deadbeatcollective

nedjelja, 19.06.2005.

Boo!

Evo konačno sam iskopala nešto od Boo! . Kad vam se otvori stranica od Boo! onda otvorite onu treću sliku gdje je majmun na otočiću i možete pogledat cijeli intro.
Budući da sam već rekla da ja nemogu definirat njihovu muziku, ovako ju oni sami opisuju:
«Boo describes their music as monki punk because it breaks away from the usual combination of bass, drums and guitar, and substitutes the guitar with brass and keyboard sounds. But this anarchy is not borne out of anger, it is borne out of a self asserted freedom to express and expose different and conflicting human emotions. The message is one of rejoicing in the deep multiplicity of human nature. The rebel element of punk combined with the playfullness of monkies….»

Članovi:
Bubnjar Princess Leonie
« She provides extremely unconventional, yet wildly rocking beats on the drums.»

Čelendra benda Chris Chameleon
« This genderless phenomenon plays the bass, sings and writes all the music and lyrics.»

Producent Ampi Omo
« The blonde bombshell, produces the rest of the colourful spectrum of sounds with trumpet, trombone, keyboard and percussion instruments.»

Nek vas ne zbunjuje ovo « she» i takvi izrazi… jer ( slijedi šok) BOO SU TRANSVESTITI!!!!!!!! Enormno razočarenje, koliko god ja njihovu muziku obožavala ( a to je najviše u svemiru). Nemogu virovat. Tupilo. Ma šta je njima, jeben in ja mater?! Pogledajte slike…







Dobro da su bar cilo vrime transvestiti pa aj. Nego na probama i u svakidašnjem životu su normalno obučeni i onda na koncertima i javnim događanjima i naslovnicama izgledaju ovako:





Zamislite da vam najdraža grupa izgleda tako!!!! A još njihovih slika za vaše dobro nisan postavila, da tek vidite te slike!!!
AJME IZRIGAT ĆU SI PO KOLINIMA, PLAČEM, ZAŠTO SE UVIK MENI OVO MORA DESIT?!!?!?!??!?!?!

- 14:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #