utorak, 03.07.2007.

YO, YO, YO...DEA'S HERE AGAIN...

What's up, people?? meni opet dosadno, pa reko idem malo uredit blogić...da, da, da, moš mislit, kad bi znala i bi... nego, odlučih napisat novi postić... hmmm, jako me zanima ko je ona guzata ili kak već koja mi je ostavila komentar...čekajte, sad bum ja pogledala kak se za stvarno cura zove...e pa, zove se GAZETTE...hi, a dobro bila sam blizu...nadam se da mi gazette neće zamjerit...da me zna, znala bi da sam jedino ovdje ja guzata...jel da, ljudi?? hmmm...tak je...bolje vam je da ne odgovorite na ovo pitanje...to je jedno od onih retoričkih, znate...
nego, šta ima nonog kod deje?? paaaaaaaa...ništ posebno...mama glivarec je doma DVA PUNA TJEDNA, onda još na moru tih desetak dana, pa do kraja tog tjedna...uf, 4 tjedna sve ukupno...ne znam, ne znam kak ću to izdržat...ma budem, kaj ne budem...pa normalno da budem...pih..
ništa društvo, čekam da pročitam koji vaš komentarčić pa se čujemo...
kodži lijep provod van naše Hrvatske... i očekujem razglednicu...
curke iz raz, nemojte zaboravit svoju deju...dobro? ljeto je dugo, tak da...pazite se...pusek svima!! voli vas vaša plavuša...hhhhhh...

- 17:40 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

yo...hmmm...kaj bi sad trebala pisat?paaa...recimo...kak će moj blog bit zakooon...ajde, moše...znači, moj će blog bit zakon...i tak...zakaj će bit zakon?pa zato...heh... =)