Image Hosting by Picoodle.com
ja.. xD
Image Hosting by Picoodle.com
dea..=)
Image Hosting by Picoodle.com
mar'jana... :D
Image Hosting by Picoodle.com
cubra...looL
Image Hosting by Picoodle.com
dujeee..=P
Image Hosting by Picoodle.com
ja..loooool. umishlyenko mali xD
Image Hosting by Picoodle.com
marijana jebe stablo..xD ccc
Image Hosting by Picoodle.com
vaMpirska Wiky..xD xO
Image Hosting by Picoodle.com
jA, Luce & Marinine stajke :D
Image Hosting by Picoodle.com
Ja i Marijana plešemo..ili šta već xDDDDDDD
Image Hosting by Picoodle.com
Wiky zavodi..ulala xP
Image Hosting by Picoodle.com
lucee =)
Image Hosting by Picoodle.com
dea & miljeeeenka. davno e to bilo haha
Image Hosting by Picoodle.com
asti majke..loooool. ka e ovo biLo.. :D

[. to e to. nea vishe. mozda opet, jednog lipog dana xD .]






Kad ti muž ne paše uz ruž,
kad ti sin ne paše uz kamin.
Da li postoje šanse,
da ćeš ikad uz njih,
uskladit nijanse?

×hLadno pivo - carstvo pasEa×


Something about you...
That makes me feel bad.
I wasn't there when a thin line,
destroyed your soul.
×lacUna coiL - within mE×



Last dance, first kiss.
Your touch,
My bliss.
Beauty always comes
with dark thoughts.
×nighTwish - wisH i haD an angeL×


And evey day when the knife
in my back start to twinge'n'turn,
My eyes are catching fire,
And my heart starts to burn.
A foot away from you is like being
closer to heaven, but again it's
like being needled 24/7
×chiLdren of boDom - needLed×

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Who Am I?

Image Hosting by Picoodle.com
×Ime:Kristina XD
×Prezime: Vidi bogati...
×Nadimci: Kiki, Kike, Nessy,
Sotonjara, Ivanka, Zvezdana,
Sofija XD, Zvrk, SadoMazo XD...
×Datum Rodjenja:20.10.1994
×Grad:Split...cerek
×Kvart:Meje -.-''
×Skola:Meje
×Razred: Na jesen 8.b
×Ekipa olitiga PrijateLji xD:Dea, Kiki, Marijana,
Wiky, Luce, Vinko, Ivor, Duje, Luka ... Ramstyyy...
×Izlazim: A obicno lunjamo po gradu... Nekad F, Duje,
Sustipan, Kenjara, Igraliste, "Misto", Šufit, Semafor(kat),Obojena, Jungla, ...
×Slusam:ono sta mi se swidi...
×Volim:svoju Deu, Maru, Lucu i Wiky, svoje prijatelje XD, more, lito,
kupat se, ic vanka, msn, mobac svoj XD, radit sranja,
informatiku XD, Sustipan, pivo XD, hello kitty(uhm, ne ono
stvorenje, nego..uhm..), valjat baze sa Marijanon, zlostavljat Duju XD,
derat se, svoje martecerek, Sunčicu(ka prijatelja)tuzan, i jos svastaa...
×Mrzim:dobivat poklone, skolu, matematiku, odredjene profesore,
svadjat se, kad asn drska XD, kad neko popizdi radi pizdarija,
umisljenu dicu(al bas onu malu), kad me neko tira
da nasilu jeden XD, kad iman puno neopravdanih,
kad dobien opasku, kad se deru na mene...
×mSn:kiki_split@hotmail.com

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com
Svetlana i Zvezdana <3


Image Hosting by Picoodle.com
Svečana i Zvezdana <3





Something about you... That makes me feel bad.
I wasn't there, when a thin line, destroyed your
soul. <3 Lacuna Coil <3
Od: 12.06.2008.




Linkovi

Nightwish.com
HladnoPivo.hr

Najdraza moa 1 <3
Najdraza moa 2 <3






ponedjeljak, 23.06.2008.

...pIsEn pIzDaRiJe...xDxD

aLaa. d0pizdiLo mi pisat 0nakwe po0stewe. Nee znaN k0ii mi jE kuraC. dAnas san od 10ip0 pa do0 7 na m0re.. ne racUnajuci "stanKu 0d p0 ure"... jBt. dEu nisan viDiLa ciLi jEbeni dAN.. kMe.. 26. mI p0prawNi... Aalaa... RjEsI Cu jA t0o0.. hAhA.. juTr0S biLi ja, j0pa & fiLa u t0rnju... nek0i zensk0j ostaLe cWike, fiLa luDi iH uzEa.. oNda se sLikavali. ajme, k0i pish... u kUrac.. oNda p0sLi dosa wiNko.. hAh.. zaJebavaLi se... lo0oL.. i onDa oKo 4 ip0.. bia ivaN.. i isLi diMit g0ri u "t0ranj"...


ajmee... vaar. ugL. d0znaLi sm0 da se na poLjskom zUb kaze zeMp.. hahaha... u piiiicKu.. jA san variLa ka budaLa. pa smo ishLi na neku sTinu.. sKakat.. ahahahahah.. uBiLa san se ka.. pIcKA.. "..koliko si dugo doli sta???.." lol-
umri cu od sMija.. lOl..

0pet cu se 0piturat u crNo.. sad san se opeeet sisala xD, a i ispegLaLa k0su :D.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xD. widiLi smo m0by dicka.. jebate, neka debela zena sidi na kamenu, aLi bas pretila, ima jedno 160 kiLa, majKe mi! ja se zaderen debela, ova me pogLeaLa nebi da san t0pLi.. xD

dReams come true - za winka... hahahah

ugL. ciLi san dan bila na moru, skakaLa na wrat, na nos xD. sad mi se ne da wankaa.. XD. aL ae.. snac cu se jA..

b0kte j0s onaj jezinac sMrdi ka nisTa.. aL je baZa skaKat.. xD.

i taaaaaKo.. siNoc biLi na kenjariii.. zaebavaLi se. marlboro & twist off. hahaha.

ajme umrla san. i iwor je ubia mrawa. lol. lol. lol. pisen piZdariJe..

FALIŠ MI.

Asti majke. Iden caaa... ae.. pApa..

p0zz: dEa, kiKi, winKo, t0niNa(faLi ces mi :( ), fiLa, j0pa, iWan, maRe, wiKy, LuCe, LuCy, bRuNa.. iWor, luKa... iii b0ris :)



| Just Say SomeThiNg (17) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.