nedjelja, 09.09.2007.

PRVI TJEDAN PROŠO...

Da, da, da...mislim na školicu...al nećemo o tome...jučer obećala maran novi post, pa reko da ga i napišem...mogla bi ga i posvetit njoj, a? kaj mislite? da? moše...onda, ovaj post posvećujem ni manje ni više nego LUDAČI...da, maran... samo za tebe ljubek!...
Uf, dea vam je zaposlena! znate, sad došla doma s berbe...aha, dobro ste pročitali, s berbe... bila sam u grožđu do grla...hehe...i bilo je jebeno...MORAM PRIZNAT!...familija mi je prava komedija...bilo nas je po cijelom vinogradu, al dovikivali se mi i zajebavali!! najslađe mi je bilo kad su zajebavali onu plavušu, deu onu... pa halllo, nisam baš sanjala sebe kao beračicu grožđa...onak u trenirci, zaprljanih ruku...IJUUUUUUU...ali dobra vijest je da sam preživjela i da je sutra ponedjeljak, vračam se vamaaaa...
issssssssssss, kak sam dosadna... a maran, kaj veliš na moju nedjelju?? na moj post?? samo za tebe, ne? razmišljaj pozitivno, bu puno vinčeka od tog grožđeka...uf, uf, uf... heh...
znate kaj? tak sam si dosadna da bum odmah prešla... uuu, kak sam se podomaćila...previše vremena danas provela u našem Hrvatskom zagorju... NEMOJTE NIKOM REĆ...
ljubim vas sve...u čelo...uuuu...sve vas pusam...
vimo se...P A - P A

- 18:18 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

yo...hmmm...kaj bi sad trebala pisat?paaa...recimo...kak će moj blog bit zakooon...ajde, moše...znači, moj će blog bit zakon...i tak...zakaj će bit zakon?pa zato...heh... =)