Image Hosting by Picoodle.com
ja.. xD
Image Hosting by Picoodle.com
dea..=)
Image Hosting by Picoodle.com
mar'jana... :D
Image Hosting by Picoodle.com
cubra...looL
Image Hosting by Picoodle.com
dujeee..=P
Image Hosting by Picoodle.com
ja..loooool. umishlyenko mali xD
Image Hosting by Picoodle.com
marijana jebe stablo..xD ccc
Image Hosting by Picoodle.com
vaMpirska Wiky..xD xO
Image Hosting by Picoodle.com
jA, Luce & Marinine stajke :D
Image Hosting by Picoodle.com
Ja i Marijana plešemo..ili šta već xDDDDDDD
Image Hosting by Picoodle.com
Wiky zavodi..ulala xP
Image Hosting by Picoodle.com
lucee =)
Image Hosting by Picoodle.com
dea & miljeeeenka. davno e to bilo haha
Image Hosting by Picoodle.com
asti majke..loooool. ka e ovo biLo.. :D

[. to e to. nea vishe. mozda opet, jednog lipog dana xD .]






Kad ti muž ne paše uz ruž,
kad ti sin ne paše uz kamin.
Da li postoje šanse,
da ćeš ikad uz njih,
uskladit nijanse?

×hLadno pivo - carstvo pasEa×


Something about you...
That makes me feel bad.
I wasn't there when a thin line,
destroyed your soul.
×lacUna coiL - within mE×



Last dance, first kiss.
Your touch,
My bliss.
Beauty always comes
with dark thoughts.
×nighTwish - wisH i haD an angeL×


And evey day when the knife
in my back start to twinge'n'turn,
My eyes are catching fire,
And my heart starts to burn.
A foot away from you is like being
closer to heaven, but again it's
like being needled 24/7
×chiLdren of boDom - needLed×

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Who Am I?

Image Hosting by Picoodle.com
×Ime:Kristina XD
×Prezime: Vidi bogati...
×Nadimci: Kiki, Kike, Nessy,
Sotonjara, Ivanka, Zvezdana,
Sofija XD, Zvrk, SadoMazo XD...
×Datum Rodjenja:20.10.1994
×Grad:Split...cerek
×Kvart:Meje -.-''
×Skola:Meje
×Razred: Na jesen 8.b
×Ekipa olitiga PrijateLji xD:Dea, Kiki, Marijana,
Wiky, Luce, Vinko, Ivor, Duje, Luka ... Ramstyyy...
×Izlazim: A obicno lunjamo po gradu... Nekad F, Duje,
Sustipan, Kenjara, Igraliste, "Misto", Šufit, Semafor(kat),Obojena, Jungla, ...
×Slusam:ono sta mi se swidi...
×Volim:svoju Deu, Maru, Lucu i Wiky, svoje prijatelje XD, more, lito,
kupat se, ic vanka, msn, mobac svoj XD, radit sranja,
informatiku XD, Sustipan, pivo XD, hello kitty(uhm, ne ono
stvorenje, nego..uhm..), valjat baze sa Marijanon, zlostavljat Duju XD,
derat se, svoje martecerek, Sunčicu(ka prijatelja)tuzan, i jos svastaa...
×Mrzim:dobivat poklone, skolu, matematiku, odredjene profesore,
svadjat se, kad asn drska XD, kad neko popizdi radi pizdarija,
umisljenu dicu(al bas onu malu), kad me neko tira
da nasilu jeden XD, kad iman puno neopravdanih,
kad dobien opasku, kad se deru na mene...
×mSn:kiki_split@hotmail.com

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com
Svetlana i Zvezdana <3


Image Hosting by Picoodle.com
Svečana i Zvezdana <3





Something about you... That makes me feel bad.
I wasn't there, when a thin line, destroyed your
soul. <3 Lacuna Coil <3
Od: 12.06.2008.




Linkovi

Nightwish.com
HladnoPivo.hr

Najdraza moa 1 <3
Najdraza moa 2 <3






četvrtak, 17.07.2008.

Something about you, that makes me feel bad... I wasn't there when a thin line, destroyed your souL... =D

Dobro jutro ili dobra vecer!nono Sad je oko 2 sata i nesto ujutro.. Zapravo, sad je 3 manje 20bangdead... Meni se ne spava, zato se lina Nessy odlucila napisat novi post. O da.
Ovaj uber kul fensi smensi sevodelik jebacki naskrabani post ce se sastojat od dijelova. Ali retardiranih. xDcerekcerekcerek

