petak, 29.06.2007.

...DOSADNO MI JE...GRRRRRRRR...

...joj, fakat je dosadno bit po cijele dane doma... fali mi škola...kolko god to nevjerojatno zvučalo, tak je...hebo te, pa ja ne znam kam bi sama sa sobom!! ovak bar imam isplaniran dan...daj ajde, svi živi delaju, rintaju, rade nekaj i to... samo glupa deja doma sjedi pred tv-om i deblja se...ONAK!!!
no dobro, bolje da se ne žalim više...
danas smo se vidile, curke moje...doduše, NEKIH NIJE BILOOOOOOOOOOOOOOO... raska nekaj sere da su to neopravdani, al ne brinite vi nikaj...ona je mutava...al divim se ovoj svojoj ivani f...biseru, imaš popravni, moraš ispunit prijavnicu, a ti odeš na more...a dobro, tvoja stvar...zanima me kak će se izvuč...
baš si razm, ludača mi se ponudila da će mi pomoć oko uređenja bloga, al meni se to tak neda!! onak, baš bi htjela imat slikice onak kak ima nina...da nas mogu postavljat gore, al meni se to neda... ma nema veze, nebu niko vmrl...TAK JE KAK JE...ah...
issssssssss, kak sam dosadna... čak i sebi! a to se fakat ne događa često...hi, šalim se malo...a dobro, baš i ne...hi, ma šala...
nikaj, idem ja...debljat se?? a neeeeee, mislim da je to ono što mi sada najmanje treba...
pozz svima... curkama iz raz - tina, ena, nessa, mare, dijana, tamara, branka, britva, vukovčan, maran, tonka... sve moje...nemojte zamjerit ak sam nekog izostavila...imate pravo na žalbu...
hmmmmmmmmmmmmmmmmm...
bez brige kodžo, i tebi veliki pozz...da, poseban pozz za kodžomana!!
aje, pusa svima... PA-PA

- 16:46 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

yo...hmmm...kaj bi sad trebala pisat?paaa...recimo...kak će moj blog bit zakooon...ajde, moše...znači, moj će blog bit zakon...i tak...zakaj će bit zakon?pa zato...heh... =)