deadbeatcollective

ponedjeljak, 06.06.2005.

ljubav na prvi pogled

Doživila san ljubav na prvi pogled. Ko ne viruje u ljubav na prvi pogled je budala. Čim sam vidila tu eleganciju, taj šarm, tu neviđenu ljepotu, znala sam odma… to je ta prava ljubav. Najjača, najdublja, najpostojanija…stvorena za mene. Morala san ih kupit!!!! I kaže se, ljubav je teška, ljubav je skupa… moja ljubav je došla 99 KUNA. Da, dobro ste pročitali, 99 kuna. Ova slika lijevo je moja ljubav, moj život, moja snaga. To je dio mene duboko urezan u moje srce. Elviton patike koje su na pločniku Bog i batina. Nema drugog Boga za mene. To su moje patike. Svako ko gleda ovaj blog i ove patike neka klekne i poljubi pod i pređe na elvitonizam. Odsad ko god me vidi u gradu mora mi poljubit patike i reć im « Vama predajem svoju dušu, Veličanstvene, posjedovateljice vremena i prostora, univerzuma. Vama posvećujem život, Bezgrješne.»

MARINA+VELIČANSTVENE

I prenesi mu da nema šanse, našla san svoju vječnu ljubav.

- 22:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #