD .

Pa , evo da skrenen sa tih tema xD . Danas smo ja , Andrea i Kiki bile vanka . Ajme , s nama uvik show program xD . Prvo smo isle malo po gradu , pa na nasu voljenu Kenjaru . Ala , koi pis . Jos fotoseŠn . Stavit cu slike isto =D . Onda , tamo nan je neki lik upa : ZASTO SE ODE VISE NE IZLAZI ??? A mi : Paaa , lito je , sad su svi na katalinka , duje , firule il Sustipan . A on : AHAAAAAAA. Ali ja sam tek dos'o iz Zagreba , pa pitam . I onda mi se isle slikavat , a on : Mogu li vas ja slikat ? A mi ono blokale xD . Nije nas na kraju slika , pa smo se pokupile i krenile prema Zvonchii xD . Puten smo sreli Chubru , alaa koji je to kralj . Zajebavali se malo s njin i tak , otisle na Zvoncu , tamo je bia zivi show . Ajme majko xD .Andrea je opet sidila na meni , i tila da je ljuljan , i zamalo me bacila doli :S . Bad girl , ccc . I onda isla doma , puten vidila MAFIPA , i tako ... Lol . Jesan friiiiiik . Ne znan sta da pisen , pa ode svrljan i te sheme .


Jao , i na moru je bia show . Oke , ja i moje prepricavanje . Ali bilo je ŠLAGA . Po meni , i drugima . Jbt , lipljiva san cila bila . I isli smo na neke valove , mene je odnilo u mizdu paterinu xD . I sjebah obe dvi noge , i rasikla san se . Bravo ja . I jos san se na MSN sa MAFON kidala od smija . ŠIME . Mislin , Šime je meni tako retardirano ime . ŠŠŠime . Fakat xD . Ja i Mafe cemo Luchiu uzet oci , i stavit ceo sebi po jedno . Jedno smedje , jedno plavo . Bwhahaha . O da...


I ka to bi bilo to , a prije slika oni pozdravi i to XD :

MA POZDRAVLJAN SVE .






Image and video hosting by TinyPic
Mwa Mwa xD

Image and video hosting by TinyPic
Jaoooo.... Koe face .

Image and video hosting by TinyPic
Jaaadna , al moran je malo mucit . xD

Image and video hosting by TinyPic
Jaaaaaaaaako boooooooooolesna slika =D

Image and video hosting by TinyPic
Malo smo zaspale... xD

(aaa ... ne da mi se vise , ostatak cu posli ;) )





| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.