šmo..... - ...Živi brzo,umri mlad i budi lijep leš..... - Blog.hr
Svašta...
NAŠ MSN.....

DORIS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dorissnk@hotmail.com

DIANA
Image Hosted by ImageShack.us
dya_snk@hotmail.com



eo malo slikica...
eo marihuanica....
Image Hosted by ImageShack.us

nasa silvija u negativu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bobach...lud lik
Image Hosted by ImageShack.us

kurtach....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jamesic...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

metallica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nas moto...
Image Hosted by ImageShack.us

moj mulavi karlo....mislim
dianin mulavi karlo.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo ludi jopi...imamo ga u linkovima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljepa slikica......hm......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e...ova je zelena mamba.....mislim zmija je
prekrasna...al ipak...zmija je....fuujjjjj...
este mozda skontali kolika je zmija na ovoj slici...
de skontajte di joj je rep.....uf....

silva i ja......(bez)uspjesno slikanje
Image Hosted by ImageShack.us
jaaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us
opet jaaa....

Image Hosted by ImageShack.us
posrana jaaa....hehe

Image Hosted by ImageShack.us
opet posrana jaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us
silva.....

Image Hosted by ImageShack.us
opet silva.....

hehehe.....slikice i nisu tak lose.....

mi volimo ovakve slike........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUDI BERNY....joj on je opicen 100%....aj nisamo ga dugo vidle...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6.b......ajoj kak smo bili mali.....snimite doris i ivanu...hehhehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DROLJISKA I JA....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA ODMARAM....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja guza...heheheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NASA KIXXXXXOLINA.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sta doris radi na podu????
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nasa monica.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

droljiska....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja u kretenskom izdanju....kmeeeeee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nasa blesava iva....joj luda je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

droljiska i kixxxa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Živi brzo,umri mlad i budi lijep leš.....

18.02.2007., nedjelja

šmo.....

eo da i mi napisemo novi post..........
eo jucer smo bili na cosbyevom rodendanu....
jo bilo je dobro...
bili smo ispod mosta....
malo smo se smrzli..al nea veze....zdravo je to.....
joj bio je i cosbyev brat......i bio je neki lik koji ne znam kak se zove...al bilo mi ga zao jer kad vise niko nije imao cigara svi smo uzimali od njega......joj,joj meni zao covjeka......
bio je i rotim.......i bilo je nasih......joj naravno da se njih pola napilo...hehehhhh
kasnije smo malo isli u iktus pa su nas oterli.....
i onda smo osli u tvrdu........pa je puska poceo bacat neke rime.....to su bili šokovi.......hehe....
kasnije smo sjedili kod uskoka......pa smo balicka,gazibara,silvija,mandic i ja raspravljali o hrani a cosby se samo iskljucio iz razgovora......
naravno....mandic je jedan vrlo pametan momak pa je on objasnjavo zasto kad jedes kruh s necim namazanim zasto uvijek padne na onu staranu na koju je namazano.....bwahahahah.....
pa se tu nasla silva pametna....pa je rekla....sta ako jedem dukatelu(ona je navodno laksa)pa je onda mandic rekao: 'ako jedes dukatelu onda ce past na koru..ni vam ni tam......'.....
pa je poceo pricat kao je balickina stara dala njegovoj staroj sarmu......i tako to....
ma bilo je odlicno.....
pozzzz svima.....

by:dya

- 14:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O nas dvje budale...
O JEDNOJ BUDALI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam:Diana

Zovu me:svakao

Volim:zivotinje,mog Karla,svoje prijatelje
cigare,tange,hranu,spavat,Metallicu i rock,
svoj komp,frankopan (kafic),svoj krevet,krv,
crnu boju,....
Ne volim:kad sam u kazni,kad mi starci seru,
skolu,neke ljude,i neke stvar....

Slusam:Metalicu,stari hrvatski i strani rock
od prije par mjeseci slusam Aerosmith,Gunse,Nirvanu,AC'DC,
Sistem (dobro njega slusam jos od prije),Nirvanu
Stairway to heaven od Led Zeppelina.....
.....sebe ne smatram nekom metalkom,rokericom,punkericom
ili nes slicno....ja sam ja.....


A SAD O DRUGOJ BUDALI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam:Doris

Zovu me:Droljis,Droljiska,Mala,Zlo

Volim:glazbu,crnu olovku za oči,limun,svoju kosu u zadnje vrijeme...,
bijeli i plavi W.W.,svog kera Otta,crninu,sve crno,mistično,amy lee,
Frankopan,konobare iz Frankopana (hehe)...,hm...svašta...svoj komp,msn,
svoju sobu,zajebanciju,plesat,dianinu sobu,svoje đubre dyu....
njenu staru...hehe...svoje poderane,raskupusane starke....colina farrella...

Ne volim: kad me stara jebe u mozak (neću reć zdrav...),
pms,...mengu...fuj...
umišljene fejki glupače...preseravanje,ljude koji se prave da su ono što nisu...povijest,biologiju,nastavnicu iz povijesti,kad šipac ne dođe na posao,
kad moram žicat za poruku,..
ne volim šunku u grahu,jaja,kikiriki,ciklu s rebrima (volim glatku),grudice u krumpir pireu...
i to bi bilo otprilike to...

Slušam:otprilike kao i dya...prije sam slušala uglavnom samo Metallicu,
sad slušam Metallicu,Evanescence,Korn,neke pjesme od Slipknota su mi jebene...i tak...