Nešto o meni...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Ime:Andrea
Nadimak:Dea
Datum rođenja:21.6.1992.
Naj frendica:Edanaughtynaughtynaughty
Naj životinja:mačka
Naj glumac:Chad Michael Murray
Naj grupa:PCD
Kućni ljubimci:2 mačke




Moja abeceda

A
AJLA-najsmotanija osoba u svemirurolleyesnutrolleyeslud
B
BRAT-voljela bi imati starijeg brata
C
CD-ovi-imam ih na tonesmijeh
Č
ČIPS-ovisna sam o njemu
D
DRUŠTVO-moje društvo je najbolje,najzabavnije,najmutavije i jednostavno im nema ravnihthumbup
DROGA-nadam se da to nikada u životu neću probatinono

DŽENISA-cura sa kojom sam se u zadnje vrijeme jako sprijateljilabang
Đ
ĐAVO-krije se u meniburninmad
E
EDA-moja best frendicanaughty
F
FIFI-moj najdraži crtićyes
G
GALAMA-to je stalno prisutno u mom društvublabla
H
HAĆO-moj momak...finofinofino
I
INSTRUKCIJE-Nešto najdosadnije na svijetuzijev
J
JEZICI-ma ne ti što mislite,nego strani,obožavam nove...yes
K
KEC-omiljeni kafić u graduthumbup
L
LOVA-jedini način kontaktiranja mene i mojih roditeljawave
LAŽ-to ne podnosimlazelazelazelazelaze
LJ
LJUBAV-smisao života...cerekcerekcerek
LJUBOMORA-to mi najvise ide na zivce kod momkapuknucu
LJETO-najbolje vrijeme zaljubljivanjanaughtynaughtynaughty
M
MAIDA-sestra koju ne mogu smislitiheadbang
MIA-najmlađa sestra koju obožavamgreedy
MSN-ne mogu bez njegarofl
MOBITEL-uvijek ga gubim,a uvijek uz menerolleyes
N
NEDŽAD-prijatelj s kojim 8 godina idem u razred, njegovi imaju najbolji disko u gradu.thumbup
O
ODBIJANJE-.......to ne prihvaćam.............winknonoeekroflsmijeh
P
PRIJATELJI-bez njih bi život bio sranjewink
POLJUBAC-ahhhhhhhhkisskisskiss
R
RUŽA-najdraži cvijet
S
SPAVANJE-uh to volimzijevzijevzijev
T
TRACANJE-mrzim osobe koje stalno tracajuzaliven
U
UVREDE-uhh to je grozno i jadnonono

V
VOLIM TE-naj pjesma koju posvecujem svom momkucerek
Z
zzzz

Ž
ŽIVOTNA IRONIJA-je kad ti cijeli život sole pamet,a ti umreš od šećera...
wavewavewave

Hariscerekcerekcerek
moj momak...poznatiji kao Haćo. Nakon sto smo se na maturi bolje upoznali i zblizili iskre su pocele frcati, medjutim medju nama nije bilo niceg sve do prije mjesec dana.Pricali smo preko msn-a i rekli jedno drugom volim tecerekKada je dosao u Kladusu vidjeli smo se a dan nakon toga je bila Nova godina i mi smo je proveli zajedno u graduwinkBilo nam je superrrthumbup
On mi puno znaci i jako ga volim...iako ne znam kako ce to sve funkcionirati kada on ode u Sarajevocrycrycry


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Evo nešto o mojim frendicama:

EdA
Moja najbolja prijateljica...stvarno super curathumbupJako mi je drago sto sam je upoznala i sto smo postale ovako dobre, ona me razumije a i ja nju.Otkacena je, luda, najdraza boja joj je crvena, voli se zabavljati ici u grad,, traziti momke...partyIako je imala stvarno puno momaka ja je ipak u svakoj njenoj vezi podrzajem i nebi podnijela da je neki momak pravi budalom ili da je povrijedimadmadmadNadam se da cemo ostati oavko dobre jos dugo, jer sad nam je ipak teze kad idemo u razlicite skole, ali nase prijateljstvo je jos uvijek jace od toga a nadam se da ce tako i ostatiyesyesyesyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


M@J@
Super prijateljica...uvijek je uz mene kad mi je potrebna,pomaze mi i daje savjete u najgorim ali i najboljim situacijamayesSvi je vole i sa svima je dobra...Kada je upoznate cini vam se kao da je mali andjeocerek medjutim u njoj se krije milon vragovaburninmadburninmadburninmadSa njom je provod u gradu zagarantovan, jos kad odete s njom u EXroflajojjj necete sigurno sjeditizujo hehe Maja mi jako znaci i ne znam sta bi da je nemanoal srecom ona je uz mene i to jos zivi blizu menethumbupJako je jednostavna ali zato je svi i volekisskisskissOna je moja sretna zvijezda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