1. Dio - Ja san hiperaktivna poma.rofl
Ovakkk... Ja nisan uopce spavala, eo 3. dan u komadu.. Jebeno san jebacki izjebana u mozak i umornanamcor, ali mi se ne spava! I tako san se ja u 5:13 ujutro isla tusirat.. I zatin san se izasla prosetat po onome kvartu. Jebote, kako je ladno vanka. I vitar me propuva lol. Zapravo odnia me... Malo san odletila sa zidica, skoro u more xD. Ali to nije nista za mene.. Dosla san doma u 7 ujutro i mislila se sta cu sa slancem! Jesti ili ne jesti? No, pojela san polovicunamcor. Zatin san otisla u svoju zuto-narancastu sobu i legla na krevet i odmarala se. Ali, na moju veliku zalost nisan mogla zaspat. Nisan primjetila da mi je komp ukljucen, pa san se cudila odakle neki zvukovi, na kraju san svatila da je to MSNlud XD. Malo san visila po internetu, i isla se kuuuuuuuupat. ALI, gospodicna Andrea se nije jav'la na mob, pa san otisla na Jezinac. Nisan se nijedanput okupala jer me sprijecilo sunce i jebeni vitar... xD.. Onda san zapalila sa frendsicima xD i zahebavala se, sve dok X nije bacia duvan u suvu travu pa je nasta pozar... I neke osobe su ga gasile xD.. sa MINERALNONzubo.. hahha xD..Onda malo kasnije san isla doma, opet na net.. Pa se tusirat, pa vani.. A vani je bilo cudno. Pusila san svakakve vrste duvana pa me bolila glava... STOP PUSENJU. Bas me zanima koliki ce mi bit rekord..xD...I onda san dosla doma, i shvatila da mi se odvida neki utikac na kompu, pa san ga morala izvrcat i okricat... I jedva san napravila =D. I zatin san upalila kompjuter, cila krepana, i sad ode pisen ovaj diozujo..Jebote led mogla san i svoju biografiju stavit u ovaj dio..hahahaha..nut



2. Dio - Subota ili petak?!
Hm, tad dolazin na Ciovo. I jedva cekan =D. Da vidin napokon sve moje kuje...cerek
A to su: Marijana, Marina, Luce, Wiky, Anamarija, Marin i mnogi drugi, koje mi se trenutacno ne da nabrajat jer mi se ne svidja ova glupa tipkovnica.. Pa pisen po prisilon prstiju i mozga. xD. Ajoooooj.. Jedva cekan =D... I doc ce jedan sexy fensi lik na Ciovojo... Jedan prijaČtelj xD. [. pORUKa za jednu mou kujicu =D =) : ZACEPI RUPU!!! ]..i TAKO TO...


3. Dio - Razocaranje!
Paa... Odnosi se na jednu osobu... Dio za njega(virujte mi NE ZNATE KO JE!!):

Gledaj, drag si mi i sve. Ali kad smo prohodali umislia si se. Posta si opsjednut menon i ljubomoran na sve koje se druze s menon. Kontrolira si me... Ali i ja iman svoju granicu. Sve ima svoj rok trajanja. Ti si meni drag i sve, ali ne moze to tako... Uvik san tu za tebe to znas... Ali nemoj me pitat
druge sanse blabla, jer san ti sama to vec ponovila milijun puta...Dopizdilo mi je davat druge sanse i sve se vise razocaravat u to... Kad se vratis na staro, dobro razmislis i razjasnis svoje osjecaje onda se javi pa cemo popricat.. Samo je pitanje vrimena kad ces svatit, mozda svatis i prekasno pa posli zazalis.. Ja se ne grizen zbog toga sta san napravila. Ja san s pravon to napravila, jer san samu sebe mucila s tin, i nisan vise mogla podnit to! Imas svakoga koga zelis. I kazes mi sad da zelis mene. A jesi se zapita jesi to zasluzia? Jesi li siguran da me mozes dobit bez imalo truda? E, pa samo da znas i JA IMAN OSJECAJE... I znan sta je najbolje za mene. Ides mi dokazivat da si frajer, da mozes skinit zvizde s neba. A jesi li se ikad upita sta san ja tila od tebe? Koje su moje zelje? E, pa dragi moj, moja najveca zelja je bila da prestanes glumit jer radis budalu od sebe... Kad prodjes kraj mene, ne javis mi se, a onda posli tupis kako se ja tebi nemogu javit, da sta mi je blabla... Pa cekaj, ja tebi kazen Ej, a ti samo prodjes i spustis glavu doli, ko se onda kome nije javija... I zadnje sta cu ti rec, tj ponovit je:
KAD PROCITAS OVO, RAZMISLI O SVOJIN POSTUPCIMA, I O TOME STA UOPCE OSJECAS... I JESI LI SPREMAN BIT ONO STA JESI?


Ma, ne da mi se vise pisat xD. Bole me prsti, a i bode me ovaj komp u oci xD... Tako da iden sad ca... Malo uzivat u svom krevetu xD gledajuci filmove itd.. =D...Uzivajte ... Pusa...
Pozdravljan:
Deu, Marijanu, Marinu, Kiki, Anamariju, Lucu, Wiky, Stefu, Laru, Toninu, Katu, Gitu, Luchiana, Marina, LAZOVA haha, Misu, Ivu, Duju, Luku, Cubrija, Deu aka Shinigami, Skelu, Marcija, Horvu, Andjelu, Lucyy, Brunu, Barbaru i sve ostale, one koje san zaboravila nek se ne ljute jer san ja ipak KRISTINAthumbup. XD.

Aj pa se cus.wavesmijeh



| Just Say SomeThiNg (13) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.