AjLaaa
Ona vam je jakooo luda i otkacena...roflroflroflNjenim provalama i glupostima nikad krajalud Kad idete s njom najbolje vam je da obucete pelene jer cete se vise puta upisati od smijeharoflroflroflroflroflhahahaNekada voli pretjerati sa pricama i malo slagati medjutim mi je uvijek skuzimobanglazelazelazelazelazelazeKada bi pisala sve njene provale trebala bi mi 3 dana da ih stignem sve napisati...a tek njeni slavni padovi na ledu, srecom pa je ugrijalo i led se otopiosmijehZna Ajla biti i ozbiljna mada su to rijetke situacije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
DzEnY
Dzenisa je Majina najbolja prijateljica, ali je i sa mnom dobrathumbupOna vam se voli zabavljati ali ipak manje nego gore navedene cure, zna za granice normale.Iskrena je i osjecajna i da prolazi sa 5 u gimnazijiludludlud.Vise voli stvarati prijateljstva nego ljubavi.Slusa stranu muziku i to uglavnom rockpjevapjevapjevaSta jos da kazem osim da je superthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

NeRa
Cura koja sjedi sa mnom u skoli...Znam je od malena, jer su nase mame prijateljicerolleyesOna vam je totalno otkacena i zabvananuta zahvaljujuci njoj ne uspijevam pratiti nastavu u razredu i zato mi se gomilaju lose ocjeneburninmad Ne daj boze da opet s njom odem u EX, jer zadnji put kad je bio njen rodjendan ona se napila i povracala i zbog toga smo i ona i njena i moja sestra a i ja bile u kazniheadbangjoj Neroooomouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

IsMaR
Moj najjj prijateljsmijehZnamo se otkad smo bili male bebice, ali sprijateljili smo se skoro.Njemu sve mogu reci a da znam da nece se to prosiriti daljezalivenO svemu s njim mogu razgovarati i uvijek mi pomogne kada mi treba.thumbupthumbupOsjecajan je i jakooo zabavan.S njim mogu stalno pricati, ponekad ostanemo na msn-u do 3 ili 4 sata ujutroroflOn ima preslatku curu koja je takodje moja prijateljica a zove se Edina...njih dvoje su presladak parcerekcerekcerek.Jako mi je drago sto smo se ovako sprijateljili i nadam se da cemo dugo ostati ovako dobri prijateljiyesyesyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

AzrA
Moja dobra prijateljica sa kojom idem u razredbangStalno se svadjamo ali i mirimo hmm...mozda smo zato ovako dobreroflNas dvije smo sestre odnosno prijateljice blizanke, mada se u zadnje vrijeme sve vise razlikujemoludhaha ONa vam je ludaaa i nenormalna...ludludludU razredu sa nas dvije nikad nije dosadnonutStalno nesto izmisljamo u provaljujemoroflSlusa stranu i rock muziku, a ne voli narodnerolleyesal haj nema veze...Koliko god se nas dvije svadjale ona mi puno znaci i s njom razgovarati o mnogo cemu i u vecini stvari imamo slicna misljenjasretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja sekicafinofinofino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja druga sestrasmokinsmokinsmokin

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Pisat ću o prijateljima, sebi.....i drugo!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more







MOJI FRENDOVI:

EDAnaughty
DZENYYYthumbup
AZRAcool
MAIDAcerek
TONKArofl
LENAnut
EMYCAgreedy
FAST AND FURIOUS GIRL...greedy
BrBljAviCagreedy



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najsladji par:)cerek




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najbolji par=)fino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
M@J@ & Pajic...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaJa & Janut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NeRa & Jawink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EdA & Jakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jaaaroflroflrofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na maturicry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pjevapjevapjeva

M@JIN@ i moja modna revijaroflroflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Miaaakiss


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
finofinofinofinofino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
wink

četvrtak, 12.04.2007.

Moj prvi post...

Bok svima...Moje ime je Andrea. Živim u Bosni ali moji su iz Hrvatske. Naj frendica mi je Eda. Volim se družiti, zabavljati, tulumariti a najviše glupirati...(haha)nutNaj životinja mi je mačka. Rođena sam 21.6.92 godine, a po horoskopu sam blizanac.Idem u 8.c razred ali učenje mi nije baš jača strana (ha, a kome je).bang Ajd to je sve od mene za sad .......
pozz & kisswave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.